Toen wist ik nog niet eens van je bestaan af.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nee, daar erken ik zelf schuld. Met een telefoon gemaakt, vanaf 2 hoog
Dat is zo ver weg dat het bijna niet te zien is. Maar hij komt er zo relaxt aan rijden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
wat is er dan zo bijzonder slecht aan het wegrijden?ik zie alleen dat je nogal duikt bij het stoppen
tuurlijk, stoppies oefenen. Ik heb 4 maanden niet geredenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
wat is er dan zo bijzonder slecht aan het wegrijden?ik zie alleen dat je nogal duikt bij het stoppen
wegrijden is ook helemaal niet te zien op de film. Aan het einde van de straat kom ik gewoon de bocht om hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is zo ver weg dat het bijna niet te zien is. Maar hij komt er zo relaxt aan rijden.![]()
![]()
vast een soort voorproefje voor de vrijdagmiddagrel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk, stoppies oefenen. Ik heb 4 maanden niet gereden
Join the clubquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nu rijdt je net als Fulcrum![]()
het slechtste aan mijn motorrijden schijnt het wegrijden te zijnben ik gelukkig niet alleen.
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef bwt het volgende:
is het weer na 12 uur dan ligt iedereen al weer plat
lijkt wel een virus of zo
dat zou mn oom kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef hicham het volgende:
Ga je nog een burnout doen in de baas' kantoortje bwt?
Nog wel iets handigs voor popijn gevondenKan ie ook naar verre meets gaan
ZZR halen en dan de meets combineren
kantoortje van de baas is midden in het pand. Weet nu al dat ik daar met de motor niet bij in de buurt kan komen. Bovendien zonde van mijn rubber, scheelt weer ik weet niet hoeveel KMs.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef hicham het volgende:
Ga je nog een burnout doen in de baas' kantoortje bwt?
Nog wel iets handigs voor popijn gevondenKan ie ook naar verre meets gaan
ZZR halen en dan de meets combineren
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Diet fietser links op de achtergrond van de foto bedoel je?
We zullen het niet tegen je gebruiken (denk ik)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spul
Hmm jammer, dan maar een wheely met 1 hand en het bedrijf tegelijkertijd uitzwaaienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:56 schreef bwt het volgende:
[..]
kantoortje van de baas is midden in het pand. Weet nu al dat ik daar met de motor niet bij in de buurt kan komen. Bovendien zonde van mijn rubber, scheelt weer ik weet niet hoeveel KMs.
Patserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spul
Nog steeds geen APK gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat wel serieus een trekhaak voor de Fiero te overwegen, ook handig met de jaarlijkse APK bij de garage helemaal in Almere.![]()
Fiero + KLX naar Almere, met KLX naar huis, na 2 dagen vica versa..![]()
mjah heeft nog een jaar oude KLX650 ofzo of een KLR weet ik veel.. en nog 2 soesjes SP370's en samen met een vriend van hem nog een montesa trialbike uit de jaren 70 en nog een honde XL500R en een XL500s en ik vergeet vast nog ietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm jammer, dan maar een wheely met 1 hand en het bedrijf tegelijkertijd uitzwaaien
[..]
PatserJammer alleen van die BMW
quote:
Een BMW valt niet goed te pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah heeft nog een jaar oude KLX650 ofzo of een KLR weet ik veel.. en nog 2 soesjes SP370's en samen met een vriend van hem nog een montesa trialbike uit de jaren 70 en nog een honde XL500R en een XL500s en ik vergeet vast nog iets
bmw is okequote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Een BMW valt niet goed te praten
tis al vrijdag heHof moeten we wachten tot het middag is
Iederweg, ik ga pitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |