Toen wist ik nog niet eens van je bestaan af.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nee, daar erken ik zelf schuld. Met een telefoon gemaakt, vanaf 2 hoog
Dat is zo ver weg dat het bijna niet te zien is. Maar hij komt er zo relaxt aan rijden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
wat is er dan zo bijzonder slecht aan het wegrijden?ik zie alleen dat je nogal duikt bij het stoppen
tuurlijk, stoppies oefenen. Ik heb 4 maanden niet geredenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
wat is er dan zo bijzonder slecht aan het wegrijden?ik zie alleen dat je nogal duikt bij het stoppen
wegrijden is ook helemaal niet te zien op de film. Aan het einde van de straat kom ik gewoon de bocht om hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is zo ver weg dat het bijna niet te zien is. Maar hij komt er zo relaxt aan rijden.![]()
![]()
vast een soort voorproefje voor de vrijdagmiddagrel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
tuurlijk, stoppies oefenen. Ik heb 4 maanden niet gereden
Join the clubquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nu rijdt je net als Fulcrum![]()
het slechtste aan mijn motorrijden schijnt het wegrijden te zijnben ik gelukkig niet alleen.
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef bwt het volgende:
is het weer na 12 uur dan ligt iedereen al weer plat
lijkt wel een virus of zo
dat zou mn oom kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef hicham het volgende:
Ga je nog een burnout doen in de baas' kantoortje bwt?
Nog wel iets handigs voor popijn gevondenKan ie ook naar verre meets gaan
ZZR halen en dan de meets combineren
kantoortje van de baas is midden in het pand. Weet nu al dat ik daar met de motor niet bij in de buurt kan komen. Bovendien zonde van mijn rubber, scheelt weer ik weet niet hoeveel KMs.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef hicham het volgende:
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spulquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Diet fietser links op de achtergrond van de foto bedoel je?
We zullen het niet tegen je gebruiken (denk ik)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spul
Hmm jammer, dan maar een wheely met 1 hand en het bedrijf tegelijkertijd uitzwaaienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:56 schreef bwt het volgende:
[..]
kantoortje van de baas is midden in het pand. Weet nu al dat ik daar met de motor niet bij in de buurt kan komen. Bovendien zonde van mijn rubber, scheelt weer ik weet niet hoeveel KMs.
Patserquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:06 schreef Youp het volgende:
[..]
nee mn oom heeft ook een aantal motoren.. waaronder een R1100RT met trekhaak en een trialbike en nog wat spul
Nog steeds geen APK gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zat wel serieus een trekhaak voor de Fiero te overwegen, ook handig met de jaarlijkse APK bij de garage helemaal in Almere.![]()
Fiero + KLX naar Almere, met KLX naar huis, na 2 dagen vica versa..![]()
mjah heeft nog een jaar oude KLX650 ofzo of een KLR weet ik veel.. en nog 2 soesjes SP370's en samen met een vriend van hem nog een montesa trialbike uit de jaren 70 en nog een honde XL500R en een XL500s en ik vergeet vast nog ietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm jammer, dan maar een wheely met 1 hand en het bedrijf tegelijkertijd uitzwaaien
[..]
PatserJammer alleen van die BMW
quote:
Een BMW valt niet goed te pratenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:20 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah heeft nog een jaar oude KLX650 ofzo of een KLR weet ik veel.. en nog 2 soesjes SP370's en samen met een vriend van hem nog een montesa trialbike uit de jaren 70 en nog een honde XL500R en een XL500s en ik vergeet vast nog iets
bmw is okequote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Een BMW valt niet goed te praten
tis al vrijdag heHof moeten we wachten tot het middag is
Iederweg, ik ga pitten![]()
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 03:00 schreef Crashcat het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaargh.....
Ik hoor net dat ik mijn motor over een maand of twee moet inleveren.
En miene auto is nogsteeds op zoek..
Motor / harley lift?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
handig voor de sleutelmeet:
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/38025.jpg]afbeelding][/url]
Gokjequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef hicham het volgende:
jouw jappenbak bij de plaatselijke Harley boer laten reparerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:42 schreef Phatzak het volgende:
Misschien hier eens langs voor het vervangen van mijn balhoofdlagers en stalen platen van de koppeling. Is praktisch om de hoek.
Man adverteert op marktplaats![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jouw jappenbak bij de plaatselijke Harley boer laten repareren![]()
Staat voor vandaag geplannedquote:
heb je de IRK al geregeld ?
Motor is van mijn oomquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gokjehij heeft een motor van de zaak, contract houdt op en nu moet ie zijn auto verkopen om een nieuwe motor aan te schaffen.
3 weken....quote:
Internationale Reis en Kredietbrief.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef Phatzak het volgende:
Wat was het ook alweer, Reis & Krediet .. en die ander?
reisverzekeringquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef Phatzak het volgende:
Wat was het ook alweer, Reis & Krediet .. en die ander?
Vergeet hem vooral niet op te zeggen, heb er nu ook weer een liggen en uiteraard ook weer 65 Euro van de rekening of gekaaptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Internationale Reis en Kredietbrief.
Hmmm... come to thinkg of it, die moeten wij eigenlijk mss ook nog halen...
Niet dusquote:Regelgeving veiligheidshesjes
27-04-2005
In navolging van Italië en Spanje moeten automobilisten in Portugal nu ook een veiligheidshesjes in de auto hebben. Op het negeren van de regel staat een fikse boete. Formeel is een veiligheidshesje niet verplicht voor vakantiegangers.
Boete
Ondanks de uitsluiting van toeristen voor deze regel is het toch verstandig om een veiligheidsvest aan te schaffen. De buitenlandse dienders zijn waarschijnlijk niet op de hoogte van de Europese regels en schrijven rustig bekeuringen uit. Een officieel bezwaar tegen de boete kost veel geld en tijd.
Het vestje moet worden gedragen als de bestuurder de auto buiten de bebouwde kom of op een auto(snel)weg verlaat in geval van pech, een ongeluk of om een andere reden. Deze regel geldt ook voor andere inzittenden.
Boete voor het niet in de auto hebben van het vestje: ¤ 60 tot ¤ 300
Boete voor het niet dragen van het vestje: ¤ 120 tot ¤ 600.
In Italië en Spanje is het dragen van een veiligheidsvestje bij het verlaten van de auto al sinds de zomer van 2004 verplicht. Begin mei 2005 wordt deze regel ook in Oostenrijk ingevoerd.
je kan ook aangeven dat je hem maar voor 1 jaar wil hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Vergeet hem vooral niet op te zeggen, heb er nu ook weer een liggen en uiteraard ook weer 65 Euro van de rekening of gekaapt
Klote doorlopende crapshit dingen![]()
Had hem wel nodig 2 jaar geleden, 40 km voor Antwerpen mijn waterpomp geklaptDamn midden op de ring 1400 kilomter gereden, 15 uur achter het stuur, uurtje van huis en dan KLAAAAAP
![]()
![]()
Vervolgens de belgische ANWB aan de telefoon die het niet snapt en naar huis getakeld worden en om 12 uur ´s nachts de garage in gedumptWas toen pas 20 uur onderweg ofzo
voor pech gevallen is het iets andersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:32 schreef Phatzak het volgende:
Oh, dacht dat die in *** ook verplicht was
[..]
Niet dus
zou het gewoon in een klein doosje doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef Phatzak het volgende:Administratieve rompslomp enzo
Heeft iemand ervaring met het verzenden van producten groter dan een enveloppe?Ik wil mijn sliders op gaan sturen... kan ik die nu gewoon goed inpakken en er een adresje opplakken om er vervolgens mee naar het postkantoor te gaan?
?
xxx-jes
Youssef
Ah, ik ben nog vergeten dequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:26 schreef ondeugend het volgende:
Je zit er echt foksmiley's op te tekenen !!!!
De wanhoop springt er vanaf.quote:
Zijn vorige advertentie was nog ergerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De wanhoop springt er vanaf.![]()
doe mij een goed bod en wij komen er wel over uitveel sucses en mischien bent u wel de nieuwe eigenaar
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Phatzak het volgende:
Ben best wel actief voor mijn doen vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Smilies![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
gelijk foto's als bewijsmateriaal omdat we anders niet geloven dat je vandaag actief bent.
![]()
in welk tijdperk leef jij eigenlijk joh ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:24 schreef Phatzak het volgende:
Ben best wel actief voor mijn doen vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Smilies![]()
![]()
Over een jaar of tien kan hij nog schrijven.... jij niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in welk tijdperk leef jij eigenlijk joh ?![]()
![]()
een hand geschreven briefterwijl je het gemakkelijk even kan tiepuh en printuh
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Over een jaar of tien kan hij nog schrijven.... jij niet meer.
En gelijk heeft die juffrouw, met links eten moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
vanaf 2e klas lagere school was mijn handschrift al onleesbaar
![]()
is gekomen door overijverige juf die vond dat ik rechts moest schrijven![]()
dus maakt het nu niet meer uit![]()
Ik ook maarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:01 schreef ondeugend het volgende:
Topic is bijna vol... ik houd me even gedeisd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |