Het is hier toch ook gezellig niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het de meeste dagen ook wel
EN dat iemand uitschieter heeft 1 dag ook
maar 3 dragen vind ik best veel![]()
ik ga daar niet over zeurenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het de meeste dagen ook wel
EN dat iemand uitschieter heeft 1 dag ook
maar 3 dragen vind ik best veel![]()
Nou... nou .... nou... niet te snel conclusies trekkenquote:
Jaquote:
Wat vermoedde je nog meer dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
helft van mijn vermoeden bevestigd
Ik zeur ook nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga daar niet over zeuren
vraag me alleen soms dingen af
en die vragen stel ik
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb ook nog een ander leven dan fok
Ja.. mij ookquote:
Ik normaal ook, maar op het moment teveel vrije tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb werk
ben de hele week al in de avond weg geweest
Ik heb ook nog een ander leven dan fok
Mên, kom jij ook nog ff binnenvallenquote:
heb je een computer op je werk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar op het moment teveel vrije tijd
Morgen wel weer werken though
Terecht... ik ben mijn Fok!leven bij deze weer aan het oppakken... heb et verwaarloosd afgelopen 2jaarquote:
Ik wacht geduldig tot het magische momentquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
ik heb het niet paraat hoor
moet dan wel eea voor doen.
Ik post boven gemiddeld laatste 2 maandenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Terecht... ik ben mijn Fok!leven bij deze weer aan het oppakken... heb et verwaarloosd afgelopen 2jaar
Ben je stratenmakerquote:
ik zeg niet dat jij zeurt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet
Valt alleen wel op
Ik post ook niet weinig laatste twee maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |