ah joh ik vinnut ook wel best hoor,wilde t ff meedelenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
DIG? Denk dat ze je daar wat beter drmee kunnen helpen
Stalk je mij?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jah, in t duits is beter voor je.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik hem binnen heb![]()
vat er nog eentje, jij weet waarover je t hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja inderdaad en ik ben ik bedoel een user, en doe dooddoeners, met motjes, want dat zijn lieve beesten, en ze mogen best vliegen ook met knopjes en beheren wat wissen doen en het is laat, en dan mag je dat, best zeggen doe jij, dus daarom is, moet jij doen/ meteen hebben![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vat er nog eentje, jij weet waarover je t hebt.
sorry, dat ben je niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hmm, als je me nou stakte wist je dat ik dat ben.
Godverdomme, ik heb een uur opgeoffert aan een topic in ONZ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waar zijn alle actieve fokkers op het moment aan het fokken?
een uur?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:54 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb een uur opgeoffert aan een topic in ONZ..
Paint My Ride..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik lijk verdulle wel gek
Hé Intx! Alles goed?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Fok wordt leeggezogen door bier en frituur.
Hij wel!quote:
ik ook en t stinktquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ruik verveling!
hey alles goed?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:13 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik ga met met mezelf praten
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat een conglomeraat brEeEzaHsletjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |