Leuk om achter te komen na 3 jaarquote:
dinsdag al gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eitje zou op zich wel lekker makkelijk zijn
Likken!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Echo99 het volgende:
Jongens help eens... Ben de gebruiksaanwijzing kwijt...
[afbeelding]
Wat moet ik ook alweer met 1? en met 2 dan? etc...
En wanneer doe je dat van mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb vanochtend eens jouw postgedrag geanalyseerd.
waarom ben je opeens "op hol geslagen" ?
ik heb alleen magnetronvoedsel en bierquote:
Like i didn't knowquote:
3 Halve liters zijn ook niet verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me ook een biertje gepakt. Gisteren 3 halve liters en die zijn zo zwaar gevallen dat ik om 18:30 lag te pitten helemaal gaar. Kan weinig verdragen de laatste tijd
Nu lekker rustig aan. Nog rustiger dan gisteren. Het bier dient geproeft te worden
Verklaar je nader?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb vanochtend eens jouw postgedrag geanalyseerd.
waarom ben je opeens "op hol geslagen" ?
hoe kun je leven zonder frietpanquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben geen frietpan hier
en gisteren en eergisteren hebben de kinderen al friet gehad
ow nee hequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me ook een biertje gepakt. Gisteren 3 halve liters en die zijn zo zwaar gevallen dat ik om 18:30 lag te pitten helemaal gaar. Kan weinig verdragen de laatste tijd
Nu lekker rustig aan. Nog rustiger dan gisteren. Het bier dient geproeft te worden
Alles lekkerquote:
Je kan nog andere dingen in de frituur gooienquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben geen frietpan hier
en gisteren en eergisteren hebben de kinderen al friet gehad
boodschappenservice?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ng niet deze week
moet ik het wel ff gaan halen![]()
Roasted chicken is okéquote:
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?quote:
En mijn gedrag dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?
Lijkt me ook zat... 30 per dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?
kloptquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan nog andere dingen in de frituur gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |