Moeten die hufters niet over al "email nu" neerzettenquote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
U kunt ons op werkdagen van 08.30 tot 12.00 en van 14.00 tot 17.00 uur telefonisch bereiken op 020-5459780. Faxen is mogelijk via 020-6488537.
Na 1x klikken op de Contact pagina had ook jij dit kunnen vinden.![]()
Maar volgens mij is dat nummer niet voor vragen over je reis, maar over evaringen tijdens je reis en klachten/opmerkingen...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moeten die hufters niet over al "email nu" neerzettenDat impliceert dat je alleen kan emailen
Maar bedankt![]()
Zeg dat je geen internet hebt en dat je dit nummer van je reisbureau hebt.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat nummer niet voor vragen over je reis, maar over evaringen tijdens je reis en klachten/opmerkingen...
Maar goed zal het proberen...
Rondhangen na het inchecken is idd geen probleem. Wat alleen wel minder is, is als je een nacht op Schiphol moet bivakeren omdat je er zo vroeg moet zijn dat je niet met de trein kunt komen. Ik kan je vertellen dat dat echt dodelijk saai is.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind er ook niets mis mee met 3 uur rondhangen op Schiphol. Lekker op je gemak een ontbijtje eten, kopje koffie drinken, bier drinken, je komt altijd wel leuke mensen tegen, leesvoer kopen voor de vlucht, etc.
Dan neem je een goedkoop hotelletje.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rondhangen na het inchecken is idd geen probleem. Wat alleen wel minder is, is als je een nacht op Schiphol moet bivakeren omdat je er zo vroeg moet zijn dat je niet met de trein kunt komen. Ik kan je vertellen dat dat echt dodelijk saai is.
Zo'n 75 euro. Gewone middenklasse prijs dus.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat denk je dat je daar per kamer betaald?
Om mij vanuit Enschede om 7.00 op Schiphol af te zetten? M'n ouders betaalden m'n treinkaartje en gingen lekker slapenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je echt geen vrienden/kenissen, neven, nichten, ooms, tantes, broers, zussen, moeder of vader die je wil wegbrengen?
met mijn salaris dus niet te doenr.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo'n 75 euro. Gewone middenklasse prijs dus.
Gaat alleen lastig als die incheckbalie 's ochtends pas open gaat.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:32 schreef k_man het volgende:
Op Schiphol, achter de douane is een hotel. Check je 's avonds al in, en 's morgens rol je vanuit je bed zo het vliegtuig in.
klopt is wel ideaal als je op rare tijden moet vliegen als er geen treinen rijden.quote:
Dat zei je helemaal nietquote:Om mij vanuit Enschede om 7.00 op Schiphol af te zetten? M'n ouders betaalden m'n treinkaartje en gingen lekker slapen
Treinkaartje om de avond ervoor naar Schiphol te gaanquote:Op maandag 11 juli 2005 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zei je helemaal niet
Dan is er altijd wel iemand die me kan brengen.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
klopt is wel ideaal als je op rare tijden moet vliegen als er geen treinen rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |