quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen dames en heren, Gisteren is er nogal wat bloot geplaatst in de [BeF] reeks. Dit gaan we dus niet herhalen. Mocht ik het weer tegenkomen dan zal ik zeker geen problemen hebben om een ban aan te vragen voor de betreffende users en bij nog een keer gaat de reeks gewoon op slot. Dat zou erg jammer zijn.
[/einde mededeling]
omdat er maar een echte intre is:quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:30 schreef Intrepidity het volgende:
ok, maareh, d_h, leg es uit waarom ik een nep intre ben![]()
zekers zekersquote:
moin zooowquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef Billekoek het volgende:
Hoi!
BeFfenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb jij al plannen gemaakt voor vandaag?
Het duurde zo lang dat ik maar weer eens een OPtje maaktequote:
Ok, slechte keus van username, so whatquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
omdat er maar een echte intre is:
InTrePidIvity
Ach. Het is triest hoe sommie mensen reagerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Die postaantallen van de afgelopen dagen zijn wel schrikbarend, btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Van mij mag je. mag ik de volgende?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Het duurde zo lang dat ik maar weer eens een OPtje maakte![]()
hoe zou dat toch komen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Veelste lang ik begon gewoon te trillenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Het duurde zo lang dat ik maar weer eens een OPtje maakte![]()
jaja jij ook?quote:
Heeft iemand een link naar het topic?quote:
het gaat matigjes vooruitquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:35 schreef Molluck het volgende:
ik heb 5 delen gemist in 10 uur?
Het gaat toch wat minder snel nu
Nounou, om half 2 ging het harder dan overdag dus ik dacht dat jullie wel ff flink door zouden raggenquote:
ja ik ook wel. gister nog lang gebleven? :quote:
Tijd zat, okay. Zolang je dit soort aantallen geen twee weken constant volhoudtquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ach. Het is triest hoe sommie mensen reageren
"Ze hebben geen leven"
Ik zo van: ,, wij hebben gewoon tijd zat!
Iedereen ligt te slapenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nounou, om half 2 ging het harder dan overdag dus ik dacht dat jullie wel ff flink door zouden raggen
quote:
Uiteraerdt.quote:
http://forum.fok.nl/topic/722455/6/50quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heeft iemand een link naar het topic?
Want als ik hem nu ga zoeken is dit topic alweer vol
Tot 5 volgens mij/.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja ik ook wel. gister nog lang gebleven? :
dankquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:37 schreef Molluck het volgende:
waar is het userstats topic?!
omgquote:
NMet hoeveel posts? 600quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Molluck het volgende:
plaats 16, matig!
zooooow das andere koekquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja online op fok! dan. Ging pas 8 uur erin
kijk maar niet, het is om te jankenquote:
Ik snap niet wat iedereen zeurt, als het het forum nou langzamer zou maken dan zou ik het nog snappen, maar als hij die 1403 posts ergens in andere topics zou baggeren dan zit iedereen daar weer over te zeikenquote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zeurt, als het het forum nou langzamer zou maken dan zou ik het nog snappen, maar als hij die 1403 posts ergens in andere topics zou baggeren dan zit iedereen daar weer over te zeiken
Mogguhquote:
Hey. Ik had maar 1200. En nu 550quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mensen moeten altijd wat te zeuren hebben... Maar 1403 is wel veel
ach ja.. wees blij dat calvobbes op vakantie isquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen zeurt, als het het forum nou langzamer zou maken dan zou ik het nog snappen, maar als hij die 1403 posts ergens in andere topics zou baggeren dan zit iedereen daar weer over te zeiken
dat kun je wel stellenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
je zal altijd in zijn schaduw staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ok, slechte keus van username, so what
een record?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach ja.. wees blij dat calvobbes op vakantie is
dat doet ie zo evenquote:
ik ga voor 444 postsquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef tho_Omas het volgende:
Ik hoop eigenlijk over de 200 te gaan vandaag maar ja dat zien we dan wel
vark'nquote:
das precies genoegquote:
bierquote:
de schatbewaarder van Fok!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:49 schreef Molluck het volgende:
Wie is calvobbes?
trouwens. ik ookquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:49 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
hoi sjoealles wel... lekker geslapen?
Kut Pils en Ajaxquote:
whahaha das opzich wel vrij jaquote:
ik nietquote:
cavobbes is een gebruiker die overal wat op heeft te zeikenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Molluck het volgende:
Wat is een calvobbes!?
Iemand net zoals jou en ik die nou op vakantie is heb ik van horen zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:53 schreef Molluck het volgende:
Wat is een calvobbes!?
oh jawelquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef Jo0Lz het volgende:
GVD, als je hier effe niet oplet, mis je zo een deeltje of 10
Man o man, een topic is hier echt binnen een half uur vol
20 minutenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef Jo0Lz het volgende:
GVD, als je hier effe niet oplet, mis je zo een deeltje of 10
Man o man, een topic is hier echt binnen een half uur vol
Ja maar wat is zijn functie binnen fok? waarom hebben wij geluk dat hij er nu niet is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
Iemand net zoals jou en ik die nou op vakantie is heb ik van horen zeggen
TT nominatie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Dragon-fly het volgende:
p(r)osten maar
dan moesten we zo veel posten om hem bij te houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar wat is zijn functie binnen fok? waarom hebben wij geluk dat hij er nu niet is?
aaaah, waar hangt die belhamel uit dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:57 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
dan moesten we zo veel posten om hem bij te houden
die kan ik vanmiddag wel eens gaan makenquote:
waarin?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:00 schreef Molluck het volgende:
topic zakt een beetje in
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:01 schreef 9christensen het volgende:
zow de koffie is gaar!
Ik zou een brief naar de Tina schrijvenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
traag he vet kut nou haal ik m'n posts record niet emer vandaag
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef AMD64 het volgende:
Ben ik weer.
wat dooj aalquote:
Het gaat iig veel beterquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef tho_Omas het volgende:
Snelheid?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef 9christensen het volgende:
Explosies in centrum Londen
zie nu.nl
Terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef 9christensen het volgende:
zie nu.nl
op tankenquote:
dat zit er dik inquote:
joa get der biequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef 9christensen het volgende:
zie nu.nl
die hebt zat had dag ikquote:
ja volgens de eerste berichten welquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet weer hč? Zijn er gewonden/dodode?
Jattertquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF][BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF] - [BEF]
quote:
Guttegut is het weer zoverquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja volgens de eerste berichten wel
ook met koffiequote:
ja, maar dat gaat harderquote:
quote:LONDEN - Het centrum van Londen is donderdagochtend getroffen door een serie explosies. In verschillende metrostations en minstens drie dubbeldekbussen zijn explosieven ontploft. Het aantal gewonden is nog onduidelijk. Bij de busexplosie op Tavistock Square zouden volgens Reuters een onbekend aantal doden zijn gevallen. De Britse politie kon op dit moment niet aangeven of het ging om een ongeluk met de stroomverziening of om een mogelijke terreuractie.
quote:Getuigen zeggen dat mensen die het metrostation Aldgate in de Britse hoofdstad Londen verlaten "bedekt zijn onder bloed".
Verscheidene metrostations zijn ontruimd nadat bij het metrostation Liverpool Street een 'knal ' was gehoord. Een woordvoerder van de metro zei dat er "een tweede incident" had plaatsgevonden. Het metroverkeer in Londen is helemaal stilgelegd.
Metrotunnels
De politie verklaarde kort na het voorval dat er sprake was van een plotselinge voltageverhoging op vijf verschillende metrostations. Het zou gaan om de stations Aldgate, Edgware Road, King's Cross, Old Street en Russell Square. Volgens woordvoerder French van de Londense politie zitten er geen mensen meer vast in de metrotunnels. Ze zei dat het aantal gewonden nog onduidelijk is, maar dat er geen doden zijn gevallen. French zei dat de oorzaak nog moet wordt onderzocht.
Geen dreigementen
Bekeken wordt onder meer of er sprake is van een menselijke fout. Zij zei dat er geen dreigementen zijn geweest die wijzen op een naderende aanslag. Volgens French is de term 'ernstig incident' gebruikt wegens de massale inzet van de hulpdiensten die nodig is.
Bus ontploft
Op Tavistock Square in het centrum van Londen is een bus ontploft, kort nadat zich in het metrostelsel van de Britse hoofdstad een onbekend aantal explosies had voorgedaan. De omgeving van het plein is afgezet. Dat heeft een politiefunctionaris gezegd.
Ooggetuigen zeiden tegen de televisiezender Sky News dat een explosie een dubbeldeks autobus "volledig uiteen heeft gereten". Scotland Yard wilde dat echter niet bevestigen en zei dat de meldingen worden onderzocht.
De explosies op het hoogtepunt van de ochtendspits, volgen een dag na de toewijzing van de Olympische Spelen aan Londen.
kut he...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef 9christensen het volgende:
zie nu.nl
wel goej beffenquote:
kijkt maar eens fkesquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:12 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga even kijken wat er loos is.
nee befquote:
kinderwerk zegt zequote:
In hun hooft jah... Klote moslim terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef AMD64 het volgende:
Maar ze zeggen: ,,stroomstoringen?"
Terroristen zeg ik je !quote:
Toeval ? Dacht het niet !quote:De explosies op het hoogtepunt van de ochtendspits, volgen een dag na de toewijzing van de Olympische Spelen aan Londen
gelukkigquote:
het zijn de fransenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Terroristen zeg ik je !
[..]
Toeval ? Dacht het niet !
Wij kijken hier nu de beelden.
Naast de metro stations zijn ook 3 dubbeldeks bussen ontploft...
das een neef van m'n oom z'n dochten z'n buurmanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Molluck het volgende:
die vent met die baard ken ik
Als je even de rest leestquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef AMD64 het volgende:
Maar ze zeggen: ,,stroomstoringen?"
en die zag em altijd bij de groenteboer zijn kapperquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
das een neef van m'n oom z'n dochten z'n buurman
dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
en die zag em altijd bij de groenteboer zijn kapper
Des nie woarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
en die zag em altijd bij de groenteboer zijn kapper
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef 9christensen het volgende:
gelukkig is het niet meet Live8 gebeurd
dit is geen baardquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Molluck het volgende:
die vent met die baard ken ik
Madonna wist het allang natuurlijk: "are you fucking ready London?!"quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef 9christensen het volgende:
gelukkig is het niet meet Live8 gebeurd
:hihi:quote:
nee Asley colequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef tho_Omas het volgende:
Is dat niet Silvestre ? die dat lint omhoog houdt?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef tho_Omas het volgende:
Is dat niet Silvestre ? die dat lint omhoog houdt?
joa zeg hequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef tho_Omas het volgende:
Die man daar achter staat te pimpen
De sletquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Madonna wist het allang natuurlijk: "are you fucking ready London?!"
henryquote:
en frietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Molluck het volgende:
volgende TT: "biertje voor alle slachtoffers van Londen"
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Molluck het volgende:
volgende TT: "biertje voor alle slachtoffers van Londen"
en macquote:
"wat klopt er niet aan dit plaatje deel 3"quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Dragon-fly het volgende:
die foto is ge foto soupt... check die arm da klopt niet
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
"wat klopt er niet aan dit plaatje deel 3"
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
"wat klopt er niet aan dit plaatje deel 3"
er zijn stroomstoringen, er zijn geen frietpannen daarquote:
heeeuyyquote:
prima prima zoowquote:
friteuse op batterijenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
er zijn stroomstoringen, er zijn geen frietpannen daar
wat een asoquote:
preciessssquote:
tuulk toch niequote:
huhquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:23 schreef Dragon-fly het volgende:
Moet jou nou naar london gaan.
50 ct naar scotland yard gooien.
kei hard op die bus gaan stampen.
scotland yard What the fuck are you doing with our bus?
Ik heb em toch gekocht zeker
Sorry dat wou ik altijd nog een ker zeggen
joa zeg hequote:
oowquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
T was ook een leuk (matige) grap
woarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |