Oh, ik dacht Cox. Dan verander ik dat wel eventjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:35 schreef hendrixfan het volgende:
@ bigboss buddy miles zong toch?
Niet danquote:
Owh.quote:
Maar dat was niet de Band of Gypsys, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:43 schreef hendrixfan het volgende:
cox zong wel stukjes mee op rainbow bridge en nog een paar concerten in eind 1970
nee dat was experiencequote:Op donderdag 7 juli 2005 17:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Maar dat was niet de Band of Gypsys, toch?
Terug Vind Postquote:
Nee juist niet. Als je in een bepaald topic hebt gereageerd kun je dat topic snel terugvinden wanneer je op 'My active topics" klikt (boven en onderin elke pagina) sommige mensen hebben niet direkt iets te zeggen maar vinden het topic wel leuk om te volgen, dan zetten ze ff een tvp-tje neerquote:
Zo hé, dat noem ik nog eens een die hard fan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik ff voorstellen? Jimi:
[afbeelding]
mijn jongste zoontje, en ja! vernoemd naar
Na een vrij moeilijke zwangerschap van de laatste twee maanden op bed liggen in onzekerheid is de volgende tekst op zijn geboorte kaartje komen te staan:
"Angel came down from heaven yesterday"
Diezelfde tekst heb ik helaas op mogen dragen bij de crematie van mijn jongere broertje die ook helemaal Jimi gek was, en zodoende staat er op de binnekant van mijn linkerarm een tattoo met de txt "Angel"
hoezo Jimi fan?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zo hé, dat noem ik nog eens een die hard fan!
![]()
Welk album vind je het beste?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]het gekke is dat ik niet vaak een cd van hem opzet. Ben wel een biografie aan het lezen momenteel.
Hetzelfde heb ik ook met Janis trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |