But you are the creator of my iconquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:25 schreef Tha_Flash het volgende:
No thanks, bedank photoshop maar ...
upload hem naar Fok! , eerst ff naar je eigen PCquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf!
Kan ik die link gebruiken die je nu hebt geplaatst?
Done, en nogmaals hartelijk dankquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:34 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
upload hem naar Fok! , eerst ff naar je eigen PC
Ik gaf alleen het topic een schopquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor iemand die zo ongeduldig is
Wie kan me nog helpen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet nu eerst zo TLk schermpje
En daarna deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en TLk schermpje moet iets langer blijven hangen dan de rest.
Alvast bedankt.
had net nog 1 plaatje vervangen maar ik moet hem nu met deze plaatjes hebben
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:14 schreef mrsj het volgende:
[..]
Lovely
Thanks!
Ohh kan de border ietsje dunnerrr?
ik weet't. ik zeur
Zoiets,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:51 schreef Kos het volgende:
[..]
Nou het leukste zou zijn als ze iets met elkaar doen... maar je mag van mij ook andere elementen gebruiken.
Als mensen maar denken: "Jemig, dat is een leuke avatar!"
No problem hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixen
Zou u mij alstublieft kunnen helpen met mijn avatar ?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixen
Morgen ben jij de eerstequote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou u mij alstublieft kunnen helpen met mijn avatar ?
tada!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet nu eerst zo TLk schermpje
En daarna deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en TLk schermpje moet iets langer blijven hangen dan de rest.
Alvast bedankt.
had net nog 1 plaatje vervangen maar ik moet hem nu met deze plaatjes hebben
wat bedoel je dan met scherper? denk niet dat je zo'n plaatje nog scherper kan krijgenquote:
Hij wilde graag de zwarte randen behouden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met scherper? denk niet dat je zo'n plaatje nog scherper kan krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef sannuh het volgende:
Kan iemand een icon maken van deze foto maar alleen van zijn hoofd?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |