Dat was niet eens de bedoeling overigens maar gaandeweg ontstonden er zeg maar goede kansen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd misWe kunnen ook in een autoslowchat rellen
![]()
D'r zijn toch zat andere te vinden die een stuk goedkoper zijn?quote:
quote:
Dat is ook de enige reden dat ie nog niet weg is volgens mij, hij rijdt chopper en hij post hier gewoon nogquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling overigens maar gaandeweg ontstonden er zeg maar goede kansen.![]()
Vond vooral die opmerking van Mark wel lachen.Onze nieuweling storte zich er overigens ook vol overgave in, daar hebben we een goede aan.
We moeten hem koesteren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef hicham het volgende:
Dat is ook de enige reden dat ie nog niet weg is volgens mij, hij rijdt chopper en hij post hier gewoon nogKan ongetwijfeld goed rellen, ben benieuwd was ons morgen te wachten staat
![]()
Dat meen je niet!!! Van wie mocht je een motor lenen?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!! Van wie mocht je een motor lenen?
Serieuze vraag hoor...........quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jij bestaat voor mij niet meer
serieus antwoord ookquote:
quote:
quote:
Damn, rijbewijs kwijt door een wheeliequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:08 schreef Youp het volgende:
dadelijk (na de reclame) ga ik zien hoe een motorrijder zijn rijbewijs kwijt gaat raken ofzo omdat hij een wheelie maakt...
waarom heb ik een SM gekocht
Waarom moet vissie net nu ongesteld zijn?quote:
hij rijdt weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet vissie net nu ongesteld zijn?Ik bedoelde het serieus aangezien hij geen link legde naar de gele walvis.
![]()
Lees niet meer terug dus ik weet echt niet wat de staat van het walvisje is of wat je ermee van plan bent.![]()
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
hij rijdt weer
net wezen halen, daar de kuip (wat rest iig) erop gezet. Nieuwe voorband en accu, afgesteld enzo. Hij is alleen rijdende gemaakt, dus moet de verlichting nog ff zelf doen en wat kleine dingetjes.
Ik heb de laatste tijd een beetje vaag meegelezen. Maar las ik nu dat je ook lekker mag slachten bij de slagers waar je heen gaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Mooi man, hou je hem nu of verkoop je hem alsnog?
Neem digicam meequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat nu voor haar dodenritje...
Vaarwel wrede wereld... het was mij een waar genoegen...
Vaag mannetje die stinkvisquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat nu voor haar dodenritje...
Vaarwel wrede wereld... het was mij een waar genoegen...
rbw kwijt voor een wheeliequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Neem digicam mee
240 euro voor een verdrijvingsvlak, wtf
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:40 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een beetje vaag meegelezen. Maar las ik nu dat je ook lekker mag slachten bij de slagers waar je heen gaat![]()
?
zo erg zag het er niet uit hoorquote:
Het was een strikvraag van mijn kantquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]Als ik het maar volgens de regels doe.
Was het een negroide man op een supersport die toen bij z'n maat achterop naar huis moestquote:
Als het nou per ongeluk gaat dan geloven ze het zeker niet?quote:
Je mag best strikvragen stellen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Het was een strikvraag van mijn kant
Vraag me af hoe halal het nog is als ze het niet zo nauw met de regels nemen. Mjah, bij massaproductie heb je sowieso een beetje een verloedering van... maargoed. Ik weet de regels ervoor ook niet echt
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:17 schreef hollander172 het volgende:
D'r zijn toch zat andere te vinden die een stuk goedkoper zijn?
Of moet het weer perse een zwarte zijn?
mjah vast niet.. en bij sommige motoren (quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het nou per ongeluk gaat dan geloven ze het zeker niet?![]()
bedoel dus niet die gasten bij rotzooi op de weg
Vlees wordt volgens mij halal vanwege de wijze van slachten en het in naam van Allah slachten. Maar anders vraag ik het eens een keer. Wordt ook wel eens tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je mag best strikvragen stellen hoor.Het meeste van het "halal" geslachte vlees wordt door autochtone nederlanders geslacht, vaak hebben ze 1 allochtoon in dienst die slecht nederlands spreekt voor het idee.
te hoekigquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
ZXR-750 is wel uber vet.. vooral de H modellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Begon ik net een beetje die zx7r stoer te vinden ga je nu weer voor een ZXR750 met van die vage dubbele koplampjesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euro![]()
en ja, het moet per se een zwarte zijnde groene van die generatie vind ik minder...
Gulden middenweg, er zijn ook mooie bordeaux rode exemplaren te koop.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er zijn er idd genoeg, maar er stond geen prijs bij deze en dus bellen: 5.000 euro![]()
en ja, het moet per se een zwarte zijnde groene van die generatie vind ik minder...
Ja maar hij had hem totaal niet onder controle, aldus de hooggeschoolde pliesiemanquote:
autoquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Begon ik net een beetje die zx7r stoer te vinden ga je nu weer voor een ZXR750 met van die vage dubbele koplampjes![]()
ik denk dat wanneer je een R1 niet onder controle hebt, dat je dan op je rug ligt... en niet al wheelieend door een bocht heen gaat... kutagentquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar hij had hem totaal niet onder controle, aldus de hooggeschoolde pliesieman![]()
roodquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef hollander172 het volgende:
Gulden middenweg, er zijn ook mooie bordeaux rode exemplaren te koop.
Zag er nog eentje voor 2900,- geloof ik met niet al te veel km's en in redelijk tot goede staat. (was geloof ik een keer van de standaard afgelazerd, die van mij ook en je ziet er niks van op het carterdeksel na.)
dat heb ik even gemist denk ik?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
En dan die lelijke krullebol met zijn vooroordelen over motorrijders![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef hicham het volgende:
Was het een negroide man op een supersport die toen bij z'n maat achterop naar huis moest(waarna die maat nog ff z'n motor laat uitvallen voor de camera
)
Preciesquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
zo erg zag het er niet uit hoorook die koekblikker die op een totaal lege weg even 200 reed onverantwoord bezig hoor
je kan zomaar iemand dood rijden
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Was een goede, lange en gecontroleerde wheelie.
Maar het was te gevaarlijk volgens de agent, je hebt geen controle over je motor.![]()
Gedeeltelijk heb je gelijk, eigenlijk zouden ze eerst een paar woorden moeten uitspreken naar het beestje alvorens hem te slachten maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Vlees wordt volgens mij halal vanwege de wijze van slachten en het in naam van Allah slachten. Maar anders vraag ik het eens een keer. Wordt ook wel eens tijd
Jij vind geloof ik alles mooi he. Wel enthousiast.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
ZXR-750 is wel uber vet.. vooral de H modellen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
En deze natuurlijk:
[afbeelding]
![]()
Dat wordt een beetje te strak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef Phatzak het volgende:
Vaag mannetje die stinkvisHeb je alleen een helm of zit je ook strak in het leer
![]()
?
Stond er ook nog eentje op die leek op jouw oude 400 maar die zal dan ook wel lekken denk ik?quote:
Hicham en ShoufShouf zijn de lims en ik ken de regels.quote:
Lekker modern dat zwarte frame.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan liever zo 1:
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/37678.jpg]afbeelding][/url]
maarja, schade motorcircuit ding
hoeft niks te zeggen maar toch...wel een ZXR750R
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef hollander172 het volgende:
Stond er ook nog eentje op die leek op jouw oude 400 maar die zal dan ook wel lekken denk ik?![]()
![]()
budget is flexibelquote:Je wil 3000,- max. uitgeven dus dan wordt de keus al wat beperkter he?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hicham en ShoufShouf zijn de lims en ik ken de regels.![]()
Ach elkaar een beetje aanvullen kan geen kwaad toch?![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Lekker modern dat zwarte frame.![]()
Zou wel eisen dat ze het blok even reviseren idd, of een goede compressietest afnemen.![]()
zal ik gewoon standaard die ene smiley posten op jouw quotesquote:Maar ja je kan natuurlijk ook gewoon geen mietje zijn en een echte motor kiezen.![]()
racegaas isquote:Edit: volgens mij heeft de vorige eigenaar hier het al door jou gewilde racegaas ingezet.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
De triple voor OPMhoe zou dat nou komen.
![]()
Helm, stinkies (gewone) leren jas, zijn winterhandschoenen, spijkerbroek, docs...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:42 schreef Phatzak het volgende:
Vaag mannetje die stinkvisHeb je alleen een helm of zit je ook strak in het leer
![]()
?
Ik vat 'mooi' op verschillende manieren op.. maar echt mooi vind ik de oudere modellen zoals de ZXR-750 H, FZR Genesis 600/750, de oudere Gixxers 750, maar ook de nieuwere Gixxers met de bolle kont (behalve die met zo'n randje, zoals de laatste S-rads.. afgrijselijk vind ik dat).quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij vind geloof ik alles mooi he. Wel enthousiast.![]()
Maar weet je zeker dat je geen vent van 50 jaar bent?![]()
[..]
Dat wordt een beetje te strak.![]()
Was dat het enige leuke eraan, of was er nog meer leuk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helm, stinkies (gewone) leren jas, zijn winterhandschoenen, spijkerbroek, docs...
Ik leef nog!
dat we net op tijd waren om te tanken was op zich ook best prettigquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Was dat het enige leuke eraan, of was er nog meer leuk?![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat we net op tijd waren om te tanken was op zich ook best prettig
met niet onder controle houden bedoelen ze dat je niet kan sturen en je voorrem niet kan gebruiken
http://www.rapidshare.de/quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
waar kan ik een filmpje hosten?
Nou... toegegeven... vond het al minder erg/eng dan de vorige keer. We hadden alleen de meest bochtige dijkweg uitgekozen die er in de buurt te vinden is en helaas zijn nou juist bochten een zwak punt... dwz bochten naar rechts... Toen we 2 hele scherpe hadden gehad, had ik het ook wel gehad. Goddank het tankstation, mooi moment om te zeggen dat ik het wel weer lang genoeg oefenen vond.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Was dat het enige leuke eraan, of was er nog meer leuk?![]()
Ook zonder gekheid die van mij is ook een angsthaas maar gaat ook gewoon mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zonder gekheid... ik vond het echt al leuker dan de vorige keer. Maar of ik echt ooit eens mee ga op een van de ritten met jullie... Ik weet het nog niet...
B.w.v.squote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook zonder gekheid die van mij is ook een angsthaas maar gaat ook gewoon mee.![]()
B.w.v.s. is een prikje bij de dokter al teveel maar 160km/h achterop peanuts.![]()
de camera was omgevallenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=kanarie
BE vraagt of ik het even wil uitleggen. Oke, komt ie:quote:
Bij Wijze Van Spreken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
B.w.v.s
Je mag mij helemaal lek prikken... geen probleem... maar dit...
Doordat ik die bochten naar rechts zo vreselijk eng vind, maak ik het voor stinkie alleen maar lastiger...
Zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Gebakken_vissie het volgende:
BE vraagt of ik het even wil uitleggen. Oke, komt ie:
zij filmde.
Dat was het
Weet nog wel een leuk chickie voor hem waar ie zijn "vrije tijd" mee op kan "vullen".quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Goed, het hele anti-conceptie-wel-of-niet-pil-of-toch-maar-condoom-probleem is weer voor een paar maandjes opgelost...
Succes met je handjes stinkie... Uierzalf is goed voor kloofjes heb ik begrepen...
Ik ben een paar keer totaal onverwachts heel hard op mijn bek gegaan met de fiets terwijl het dus stiekem ineens glad was... Naar rechts dus... en dat merk ik dus nog steeds blijkbaar...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Youp het volgende:
ik snap niet dat iemand angst heeft voor het maken van bochtenik kan me dat niet echt voorstellen enzo
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=kanarie
Hij vult maar een eind weg... see if I care...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef hollander172 het volgende:
Weet nog wel een leuk chickie voor hem waar ie zijn "vrije tijd" mee op kan "vullen".
namen? kan ik ff kijken of ik 'r al op msn hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Weet nog wel een leuk chickie voor hem waar ie zijn "vrije tijd" mee op kan "vullen".
ah op die manierquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer totaal onverwachts heel hard op mijn bek gegaan met de fiets terwijl het dus stiekem ineens glad was... Naar rechts dus... en dat merk ik dus nog steeds blijkbaar...
Ik kan er niets aan doen. Links doet me een stuk minder...
Doe maar even per mail.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
namen? kan ik ff kijken of ik 'r al op msn heb
* Gebakken_vissie wijst naar profielquote:
Ben je al zo geobsedeerd door kindjes krijgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hij vult maar een eind weg... see if I care...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
Ben je al zo geobsedeerd door kindjes krijgen?
Jij denkt bij "vullen" alleen maar aan flesjes voor de kleine zeker?![]()
daar straf je ook jezelf meequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Goed, het hele anti-conceptie-wel-of-niet-pil-of-toch-maar-condoom-probleem is weer voor een paar maandjes opgelost...
Succes met je handjes stinkie... Uierzalf is goed voor kloofjes heb ik begrepen...
mijne ook met dat filmpjequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Had het filmpje nog ff snel gekanteld en geDivX'ed maar mijn laptop deed opeens moeilijk
Dus nog even als mosterd na de maaltijd een correct filmpjeklik
Thanks! Het geluid is iig nu recht gezet!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Had het filmpje nog ff snel gekanteld en geDivX'ed maar mijn laptop deed opeens moeilijk
Dus nog even als mosterd na de maaltijd een correct filmpjeklik
het geluid valt vies tegen op dat filmpjequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:26 schreef Youp het volgende:
dat filmpje gaat toch ook alleen om het geluid hoop ik?
anders gelooft niemand dat ie weer rijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:31 schreef Youp het volgende:
ja maar het nut van de rest zie ik ook niet echt in
nee, daar erken ik zelf schuld. Met een telefoon gemaakt, vanaf 2 hoogquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Phatzak het volgende:
Volgens mij ziet die motor er al een stuk beter uit in dat filmpje dan op die uberlelijke foto(ook door BE gemaakt?
)
Nu rijdt je net als Fulcrumquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
anders gelooft niemand dat ie weer rijd
Sorry, ik had natuurlijk eerst alles moeten controleren, handschoentjes goed doen enzo en dan pas wegrijden. Nu leert niemand er iets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |