idd, belachelijk, aangezien jij de winnaar moet uitkiezen.....................quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik van MM niet zelf mee mag doen
Ik moet afkicken van het commando's geven de hele week, DIGGER.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Belachelijk dat ik van MM niet zelf mee mag doen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Uitslag, zoals beloofd:
1) Rubbereend - Dirk is blij dat er weer een amateurclub met 1-0 is opgerold.
2) Robar - Kuyt doet voor hoe je de nieuwe onzichtbare dildo oraal kunt gebruiken!
3) methodmich - Visserszoon laat doelman vissen
ik begin een patroon te herkennenquote:
Je had utieraart een associatie moeten maken met UFO en dak of iets anders negatiefs over die neuzen om bij mij te winnen SCH, als je dat nou nog niet weet.....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je had utieraart een associatie moeten maken met UFO en dak of iets anders negatiefs over die neuzen om bij mij te winnen SCH, als je dat nou nog niet weet.....
quote:... Na vandaag zal Mark van Bommel zijn conditie in Limburg verder op peil proberen te houden...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Statistieken onderschriftentopic:
- 65 deelnemers hebben er al op het podium gestaan.
- Bjoro en -Vaduz- hebben de meeste podiumplaatsen (12) Methodmich volgt met 11, Twi en AirRaid met 10
- AirRaid heeft de meeste overwinningen achter z'n naam. Gevolgd door Bjoro, Vaduz en Showmelove en Schorpioen met 4.
Leuke patronen:
Showmelove: 2,1,2,1,2,1,2,1,2.
Dramslag: 2,2,2,2,2.
Petera: 3,3,3,3.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
v Bommel neemt afscheid van Anne Frank Plantsoen.
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |