Precies.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef delphiro het volgende:
Jalu.. je bent precies op de plek waar de terroristen je willen hebben. Lekker twee kampen houden, geen vrede en veel ongenoegen. Gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Misschien konnen de Fransen gewoon slecht tegen hun verlies...
Je hebt helemaal gelijk maar...hoe zou je dat willen bewekstelligen? Ze werken nu ook al underground en zijn moeilijk te traceren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
Leuk en aardig. Maar ik heb genoeg van de onschuldige doden die de terroristen vermoorden, genoeg van de rigoreuze aanvallen op onze westerse way-of-life. Niemand is wat mij betreft verplicht die way of life te accepteren. Maar ik wil ook niet verplicht worden om mijn way-of-life aan te passen aan dit soort extremistisch tuig. Aangezien het onmogelijk blijkt om de waakzaamheid te beperken tot de extremisten, moet de waakzamheid imho voorlopig maar uitgebreid worden tot de religie die dit soort extremisme voortbrengt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef delphiro het volgende:
Jalu.. je bent precies op de plek waar de terroristen je willen hebben. Lekker twee kampen houden, geen vrede en veel ongenoegen. Gefeliciteerd.
Het wordt steeds lastiger om een echt grote aanslag te plegen. Tijdens het WTC wist de hele wereld niet wat het overkwam, daarom was het veel zwaarder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat de aanslag mislukt is. Er zijn 33 doden, dat is niet leuk, maar in vergelijking met New York en Madrid komt Londen er 'goed' van af.
Maak je in dat geval maar klaar voor een politiestaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:
Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
Dan ga je ervanuit dat de religie de hoofdoorzaak is van die extremisten en daar kun je nog wel eens goed naast zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:59 schreef Jalu het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar ik heb genoeg van de onschuldige doden die de terroristen vermoorden, genoeg van de rigoreuze aanvallen op onze westerse way-of-life. Niemand is wat mij betreft verplicht die way of life te accepteren. Maar ik wil ook niet verplicht worden om mijn way-of-life aan te passen aan dit soort extremistisch tuig. Aangezien het onmogelijk blijkt om de waakzaamheid te beperken tot de extremisten, moet de waakzamheid imho voorlopig maar uitgebreid worden tot de religie die dit soort extremisme voortbrengt.
Wat zal de hoofdoorzaak zijn dan? Indoctrinatie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Posdnous het volgende:
Dan ga je ervanuit dat de religie de hoofdoorzaak is van die extremisten en daar kun je nog wel eens goed naast zitten.
Waarom zouden we moslimterroristen, die alleen maar leven om het Westen (bij voorkeur) met geweld te bekeren tot de Islam, een religie met een achterstand, toleren ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Posdnous het volgende:
DAT is namelijk onze manier van leven: elkaar tolereren. Jij wil nu precies het tegenovergestelde.
Als dat nodig is, moet dat maar. Ik zal er niet van wakker liggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maak je in dat geval maar klaar voor een politiestaat.
Big Brother galore.
Overal camera's, alles traceerbaar, afluisterbaar, joepie !
quote:Ik ga nog liever dood.
Eindelijk George Orwell, zat hij er maar 21 jaar naast met zijn boek. Lijkt me een fijn vooruitzicht.quote:Maak je in dat geval maar klaar voor een politiestaat.
Je vergeet:quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Beautygirl het volgende:
Landen die al geweest zijn:
- Amerika
- Spanje
- Engeland
- Nederland of Frankrijk, denk ik
Neem een lolly en ga in een hoekje zitten tot de grote mensen klaar zijn met praten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wat zal de hoofdoorzaak zijn dan? Indoctrinatie?
Ik denk 't...
Door wie?
CIA...
Gia, dan hebben ze je precies waar ze je willen hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Gia het volgende:
Als dat nodig is, moet dat maar. Ik zal er niet van wakker liggen.
Ach kom op zeg, overdrijven is ook een vak. Of het the way to go is kan je over twisten maar zover als Orwel gaat slaat kant nog wal. Al was het wel een erg goed boek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:03 schreef delphiro het volgende:
Eindelijk George Orwell, zat hij er maar 21 jaar naast met zijn boek. Lijkt me een fijn vooruitzicht.
Onzin. Het gaat om een religie met extremistische uitspattingen; we hoeven niet te doen alsof IEDERERE Nederlander moslim-extremist zou kunnen worden, het gaat om een afgebakende groep mensen (ruw gesproken de aanhangers van de islam) die dus in de gaten gehouden moeten worden. Dat is heel spijtig voor alle goedwillende moslims, maar noodzakelijk om de westerse samenleving te beschermen tegen het soort tuig dat onschuldigen op deze manier vermoord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maak je in dat geval maar klaar voor een politiestaat.
Big Brother galore.
Overal camera's, alles traceerbaar, afluisterbaar, joepie !
Ik ga nog liever dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |