Die zitten toch in schotland?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef DarkElf het volgende:
lijkt me sterk dat het met de olympische spelen te maken heeft, zal misschien eerder, als het een aanslag is, met de g8 te maken hebben
dan zou ik me ook zorgen maken..........quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
De kans is gelukkig heel klein inderdaad, daar ben ik ook wel nuchter genoeg voor. 2 vrienden wonen daar echter om de hoek, op de duizenden mensen die daar rondlopen. 1 van hun is thuis en voelde het hele huis schudden, haar vriend is echter net voor het gebeurde het huis uitgegaan...
madrid: 11-03-2004quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef err het volgende:
en heeft er iemand al een 911 achtig getal uitgerekend tov madrid en 9/11?
Ja, toen ze het alleen over de metro hadden dan had het nog die elektriciteitsstoring kunnen zijn, maar er is daadwerkelijk een explosie in een bus geweest (en waarschijnlijk meerdere) dus dan vind ik het ook allemaal teveel toeval. Ben benieuwd met welke "dader" ze straks aan komen zettenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef Logician het volgende:
ze gaan nu wel overal van aanslagen uit.. ik kan eigenlijk zelf ook niet geloven dat dit allemaal toeval zou zijn
11-3 = 8 rekenwonder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef Redux het volgende:
[..]
madrid: 11-03-2004
new york: 11-09-2001
nu: 07-07-2005
als je de 03 van madrid van de 11 van new york aftrek, kom je op de eerste 07 van nu.
doe je de 2 van 2004 van madrid van 09 van new york af, heb je de 2de 07.
als je de 1 van 2001 bij 2004 optelt, kom je op 2005
en zo heb je 07-07-2005
potver!!!!! nu zie ik het pas, dit heeft met elkaar te maken!![]()
Rampencabaretiers.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef Redux het volgende:
-snip-
Ga het ze vragen zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef milagro het volgende:
zouden er nu ook 'voorbereidingen voor dergelijke aanslagen' aan te treffen zijn in Parijs? of Madrid?
ergens hoop ik dat mocht het een aanslag is dat het geen alquada is ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, toen ze het alleen over de metro hadden dan had het nog die elektriciteitsstoring kunnen zijn, maar er is daadwerkelijk een explosie in een bus geweest (en waarschijnlijk meerdere) dus dan vind ik het ook allemaal teveel toeval. Ben benieuwd met welke "dader" ze straks aan komen zetten
telefoonnetwerk zal ook wel te lijden hebben van al de londenaren die ineens tegelijk met elkaar willen praten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef Snakey het volgende:
Proberen hem te bellen, maar ik denk dat er heel veel mensen dat proberen ophet moment.
maakt niet uit joh! in tru hoef je niks wetenschappelijk te onderbouwen! 11-3 kan uitstekend 7 zijn daar! Wie opent er effe een topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |