Noem die link f fop van die ipod fleaquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:16 schreef Remzz het volgende:
De iPod/iriver rel mag toch wel genoemd worden
Daar ga ik ff over nadenken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef blrrrt het volgende:
Timmy, ben jij pro iPod of pro iriver??
Hoe ga je me dat laten weten dan maandag?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ga ik ff over nadenken...
Hoor je maandag dus..
* TimmyAsd noteerd...
Door het op de radio te zeggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe ga je me dat laten weten dan maandag?![]()
http://radio.fok.nl blijven checken danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan geen Fok!radio luisteren maandag...
Ik kan de komende 3 weken niet of nauwelijks op internetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://radio.fok.nl blijven checken dan
Zie SC topicquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:45 schreef Nolius het volgende:
Misschien kunnen mensen hier ook wat vertellen over hun mede-users op GAD. MEnsen die hier veel komen en wellicht wat leuke topics hier neerzetten
Ik voel me echt een nOOb... Ik kan het allebei nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
En wel allemaal luisteren he maandag? En Skypen! En chatten via IRC!
Op Msn geef ik je een spoedcursusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik voel me echt een nOOb... Ik kan het allebei niet
Haha is goed, ik weet dat IRC gewoon heel makkelijk is maar ik kom nergens opquote:
Ik heb je een keer aangemeld, maar dat duurde me te langquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:. oo en mij hebben ze niet op msn hé stelletje ego's
Sorry ik praat bijna nooit op msnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
ik heb al lang een nieuwe msn man. tim@thebaitshop.nl
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:11 schreef tonks het volgende:
oo neee hee.. pff als je zo zeurt mag je mij ook wel toevoegen hoor
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg, zullen we het wel een beetje over de uitzending hebben? Wat zien jullie graag terug in de uitzending? Wat moet echt worden besproken en wellicht ook met wie?
Niks aanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe vinden jullie GAD trouwens? Ook wel leuk om te weten.. Hoe vinden jullie het gaan? Doen de moderators goed werk bijvoorbeeld?
Gad is een relatief rustig en gezellig forum waar lekker veel plek is voor discussie en de beruchte SC.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe vinden jullie GAD trouwens? Ook wel leuk om te weten.. Hoe vinden jullie het gaan? Doen de moderators goed werk bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:26 schreef Nolius het volgende:
Misschien ook leuk de uitzending van morgen als Podcast aan te bieden
En misschien de rest van Fok!radio ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:26 schreef Nolius het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:26 schreef Nolius het volgende:
Als je er geen muziek in doet, is er geen enkel probleem.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef tonks het volgende:
er zijn nog geen officieele regels over podcasten.. over rechten enzo
Hmm okayquote:Op zondag 10 juli 2005 13:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als je er geen muziek in doet, is er geen enkel probleem.
En over die regels: kijk maar eens hier
Hehehe eindelijk danquote:Op maandag 11 juli 2005 21:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hier ben ik daaaaaaan!!!!!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef Nolius het volgende:
En bedankt allen, en vooral Timmy! Het was leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |