idd, belachelijk, aangezien jij de winnaar moet uitkiezen.....................quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik van MM niet zelf mee mag doen
Ik moet afkicken van het commando's geven de hele week, DIGGER.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik van MM niet zelf mee mag doen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitslag, zoals beloofd:
1) Rubbereend - Dirk is blij dat er weer een amateurclub met 1-0 is opgerold.
2) Robar - Kuyt doet voor hoe je de nieuwe onzichtbare dildo oraal kunt gebruiken!
3) methodmich - Visserszoon laat doelman vissen
ik begin een patroon te herkennenquote:
Je had utieraart een associatie moeten maken met UFO en dak of iets anders negatiefs over die neuzen om bij mij te winnen SCH, als je dat nou nog niet weet.....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je had utieraart een associatie moeten maken met UFO en dak of iets anders negatiefs over die neuzen om bij mij te winnen SCH, als je dat nou nog niet weet.....
quote:... Na vandaag zal Mark van Bommel zijn conditie in Limburg verder op peil proberen te houden...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Statistieken onderschriftentopic:
- 65 deelnemers hebben er al op het podium gestaan.
- Bjoro en -Vaduz- hebben de meeste podiumplaatsen (12) Methodmich volgt met 11, Twi en AirRaid met 10
- AirRaid heeft de meeste overwinningen achter z'n naam. Gevolgd door Bjoro, Vaduz en Showmelove en Schorpioen met 4.
Leuke patronen:
Showmelove: 2,1,2,1,2,1,2,1,2.
Dramslag: 2,2,2,2,2.
Petera: 3,3,3,3.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
v Bommel neemt afscheid van Anne Frank Plantsoen.
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Ik sta dus nog op 3 overwinningen, moet ik gauw wat aan doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
- Bjoro en -Vaduz- hebben de meeste podiumplaatsen (12) Methodmich volgt met 11, Twi en AirRaid met 10
- AirRaid heeft de meeste overwinningen achter z'n naam. Gevolgd door Bjoro, Vaduz en Showmelove en Schorpioen met 4.
Leuke patronen:
hier komt niemand meer overheen, dus ik ga ook niet postenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Kom op zeg, die is alleen maar leuk als je een hekel aan PSV of Bommel hebt, veel te makkelijk en bovendien slaat het nergens op ook nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef DeTolk het volgende:
hier komt niemand meer overheen, dus ik ga ook niet posten
smaken verschillen he.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kom op zeg, die is alleen maar leuk als je een hekel aan PSV of Bommel hebt, veel te makkelijk en bovendien slaat het nergens op ook nog.
Rubbereend's inzending is beter en leuker en bovendien, grappig
En wie mag de uitslag bepalen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kom op zeg, die is alleen maar leuk als je een hekel aan PSV of Bommel hebt, veel te makkelijk en bovendien slaat het nergens op ook nog.
Verdorie! Dan mogen steekpenningen en kartelvorming zeker ook niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
Regel 1116 B lid 24: Gij zult niet tijdens de wedstrijd commentaar op de onderschriften van andere users geven
Artikel 3256 lid 118 F: Onder tafel mag er veelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Verdorie! Dan mogen steekpenningen en kartelvorming zeker ook niet?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke patronen:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:10 schreef gr8w8 het volgende:
(Inderdaad, geen Anne Frankplantsoen, gezien wat daar nou precies aan de hand is (geweest) vond ik dat ook niet zo gepast. Over de uitslag kan niet gediscussierd worden.)
Dit is met afstand de lolligste natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Kinderhandel, gedwongen prostitutie en poging tot doodslag vanwege onveilige seks terwijl je HIV besmet bent, vind ik nou niet bepaald lollig nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:10 schreef gr8w8 het volgende:
...
(Inderdaad, geen Anne Frankplantsoen, gezien wat daar nou precies aan de hand is (geweest) vond ik dat ook niet zo gepast. Over de uitslag kan niet gediscussierd worden.)
Gedwongen prostituties? Die Marokkaantjes deden dat vrijwillig, zodat ze de nieuwste GSM's en scooters konden aanschaffen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:57 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Kinderhandel, gedwongen prostitutie en poging tot doodslag vanwege onveilige seks terwijl je HIV besmet bent, vind ik nou niet bepaald lollig nee.
Nieuwe foto!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:30 schreef Chen het volgende:
Nieuwe foto?
Als dat zo is, dan mag de nr 2 wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Had je DIGGER niet moeten laten winnen, die is hier in het weekend nooit.
Ik zoek wel ff een foto SCHquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
Had je DIGGER niet moeten laten winnen, die is hier in het weekend nooit.
Yay.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:10 schreef gr8w8 het volgende:
3 ThomasBerge: In Barcelona kijkt Van Bommel voorlopig nog de kat uit de boom
2 FritsVanEgters: Met jou kan ik praten, jij weet tenminste hoe het voelt om veel wind te vangen.
1 Digger: van Bommel komt Stam niet voorbij
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zoals ene Marco Borsato al zei: Het is de waarheid.quote:
Ik ben nuchter genoeg (denk ik) om nu even te gana jureren, uitslag volgt zoquote:Op zondag 10 juli 2005 10:28 schreef wlsandman het volgende:
waar blijft de uitslag?
Ik weet niet hoe het met jouw alcholpromillage gesteld is als je de middag + avond ervoor 3 Liter wijn gekanteld hebt, nog los van de limoncello, maar ik was iig niet nuchter tijdens het jurerenquote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
Ja, waarom ga je nou nuchter jureren. Heb ik ingespeeld op je dronkenschap, krijg je dit...
enquote:Op maandag 11 juli 2005 00:37 schreef showmelove het volgende:
Okay, ik geef jullie tot morgen 11:00.
Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op maandag 11 juli 2005 11:22 schreef Tali-banaan het volgende:
kan 'k aan de volgende ook meedoen? mijn naam is tali
Je mag max. 1 keer inzenden per foto.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:23 schreef Tali-banaan het volgende:
okee cool 8)
een wakkere user is onder ons.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:25 schreef Tali-banaan het volgende:
inzenden? invoeren neem ik aanga geen postzegels gebruiken hoor
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:27 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
Paauwe: 'jongens, zien jullie ook dat daar een fort is'![]()
Waarschijnlijk kunnen we nog wel een tijdje wachten voordat ie zijn nest uit komt...quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
uitslag is al een uur te laat
Dat is een ernstige zaak.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
uitslag is al een uur te laat
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:47 schreef showmelove het volgende:
[..]
Dat is een ernstige zaak.
Ik zal eens kijken wat ik eraan kan doen.
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Is dit een probeersel om de jury te beinvloeden?![]()
yup, zodra Vaduz er een gevonden heeftquote:
Weer 3equote:Op maandag 11 juli 2005 13:09 schreef showmelove het volgende:
Lag erg dicht bij elkaar vond ik qua niveau
Daarom een top 5:
1. -Vaduz- -> Patrick geeft tactisch door dat de bal na 8 tellen bij de eerste paal moet komen
2. brighton -> Timothy Derijck, kijkend naar Paauwe, had ander idee bij 'Trainingsstaf Feyenoord'
3. DeTolk -> Man in het gele shirt: Oma, is dat degene die u heeft aangerand?
4. Lionheaad -> Patrick's reactie na de opmerking dat hij geen ballen heeft
5. dramslag -> Ook een balvastere Paauwe niet goed genoeg voor Feijenoord 1
Gefeliciteerd, en over de uitslag... nja je weet het he
Is de keuze zo moeilijk?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik de uitslagtermijn iets opschuif tot 18:45.
Hee leuk, een eerste plaatsquote:Op maandag 11 juli 2005 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zaten leuke tussen, hier de uitslag!
1. ThomasBerge: Speler voelt aan zijn water, dat hij deze wedstrijd niet meer van de bank afkomt
2. Brighton: Bankzitters FC Vaduz niet blij met nieuwe shirtsponsor
3. Showmelove: Bevat mineralen en calcium" Ach ja je moet wat he, tijdens het wachten op de bus..
Gefeliciteerd Thomas, de eer van een nieuwe foto zoeken is voor jou!
Ik had al zo'n vaag vermoeden, nou dan deze maarquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Zapper het volgende:
Deze is al eens geweest.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vaag vermoeden, nou dan deze maar
Ik had er eerst een van SQD en Vennegoor of Hesselink, maar die bleek al geweest te zijn. Dis is de tweede plaats, en die is gelukkig nog niet geweest, vandaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef DeTolk het volgende:
Deze heb ik nog niet gezien in deze reeks
Ooooww...quote:Op maandag 11 juli 2005 19:35 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik had er eerst een van SQD en Vennegoor of Hesselink, maar die bleek al geweest te zijn. Dis is de tweede plaats, en die is gelukkig nog niet geweest, vandaar.
hij lijkt wel iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:35 schreef GnAgn het volgende:
[afbeelding]
Kaalgeschoren Van Persie nog steeds niet onherkenbaar voor politie
Te vroegquote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Morgen tussen 9:30 en 10 uur maak ik de uitslag bekend.
Succes ermee
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat niet waar
Ook maar net, hoeveel minuten voor tijd werd de winnende erin geschopt tegen WHC?quote:
Op tijd in ieder geval.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ook maar net, hoeveel minuten voor tijd werd de winnende erin geschopt tegen WHC?
Icon Zapper, usericon!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:51 schreef Zapper het volgende:
Mensen met zo'n username zouden natuurlijk nooit mogen winnen.
Heel scherpquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
[afbeelding]
Bowlen ook populair in de champions league, helaas net geen strike....
Dank je....dan hier de nieuwe foto met het originele onderschrift :quote:Gefeliciteerd Schorpioen.![]()
Zo niet nog fouterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:04 schreef DIGGER het volgende:
Icon Zapper, usericon!
Hmm, waarom komt dat onderschrift me toch zo bekend voor?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:44 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
Pattex, als het goed vast moet zitten
4e keer 1equote:Op woensdag 13 juli 2005 16:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
Was een lastige foto...en tevens een lastige keuze voor de top3...
1
DeTolk
Chilia maakt buikschuiver na stoppen penalty.... na de aftrap
2
AirRaid
Pattex, als het goed vast moet zitten (hopelijk geen plagiaat)
3
showmelove
John Williams na Boulevard-fiasco tevens afgetest als keeper
De Tolk....gefeliciteerd !!
Ik lees meestal alleen mee al weet ik soms wel wat leuks, maar ik kan nu echt niets leuks bedenken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:17 schreef DeTolk het volgende:
Zitten al weer leuke tussen, maar er mogen er nog wel meer komen
Ik wou eerst een foto van Nillis en V. Nistelrooij in een bedenkelijke pose plaatsen, maar deze vond ik moeilijkerquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik lees meestal alleen mee al weet ik soms wel wat leuks, maar ik kan nu echt niets leuks bedenken...![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je wat leuks weet moet je wel posten hoor S-Two!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef DeTolk het volgende:
Posten kreng!
En Luinge daarop: Nee, dat doe ik zelf. En nou wegwezen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:43 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Landzaat: Mag ik Barry inzepen? Alsjeblieft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |