Ik luister blijkbaar niet goed genoegquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Scotland Yard bevestigd dat iig 3 bussen zijn getroffen.
Kennelijk ook een bus op Russell Squarequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
De bus die ontploft is was dus op Tavistock Square, maar over meerdere bussen heb ik ze op de BBC nog niet gehoord.
dat viel te verwachten, mischien de site van sky news ?quote:
De kans is gelukkig heel klein inderdaad, daar ben ik ook wel nuchter genoeg voor. 2 vrienden wonen daar echter om de hoek, op de duizenden mensen die daar rondlopen. 1 van hun is thuis en voelde het hele huis schudden, haar vriend is echter net voor het gebeurde het huis uitgegaan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelukkig is die kans heel klein en we kunnen er denk ik ook wel vanuit gaan dat ze in orde zijn, maar dan nog. Ik zou me gewoon zorgen maken. Hoe logisch je ook bedenkt dat er niets mis mee is, dan nog maak je je zorgen.\
bijna klaar!quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef err het volgende:
en heeft er iemand al een 911 achtig getal uitgerekend tov madrid en 9/11?
Het is vandaag 7-7-7 (7-7-2005=7-7-7quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef err het volgende:
en heeft er iemand al een 911 achtig getal uitgerekend tov madrid en 9/11?
Beter een (quick and dirty) POLL dan een oneindig gemiep en gebash over de mogelijke dadersquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Vind je dit zelf niet ook een beetje ziek?![]()
Ga het niet proberen, vermoed dat die ook down is...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat viel te verwachten, mischien de site van sky news ?
Voelde het hele huis schudden? Jeetje, dat klinkt heftig zeg. Nu maar hopen dat haar vriend snel even iets van zich laat horen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Snakey het volgende:
De kans is gelukkig heel klein inderdaad, daar ben ik ook wel nuchter genoeg voor. 2 vrienden wonen daar echter om de hoek, op de duizenden mensen die daar rondlopen. 1 van hun is thuis en voelde het hele huis schudden, haar vriend is echter net voor het gebeurde het huis uitgegaan...
Kuthippies ook altijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef DarkElf het volgende:
lijkt me sterk dat het met de olympische spelen te maken heeft, zal misschien eerder, als het een aanslag is, met de g8 te maken hebben
Proberen hem te bellen, maar ik denk dat er heel veel mensen dat proberen ophet moment.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voelde het hele huis schudden? Jeetje, dat klinkt heftig zeg. Nu maar hopen dat haar vriend snel even iets van zich laat horen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Wie is er verantwoordelijk voor de aanslagIRA Een extr. islamitische groepering. Frankrijk anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |