abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28594657
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat de aanslag mislukt is. Er zijn 33 doden, dat is niet leuk, maar in vergelijking met New York en Madrid komt Londen er 'goed' van af.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:17 #242
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28594664
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef delphiro het volgende:
Jalu.. je bent precies op de plek waar de terroristen je willen hebben. Lekker twee kampen houden, geen vrede en veel ongenoegen. Gefeliciteerd.
Precies.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:38 #243
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28594671
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Misschien konnen de Fransen gewoon slecht tegen hun verlies...
.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2005 @ 17:58:45 #244
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28594679
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
Je hebt helemaal gelijk maar...hoe zou je dat willen bewekstelligen? Ze werken nu ook al underground en zijn moeilijk te traceren.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:59:00 #245
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_28594685
Hmm ik heb er de hele dag niets van meegekregen.
Ik lees nu pas wat er allemaal gebeurd is... mooi kut weer zeg
pi_28594700
Krijgen we die kleurencombinaties weer.

-- Sources: U.S. terror threat level to be raised to orange for mass transit network in wake of London bombings. (CNN)
pi_28594706
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:56 schreef delphiro het volgende:
Jalu.. je bent precies op de plek waar de terroristen je willen hebben. Lekker twee kampen houden, geen vrede en veel ongenoegen. Gefeliciteerd.
Leuk en aardig. Maar ik heb genoeg van de onschuldige doden die de terroristen vermoorden, genoeg van de rigoreuze aanvallen op onze westerse way-of-life. Niemand is wat mij betreft verplicht die way of life te accepteren. Maar ik wil ook niet verplicht worden om mijn way-of-life aan te passen aan dit soort extremistisch tuig. Aangezien het onmogelijk blijkt om de waakzaamheid te beperken tot de extremisten, moet de waakzamheid imho voorlopig maar uitgebreid worden tot de religie die dit soort extremisme voortbrengt.
pi_28594709
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:58 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat de aanslag mislukt is. Er zijn 33 doden, dat is niet leuk, maar in vergelijking met New York en Madrid komt Londen er 'goed' van af.
Het wordt steeds lastiger om een echt grote aanslag te plegen. Tijdens het WTC wist de hele wereld niet wat het overkwam, daarom was het veel zwaarder.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:00:00 #249
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28594712
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:54 schreef Jalu het volgende:

Het spijt me zeer, ik heb jaren zeer genuanceerde meningen gehad over moslims. Maar het zijn moslims(of in ieder geval malloten die zich zo noemen) die op 9/11, in Madrid en nu weer Londen hun best doen om die nuance uit de Westerse samenleving te verdrijven. En ik heb er gewoon genoeg van gezien, als wij onze westerse levenswijze willen handhaven zullen we ons moeten beschermen tegen de uitwassen van deze religie, en m.i. kan dat maar op een manier: de hele religie scherp in de gaten houden, en dus niet de oogkleppen gauw weer opzetten.
Maak je in dat geval maar klaar voor een politiestaat.

Big Brother galore.

Overal camera's, alles traceerbaar, afluisterbaar, joepie !

Ik ga nog liever dood.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:00:49 #250
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28594727
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:59 schreef Jalu het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar ik heb genoeg van de onschuldige doden die de terroristen vermoorden, genoeg van de rigoreuze aanvallen op onze westerse way-of-life. Niemand is wat mij betreft verplicht die way of life te accepteren. Maar ik wil ook niet verplicht worden om mijn way-of-life aan te passen aan dit soort extremistisch tuig. Aangezien het onmogelijk blijkt om de waakzaamheid te beperken tot de extremisten, moet de waakzamheid imho voorlopig maar uitgebreid worden tot de religie die dit soort extremisme voortbrengt.
Dan ga je ervanuit dat de religie de hoofdoorzaak is van die extremisten en daar kun je nog wel eens goed naast zitten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:01:46 #251
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28594748
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Posdnous het volgende:

Dan ga je ervanuit dat de religie de hoofdoorzaak is van die extremisten en daar kun je nog wel eens goed naast zitten.
Wat zal de hoofdoorzaak zijn dan? Indoctrinatie?

Ik denk 't...

Door wie?

CIA...
pi_28594758
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:57 schreef Posdnous het volgende:
DAT is namelijk onze manier van leven: elkaar tolereren. Jij wil nu precies het tegenovergestelde.
Waarom zouden we moslimterroristen, die alleen maar leven om het Westen (bij voorkeur) met geweld te bekeren tot de Islam, een religie met een achterstand, toleren ?

Tolerantie voor anderen is er alleen als de ander ook jou tolereert.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:02:45 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_28594776
Mensen, voor complottheorieën is er Truth en dan wel het volgende topic: Aanslagen London
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:02:45 #254
3542 Gia
User under construction
pi_28594778
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Big Brother galore.

Als dat nodig is, moet dat maar. Ik zal er niet van wakker liggen.
quote:
Ik ga nog liever dood.
pi_28594787
quote:
Eindelijk George Orwell, zat hij er maar 21 jaar naast met zijn boek. Lijkt me een fijn vooruitzicht.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:03:30 #256
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28594804
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:05 schreef Beautygirl het volgende:
Landen die al geweest zijn:

- Amerika
- Spanje
- Engeland
- Nederland of Frankrijk, denk ik
Je vergeet:

- Kenia
- Marokko
- Jemen
- Indonesië
- Turkije
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28594808
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:01 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Wat zal de hoofdoorzaak zijn dan? Indoctrinatie?

Ik denk 't...

Door wie?

CIA...
Neem een lolly en ga in een hoekje zitten tot de grote mensen klaar zijn met praten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:04:32 #258
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_28594833
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:02 schreef Gia het volgende:

Als dat nodig is, moet dat maar. Ik zal er niet van wakker liggen.
Gia, dan hebben ze je precies waar ze je willen hebben.

Wil je dit HEEL GOED lezen, en zorgen dat je 't ook BEGRIJPT (zo niet, vraag dan om verdere uitleg, die zal je krijgen, don't worry)

"Beware the leader who bangs the drums of war in order to whip the citizenry into a patriotic fervor, for patriotism is indeed a double-edged sword. It both emboldens the blood, just as it narrows the mind. And when the drums of war have reached a fever pitch and the blood boils with hate and the mind has closed, the leader will have no need in seizing the rights of the citizenry. Rather, the citizenry, infused with fear and blinded by patriotism, will offer up all of their rights unto the leader and gladly so. How do I know? For this is what I have done. And I am Caesar."
pi_28594834
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:03 schreef delphiro het volgende:
Eindelijk George Orwell, zat hij er maar 21 jaar naast met zijn boek. Lijkt me een fijn vooruitzicht.
Ach kom op zeg, overdrijven is ook een vak. Of het the way to go is kan je over twisten maar zover als Orwel gaat slaat kant nog wal. Al was het wel een erg goed boek.
pi_28594841
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:00 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Big Brother galore.

Ik ga nog liever dood.
Onzin. Het gaat om een religie met extremistische uitspattingen; we hoeven niet te doen alsof IEDERERE Nederlander moslim-extremist zou kunnen worden, het gaat om een afgebakende groep mensen (ruw gesproken de aanhangers van de islam) die dus in de gaten gehouden moeten worden. Dat is heel spijtig voor alle goedwillende moslims, maar noodzakelijk om de westerse samenleving te beschermen tegen het soort tuig dat onschuldigen op deze manier vermoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')