Like i didn't knowquote:
3 Halve liters zijn ook niet verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me ook een biertje gepakt. Gisteren 3 halve liters en die zijn zo zwaar gevallen dat ik om 18:30 lag te pitten helemaal gaar. Kan weinig verdragen de laatste tijd
Nu lekker rustig aan. Nog rustiger dan gisteren. Het bier dient geproeft te worden
Verklaar je nader?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb vanochtend eens jouw postgedrag geanalyseerd.
waarom ben je opeens "op hol geslagen" ?
hoe kun je leven zonder frietpanquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben geen frietpan hier
en gisteren en eergisteren hebben de kinderen al friet gehad
ow nee hequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb me ook een biertje gepakt. Gisteren 3 halve liters en die zijn zo zwaar gevallen dat ik om 18:30 lag te pitten helemaal gaar. Kan weinig verdragen de laatste tijd
Nu lekker rustig aan. Nog rustiger dan gisteren. Het bier dient geproeft te worden
Alles lekkerquote:
Je kan nog andere dingen in de frituur gooienquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we hebben geen frietpan hier
en gisteren en eergisteren hebben de kinderen al friet gehad
boodschappenservice?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ng niet deze week
moet ik het wel ff gaan halen![]()
Roasted chicken is okéquote:
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?quote:
En mijn gedrag dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?
Lijkt me ook zat... 30 per dagquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waarom ben je opeens zo veel gaan posten, nadat je eerst een hele tijd zo rond de 30 per dag had?
kloptquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je kan nog andere dingen in de frituur gooien
Kei gezellig deze reeks, vakantie begonnen, goede vriend waar ik altijd mee op trok naar Amerika en eerlijk gezegt nog wat problemen waar ik niet aan wil denkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Is het de meeste dagen ook welquote:
wit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor een half wit en 6 eieren?![]()
Winkel is 100 m verderop
Dan hebben ze het snel bezorgdquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor een half wit en 6 eieren?![]()
Winkel is 100 m verderop
Moet ie 4 jaar posting gaan nalopen?quote:
okquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kei gezellig deze reeks, vakantie begonnen, goede vriend waar ik altijd mee op trok naar Amerika en eerlijk gezegt nog wat problemen waar ik niet aan wil denken
You bet your ass it is...quote:
Jep.. teveelquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het de meeste dagen ook wel
EN dat iemand uitschieter heeft 1 dag ook
maar 3 dragen vind ik best veel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |