Denk het niet... de IRA geeft meestal altijd vooraf altijd een waarschuwing.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:18 schreef D1 het volgende:
IRA blijft altijd een risico in Londen. Neem aan dat dit één van de eerste groeperingen is die onderzocht worden.
als je nou eens wat minder snel conclusies ging trekken en diep adem ging halen voor je gaat posten...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Toch een busexplosie?
waar trekt ze een conclusie? Er staat toch een vraagteken in die post?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Redux het volgende:
[..]
als je nou eens wat minder snel conclusies ging trekken en diep adem ging halen voor je gaat posten...
Zeg ik iets verkeerds dan? Ik probeer gewoon het neiuws te volgen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Redux het volgende:
als je nou eens wat minder snel conclusies ging trekken en diep adem ging halen voor je gaat posten...
hou nou eens op met die voorbarige-conclusie gelul. getuigen zeggen het toch op tv. dat kan je hier toch wel herhalen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:21 schreef Redux het volgende:
[..]
hey shaolin, jij ook hier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef ShaoliN het volgende:
waar trekt ze een conclusie? Er staat toch een vraagteken in die post?
ja wat mij betreft ben je rete irritant bezig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds dan? Ik probeer gewoon het neiuws te volgen hoor.
Ze hebben het tot nu toe over elektriciteitsstoring, maar als er ook een busexplosie is geweest dan lijkt dat de boel toch in een ander daglicht te zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef Monidique het volgende:
Iemand is met het verkeerde been uit bed gestapt, dat blijkt wel.
Ja nu weet je ook eens hoe andere users jou ervaren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Redux het volgende:
[..]
ja wat mij betreft ben je rete irritant bezig.
nee dat ben jij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Redux het volgende:
[..]
goh, waarom blijft RTL5 zo groot in beeld "Explosie in bus centrum londen" afbeelden terwijl ze daar verder helemaal niets van af weten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef err het volgende:
cnn meldt een afgeblazen dak van een bus
Dat is dan geheel wederzijdsquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Redux het volgende:
[..]
'k Had het over sommige opgefokte reacties hier.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben het tot nu toe over elektriciteitsstoring, maar als er ook een busexplosie is geweest dan lijkt dat de boel toch in een ander daglicht te zetten.
En zefs de geinterviewde engelsen hebben het over de olympics. Dat lijkt me toch amper een serieuze schuldige.
UK heeft meer te lijden onder radicale katholieke mafkezen en radicale protestantse mafkezen. Zo'n conclusie, zélfs als deze als vraag vermomd is, is wel een beetje voorbarig, niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:22 schreef ozzietukker het volgende:
Hmzzz en dan te bedenken dat ik vorige week rond deze tijd in de London Metro was... op de getroffen stations.. ben benieuwd op het een 'technisch' mankement is, of een radicale islamitische mafkees
Rare stroomstoring dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:25 schreef Dagonet het volgende:
Explosie in bovengronds bevestigd
kappen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:28 schreef Logician het volgende:
5 bussen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |