quote:Op maandag 11 juli 2005 15:24 schreef Little_Angel het volgende:
Zou iemand voor mij van deze foto een icon kunnen maken?
Er hoeft niks bij oid, maar gewoon zo verkleinen dat ie er toch nog hetzelfde uit blijft zien ipv dat ie ineens onduidelijk wordt of vervormd.
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/6536/1003302klein5lu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alvast bedankt..
Dank je wel!!quote:
Iemand wakker en zin in een uitdagingquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet nu eerst zo TLk schermpje
En daarna deze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en TLk schermpje moet iets langer blijven hangen dan de rest.
Alvast bedankt.
had net nog 1 plaatje vervangen maar ik moet hem nu met deze plaatjes hebben
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoi,
Is er iemand die van een filmpje, zon bewegend plaatje kan maken?
Met of zonder het huidige effect dat je nu hebt?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:08 schreef mrsj het volgende:
Hoi!
Ik zou graag een glitter effectje in mijn huidige avatar willen hebben.
een soort fonkeling..
Nouja, kijk maar eens
Voor iemand die zo ongeduldig isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand wakker en zin in een uitdaging
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Met of zonder het huidige effect dat je nu hebt?
Kun je een beetje zeggen wat je wil. Iets bloederigs? iets simpels? Animatie met de icoontjes of mag er iets anders binnen komen vallen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:20 schreef Kos het volgende:
kan iemand een leuke animatie maken met die van mij?
Nou het leukste zou zijn als ze iets met elkaar doen... maar je mag van mij ook andere elementen gebruiken.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kun je een beetje zeggen wat je wil. Iets bloederigs? iets simpels? Animatie met de icoontjes of mag er iets anders binnen komen vallen?
Want animaties maken van die icoontjes is lastig...... om alles los te maken en dan te laten bewegen ofzo....![]()
Ehm dat Mrsj in mijn avatar, kun je dat ook laten bewegen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
Of langzamer , of sneller? of met een roze achtergrond?
Of juist andere glitters?
Als het langzamer zou gaan ziet het er niet zo mooi uit of ik moet er een extra effect ingooien. Maar dat neemt wat tijd in beslag.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:42 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ehm dat Mrsj in mijn avatar, kun je dat ook laten bewegen?
gewoon als voorbijgaande tekst zeg maar...
die glittertjes vind ik erg leuk.al mag het wel ietssss langzamer.
thanks!
Zal kijken wat ik morgen kan doen. Heb nu alvast een begin gemaakt met wat icoontjes erin te gooien. als k tijd heb maak ik er een leuke animatie van. Ik heb iig al ideeen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:51 schreef Kos het volgende:
[..]
Nou het leukste zou zijn als ze iets met elkaar doen... maar je mag van mij ook andere elementen gebruiken.
Als mensen maar denken: "Jemig, dat is een leuke avatar!"
Kijk kenner kan het doen, jij moet het ok vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef mrsj het volgende:
Je mag het uiteraard ook zo laten. jij bent in dit geval de kenner he
ik heb er verder geen verstand van.
Is het ook mogelijk dat er een border omheen komt? een roze natuurlijk
Lovelyquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk kenner kan het doen, jij moet het ok vinden.
maar dit dan ietsie beter?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |