Nou ja, er zijn flink wat grote explosies geweest in London, gepleegd door de IRA, die behoorlijk sterk waren. Aanslag op Thatcher ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
hoevaak heeft de ira in de geschiedenis bomexplosies in engeland gepleegd waar burgerslachtoffers bij gemaakt zouden kunnen worden? mocht het hier om een aanslag gaan met drie bussen.

3 tot nu toe, volgens de BBC..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef Logician het volgende:
5 bussen?!

5 explosiesquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef Logician het volgende:
5 bussen?!

zit daar een stroomgenerator, in dat dak?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:27 schreef the_disheaver het volgende:
Op BBC 1 nu verslag over Busexplosie.
Was explosie in de bus> alleen de boven kant van de bus is vernield.

IRA is ook erg actief de laatste paar jaren he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn flink wat grote explosies geweest in London, gepleegd door de IRA, die behoorlijk sterk waren. Aanslag op Thatcher ook.

Ik heb er ook familie en vrienden zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
3 tot nu toe, volgens de BBC..
GVD, bijna al onze vrienden wonen daar in de buurt.![]()

CNN heeft het over "the complete front of a bus torn off"quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:27 schreef the_disheaver het volgende:
Op BBC 1 nu verslag over Busexplosie.
Was explosie in de bus> alleen de boven kant van de bus is vernield.

bussen lijken me eerder bommen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit daar een stroomgenerator, in dat dak?

ik weet het dus echt niet. kan me er ook zo weinig van herinneren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn flink wat grote explosies geweest in London, gepleegd door de IRA, die behoorlijk sterk waren. Aanslag op Thatcher ook.

Net zoals nog een aantal miljoen mensen. Sjeez, altijd dat van "ik ken die en die daar".quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
3 tot nu toe, volgens de BBC..
GVD, bijna al onze vrienden wonen daar in de buurt.![]()

Tot nu toe 2 mensen aan de lijn gehad, van 2 weten we dat ze daar in de buurt moeten zijn maar nog niet bereikbaar tot nu...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb er ook familie en vrienden zitten![]()

bij rtlZ ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Op de Frontpage hebben ze "5 bussen" neergezet.

op dit moment lijken me de beurzen wel het laatste om je druk over te makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Dementor het volgende:
De beurzen gaan meteen ook op hun bek dat is echt klote.

Dat hoor je me niet zeggen, hoor. 'Omagh' was trouwens ook maar het werk van enkele dissidente IRA-leden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
IRA is ook erg actief de laatste paar jaren he?

Ik denk dat het bij de dubbeldekkers onderin zit... Weet het geheel niet zeker, maar lijkt mij vele malen stabieler (lager zwaartepunt) en volgens mij is er veel hoogteverschil, dus veel ruimte onder de vloer....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit daar een stroomgenerator, in dat dak?

Omdat die mensen, heel logisch, nu belangrijk zijn voor Snakey. Ik mak me ook niet druk om mensen die ik niet ken (ja, het is erg, maar ik zou me veel drukker maken als er mensen wonen die ik ken). Dus een menselijke reactie hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Merkie het volgende:
Net zoals nog een aantal miljoen mensen. Sjeez, altijd dat van "ik ken die en die daar".

Naja. Eerst maar kijken of het uberhaupt een aanslag is voordat we groeperingen gaan beschuldigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hoor je me niet zeggen, hoor. 'Omagh' was trouwens ook maar het werk van enkele dissidente IRA-leden.

Nu wel....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef TeazNutz het volgende:
Dat verhaal van die bus is nog niet bevestigd... Niet officieel.

lijkt me idd waar, zou het nut niet zien van generatoren in het dak, zijn gewone dieselbussen en geen trolleybussen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij de dubbeldekkers onderin zit... Weet het geheel niet zeker, maar lijkt mij vele malen stabieler (lager zwaartepunt) en volgens mij is er veel hoogteverschil, dus veel ruimte onder de vloer....

oh dus het is idioot om je zorgen te maken om je vrienden en familie, weten we in vervolg ook wat we aan jou hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net zoals nog een aantal miljoen mensen. Sjeez, altijd dat van "ik ken die en die daar".

Dat snap ik, maar dan nog. Er wonen miljoenen mensen aldaar, dus de kans dat je familie er iets mee te maken heeft is nogal klein. Maargoei.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat die mensen, heel logisch, nu belangrijk zijn voor Snakey. Ik mak me ook niet druk om mensen die ik niet ken (ja, het is erg, maar ik zou me veel drukker maken als er mensen wonen die ik ken). Dus een menselijke reactie hoor.

O ja, inderdaad. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is. In de paniek verzint men er vaak vanalles bij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Naja. Eerst maar kijken of het uberhaupt een aanslag is voordat we groeperingen gaan beschuldigen.![]()

Het is inderdaad een fijn idee dat er een bus ontploft is waar misschien wel een van onze beste vrienden inzit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:31 schreef Merkie het volgende:
[..]

Waarom ben je in paniek??quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
O ja, inderdaad. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is. In de paniek verzint men er vaak vanalles bij.

Daarom 2 vraagtekensquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:35 schreef ShaoliN het volgende:
Waar lees je dat, autist?

Gelukkig is die kans heel klein en we kunnen er denk ik ook wel vanuit gaan dat ze in orde zijn, maar dan nog. Ik zou me gewoon zorgen maken. Hoe logisch je ook bedenkt dat er niets mis mee is, dan nog maak je je zorgen.\quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Merkie het volgende:
Dat snap ik, maar dan nog. Er wonen miljoenen mensen aldaar, dus de kans dat je familie er iets mee te maken heeft is nogal klein. Maargoei.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |