Dat was niet eens de bedoeling overigens maar gaandeweg ontstonden er zeg maar goede kansen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd misWe kunnen ook in een autoslowchat rellen
![]()
D'r zijn toch zat andere te vinden die een stuk goedkoper zijn?quote:
quote:
Dat is ook de enige reden dat ie nog niet weg is volgens mij, hij rijdt chopper en hij post hier gewoon nogquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling overigens maar gaandeweg ontstonden er zeg maar goede kansen.![]()
Vond vooral die opmerking van Mark wel lachen.Onze nieuweling storte zich er overigens ook vol overgave in, daar hebben we een goede aan.
We moeten hem koesteren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
Dat is ook de enige reden dat ie nog niet weg is volgens mij, hij rijdt chopper en hij post hier gewoon nogKan ongetwijfeld goed rellen, ben benieuwd was ons morgen te wachten staat
![]()
Dat meen je niet!!! Van wie mocht je een motor lenen?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!! Van wie mocht je een motor lenen?
Serieuze vraag hoor...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jij bestaat voor mij niet meer
serieus antwoord ookquote:
quote:
quote:
Damn, rijbewijs kwijt door een wheeliequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:08 schreef Youp het volgende:
dadelijk (na de reclame) ga ik zien hoe een motorrijder zijn rijbewijs kwijt gaat raken ofzo omdat hij een wheelie maakt...
waarom heb ik een SM gekocht
Waarom moet vissie net nu ongesteld zijn?quote:
hij rijdt weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet vissie net nu ongesteld zijn?Ik bedoelde het serieus aangezien hij geen link legde naar de gele walvis.
![]()
Lees niet meer terug dus ik weet echt niet wat de staat van het walvisje is of wat je ermee van plan bent.![]()
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hij rijdt weer
net wezen halen, daar de kuip (wat rest iig) erop gezet. Nieuwe voorband en accu, afgesteld enzo. Hij is alleen rijdende gemaakt, dus moet de verlichting nog ff zelf doen en wat kleine dingetjes.
Ik heb de laatste tijd een beetje vaag meegelezen. Maar las ik nu dat je ook lekker mag slachten bij de slagers waar je heen gaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Mooi man, hou je hem nu of verkoop je hem alsnog?
Neem digicam meequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat nu voor haar dodenritje...
Vaarwel wrede wereld... het was mij een waar genoegen...
Vaag mannetje die stinkvisquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat nu voor haar dodenritje...
Vaarwel wrede wereld... het was mij een waar genoegen...
rbw kwijt voor een wheeliequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Neem digicam mee
240 euro voor een verdrijvingsvlak, wtf
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een beetje vaag meegelezen. Maar las ik nu dat je ook lekker mag slachten bij de slagers waar je heen gaat![]()
?
zo erg zag het er niet uit hoorquote:
Het was een strikvraag van mijn kantquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]Als ik het maar volgens de regels doe.
Was het een negroide man op een supersport die toen bij z'n maat achterop naar huis moestquote:
Als het nou per ongeluk gaat dan geloven ze het zeker niet?quote:
Je mag best strikvragen stellen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Het was een strikvraag van mijn kant
Vraag me af hoe halal het nog is als ze het niet zo nauw met de regels nemen. Mjah, bij massaproductie heb je sowieso een beetje een verloedering van... maargoed. Ik weet de regels ervoor ook niet echt
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:17 schreef hollander172 het volgende:
D'r zijn toch zat andere te vinden die een stuk goedkoper zijn?
Of moet het weer perse een zwarte zijn?
mjah vast niet.. en bij sommige motoren (quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het nou per ongeluk gaat dan geloven ze het zeker niet?![]()
bedoel dus niet die gasten bij rotzooi op de weg
Vlees wordt volgens mij halal vanwege de wijze van slachten en het in naam van Allah slachten. Maar anders vraag ik het eens een keer. Wordt ook wel eens tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je mag best strikvragen stellen hoor.Het meeste van het "halal" geslachte vlees wordt door autochtone nederlanders geslacht, vaak hebben ze 1 allochtoon in dienst die slecht nederlands spreekt voor het idee.
te hoekigquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
ZXR-750 is wel uber vet.. vooral de H modellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Begon ik net een beetje die zx7r stoer te vinden ga je nu weer voor een ZXR750 met van die vage dubbele koplampjesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euro![]()
en ja, het moet per se een zwarte zijnde groene van die generatie vind ik minder...
Gulden middenweg, er zijn ook mooie bordeaux rode exemplaren te koop.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euro![]()
en ja, het moet per se een zwarte zijnde groene van die generatie vind ik minder...
Ja maar hij had hem totaal niet onder controle, aldus de hooggeschoolde pliesiemanquote:
autoquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Begon ik net een beetje die zx7r stoer te vinden ga je nu weer voor een ZXR750 met van die vage dubbele koplampjes![]()
ik denk dat wanneer je een R1 niet onder controle hebt, dat je dan op je rug ligt... en niet al wheelieend door een bocht heen gaat... kutagentquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar hij had hem totaal niet onder controle, aldus de hooggeschoolde pliesieman![]()
roodquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Gulden middenweg, er zijn ook mooie bordeaux rode exemplaren te koop.
Zag er nog eentje voor 2900,- geloof ik met niet al te veel km's en in redelijk tot goede staat. (was geloof ik een keer van de standaard afgelazerd, die van mij ook en je ziet er niks van op het carterdeksel na.)
dat heb ik even gemist denk ik?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
En dan die lelijke krullebol met zijn vooroordelen over motorrijders![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef hicham het volgende:
Was het een negroide man op een supersport die toen bij z'n maat achterop naar huis moest(waarna die maat nog ff z'n motor laat uitvallen voor de camera
)
Preciesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo erg zag het er niet uit hoorook die koekblikker die op een totaal lege weg even 200 reed onverantwoord bezig hoor
je kan zomaar iemand dood rijden
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was een goede, lange en gecontroleerde wheelie.
Maar het was te gevaarlijk volgens de agent, je hebt geen controle over je motor.![]()
Gedeeltelijk heb je gelijk, eigenlijk zouden ze eerst een paar woorden moeten uitspreken naar het beestje alvorens hem te slachten maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Vlees wordt volgens mij halal vanwege de wijze van slachten en het in naam van Allah slachten. Maar anders vraag ik het eens een keer. Wordt ook wel eens tijd
Jij vind geloof ik alles mooi he. Wel enthousiast.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
ZXR-750 is wel uber vet.. vooral de H modellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Dat wordt een beetje te strak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef Phatzak het volgende:
Vaag mannetje die stinkvisHeb je alleen een helm of zit je ook strak in het leer
![]()
?
Stond er ook nog eentje op die leek op jouw oude 400 maar die zal dan ook wel lekken denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |