Noem die link f fop van die ipod fleaquote:Op donderdag 7 juli 2005 07:16 schreef Remzz het volgende:
De iPod/iriver rel mag toch wel genoemd worden
Daar ga ik ff over nadenken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef blrrrt het volgende:
Timmy, ben jij pro iPod of pro iriver??
Hoe ga je me dat laten weten dan maandag?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar ga ik ff over nadenken...
Hoor je maandag dus..
* TimmyAsd noteerd...
Door het op de radio te zeggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hoe ga je me dat laten weten dan maandag?![]()
http://radio.fok.nl blijven checken danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan geen Fok!radio luisteren maandag...
Ik kan de komende 3 weken niet of nauwelijks op internetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://radio.fok.nl blijven checken dan
Zie SC topicquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:45 schreef Nolius het volgende:
Misschien kunnen mensen hier ook wat vertellen over hun mede-users op GAD. MEnsen die hier veel komen en wellicht wat leuke topics hier neerzetten
Ik voel me echt een nOOb... Ik kan het allebei nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:16 schreef TimmyAsd het volgende:
En wel allemaal luisteren he maandag? En Skypen! En chatten via IRC!
Op Msn geef ik je een spoedcursusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik voel me echt een nOOb... Ik kan het allebei niet
Haha is goed, ik weet dat IRC gewoon heel makkelijk is maar ik kom nergens opquote:
Ik heb je een keer aangemeld, maar dat duurde me te langquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:58 schreef tonks het volgende:. oo en mij hebben ze niet op msn hé stelletje ego's
Sorry ik praat bijna nooit op msnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:01 schreef tonks het volgende:
ik heb al lang een nieuwe msn man. tim@thebaitshop.nl
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:11 schreef tonks het volgende:
oo neee hee.. pff als je zo zeurt mag je mij ook wel toevoegen hoor
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Zeg, zullen we het wel een beetje over de uitzending hebben? Wat zien jullie graag terug in de uitzending? Wat moet echt worden besproken en wellicht ook met wie?
Niks aanquote:Op zondag 10 juli 2005 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe vinden jullie GAD trouwens? Ook wel leuk om te weten.. Hoe vinden jullie het gaan? Doen de moderators goed werk bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |