But you are the creator of my iconquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:25 schreef Tha_Flash het volgende:
No thanks, bedank photoshop maar ...
upload hem naar Fok! , eerst ff naar je eigen PCquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die is ook erg gaaf!
Kan ik die link gebruiken die je nu hebt geplaatst?
Done, en nogmaals hartelijk dankquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:34 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
upload hem naar Fok! , eerst ff naar je eigen PC
Ik gaf alleen het topic een schopquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor iemand die zo ongeduldig is
Wie kan me nog helpen ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet nu eerst zo TLk schermpje
En daarna deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en TLk schermpje moet iets langer blijven hangen dan de rest.
Alvast bedankt.
had net nog 1 plaatje vervangen maar ik moet hem nu met deze plaatjes hebben
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:14 schreef mrsj het volgende:
[..]
Lovely
Thanks!
Ohh kan de border ietsje dunnerrr?
ik weet't. ik zeur
Zoiets,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:51 schreef Kos het volgende:
[..]
Nou het leukste zou zijn als ze iets met elkaar doen... maar je mag van mij ook andere elementen gebruiken.
Als mensen maar denken: "Jemig, dat is een leuke avatar!"
No problem hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixen
Zou u mij alstublieft kunnen helpen met mijn avatar ?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Het lukte 'm niet dunner te krijgen , want dan was ie buiten beeld door een vage reden, misschien dat iemand anders het nog kan fixen
Morgen ben jij de eerstequote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zou u mij alstublieft kunnen helpen met mijn avatar ?
tada!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet nu eerst zo TLk schermpje
En daarna deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en TLk schermpje moet iets langer blijven hangen dan de rest.
Alvast bedankt.
had net nog 1 plaatje vervangen maar ik moet hem nu met deze plaatjes hebben
wat bedoel je dan met scherper? denk niet dat je zo'n plaatje nog scherper kan krijgenquote:
Hij wilde graag de zwarte randen behouden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met scherper? denk niet dat je zo'n plaatje nog scherper kan krijgen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:09 schreef sannuh het volgende:
Kan iemand een icon maken van deze foto maar alleen van zijn hoofd?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Andere naakte vrouw?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
Is mijne nog op de een of andere manier op te frissen?
Mits je er een voorstel voor je "nieuwe icon"bij zet, Ben je hier aan het goede adres.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef Echo99 het volgende:
Stel ik heb geen leuke icon. kan ik hier dan heel vriendelijk een verzoekje dumpen?![]()
Voor keuren voor:quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef Echo99 het volgende:
Logotje met mn naam dr in lijkt me wel grappig. En t mag bewegen enzo... Nog meer?
zoiets?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef Echo99 het volgende:
iets met een euro biljet lijkt me wel grappig. Een biljet van 99 euro bijv...
Best lastig een zwarte vrouw op een klein plaatje een baard gevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Kan iemand voor mij een leuk icoontje maken van Hirsi Ali met een flinke baard?
Dank dank dank!![]()
Whe he he... Super cool! Alleen hoe krijg ik em nou als icon? (het bestandje is 8 keer zo groot als max toegestaan)quote:
Ik kutten met oploaden enzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Whe he he... Super cool! Alleen hoe krijg ik em nou als icon? (het bestandje is 8 keer zo groot als max toegestaan)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:27 schreef wyccie het volgende:
Hoi, zou iemand deze voor mij kunnen verkleinen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef pyl het volgende:
Hallo beste mensen,
Zou iemand voor mij (digibeet mét twee linkerhanden) deze jongeman tot de juiste grootte (60x60) willen reduceren? Eeuwige dank zal je deel zijn!![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kutten met oploaden enzoGaaf B-S helemaal gaaf. Dankjewel
![]()
![]()
Graag gedaanquote:
kleine moeitequote:Op donderdag 21 juli 2005 13:48 schreef wyccie het volgende:
Hartelijk dank!!!!!![]()
Dit is geweldige service.
zoiets?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zou iemand van deze:
[afbeelding]
zoiets kunnen maken?
[afbeelding]
thx![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |