Afgekeurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef sannydude het volgende:
* sannydude is http://www.maghreb.nl/ aan het stalken met extreem rechtse uitingen![]()
![]()
Waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:25 schreef Litso het volgende:
Alle topposters zitten in BeF!
Jij hier, ik ga doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef sannydude het volgende:
* sannydude is http://www.maghreb.nl/ aan het stalken met extreem rechtse uitingen![]()
![]()
En trots dat we zijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef Intxaurraga het volgende:
Fok wordt leeggezogen door bier en frituur.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga mijn lieve hondje even uitlaten...
[afbeelding]
honden in de magnetron stoppen is not donequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Gezellig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[afbeelding]
Verkeerde topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef AMD64 het volgende:
En ja. Nu heb ik het goede deelnummer bijgezet
En nu effe in het Nederlands!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:31 schreef Killer_Mom het volgende:
diegene , die de dienst uitmaken op FOK zijn ronduit saai, ik bedoel de users, dooddoeners op FOK., motjes doen hun best. ze mogen een knopje beheren om een topic meteen ongedaan\ gewist te hebben. ,
Te bewonderen in Maastricht.quote:
ja inderdaad en ik ben ik bedoel een user, en doe dooddoeners, met motjes, want dat zijn lieve beesten, en ze mogen best vliegen ook met knopjes en beheren wat wissen doen en het is laat, en dan mag je dat, best zeggen doe jij, dus daarom is, moet jij doen/ meteen hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:31 schreef Killer_Mom het volgende:
diegene , die de dienst uitmaken op FOK zijn ronduit saai, ik bedoel de users, dooddoeners op FOK., motjes doen hun best. ze mogen een knopje beheren om een topic meteen ongedaan\ gewist te hebben. ,
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
honden in de magnetron stoppen is not done
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja inderdaad en ik ben ik bedoel een user, en doe dooddoeners, met motjes, want dat zijn lieve beesten, en ze mogen best vliegen ook met knopjes en beheren wat wissen doen en het is laat, en dan mag je dat, best zeggen doe jij, dus daarom is, moet jij doen/ meteen hebben![]()
Ik ben allang blij dat ik hem binnen hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
, hoest met je vrijwaring mnr djen?
![]()
DIG? Denk dat ze je daar wat beter drmee kunnen helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef mother-mother het volgende:
heeft er hier iemand ook chello?
heel raar als ik op explorer klik dan komt normaal google als startpag, maar nu de chellopage om te intalleren , dus ik kan nix meer openen nu in browser maar zolang ik op fok blijf gaat t goed?![]()
snap er geen reet meer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |