abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:42:28 #51
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_28626425
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:25 schreef gr8w8 het volgende:
Op de zwarte dagen, zoals dacht ik aanstaande zaterdag, zijn er echter wel mensen die zeker een uur staan te wachten hoor, maar meestal valt het wel mee. Even voor de incheck, even voor de douane. Wat ik helemaal niet snap, zijn de mensen die bij het boarden zelf haast gaan maken. Vol vliegtuig, iedereen zit te wachten. Gate gaat open en allemaal mensen die in de rij gaan staan, terwijl je toch vaste plekken hebt.
In Guatemala werd je per 5 rijen oid opgeroepen, zodat het vliegtuig netjes van achter naar voren gevuld werd en er het minste last was van mensen die langs elkaar moesten in het gangpad. Ik denk dat dat ook is wat mensen hier proberen te voorkomen met het gedrag dat je omschrijft, maar ik denk niet dat het echt nut heeft en heb zelf idd meestal ook niet zo'n haast om in de rij te gaan staan.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_28626705
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:44 schreef Litman het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat die lange inchecktijd heeft ook een commerciële reden heeft: als iedereen op het laatste moment zou inchecken, zou de omzet van de 'tax free' shops een stuk minder zijn.

Als ik daar een winkel zou pachten, zou ik in ieder geval wel enige zekerheid willen hebben, dat de passagiers niet op een draf langs mijn winkel zouden hollen op weg naar de gate.

Het zou me niet verbazen als daarover afspraken zijn gemaakt tussen de winkeliers en Schiphol.
Dat is zeker zo. Als je 3 uur van te voren incheckt zal je koffer in een wachtbuffer terechtkomen en daar dan weer uitkomen een uur voor je vliegtuig gaat vertrekken. Als je dus maar een uur van te voren incheckt, gaat je koffer rechtstreeks naar de de plaats waar ze hem in een karretje laden.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:09:19 #53
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_28627333
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Als je 3 uur van te voren incheckt zal je koffer in een wachtbuffer terechtkomen en daar dan weer uitkomen een uur voor je vliegtuig gaat vertrekken. Als je dus maar een uur van te voren incheckt, gaat je koffer rechtstreeks naar de de plaats waar ze hem in een karretje laden.
Een wachtbuffer is meer een logistieke kwestie. Ik doelde meer op het feit dat je 2 of 3 uur van te voren moet inchecken, zodat je lekker lang geld kan uitgeven achter de douane.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:23:11 #54
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28627789
Nog een reden om vroeg in te checken: kun je nog kiezen waar je zitten wilt.

Ik heb, zeker op lange-afstandsvluchten, graag een raamplaats. Hoef ik niet op te staan voor wc-gangers en kan ik toch ergens tegen leunen (ik reis eigenlijk altijd alleen en voel niet de behoefte op de schouder van mijn buurman te liggen ). Krijg je altijd zo'n Miep en Henk voor je neus, die rennend het vliegtuig inkomen omdat ze te laat waren met inchecken en die vervolgens beledigd gaan reageren als jij niet wilt ruilen zodat zij naast elkaar kunnen zitten. Als je zo verschrikkelijk graag naast elkaar wilt zitten... kom dan wat eerder!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:29:43 #55
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28628013
3 uur wachten op Schiphol vind ik absoluut geen probleem, de tijd maak je wel vol. Schiphol is een vrij relaxte met veel voorzieningen. Zoals sommige mensen ook al eerder hebben aangegeven, het is erg leuk om vertrekkende en aankomende passagiers te bekijken. Eind van het jaar heb ik een wachttijd van meer dan 6,5 uur maar dat gaat wel goedkomen denk ik.

Slapen op vliegvelden meer tips om je tijd te verdoen....
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:31:16 #56
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28628063
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:23 schreef Hik het volgende:
Dat is inderdaad ook een goede reden om vroeg te komen. Je kan een gangplaats ook als positief zien, je hoeft niet elke keer voor iemand langs, hebt wat meer beenruimte aan de zijkant en gaat zelf ook wat makkelijker lopen.
pi_28628245
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:09 schreef Litman het volgende:

[..]

Een wachtbuffer is meer een logistieke kwestie. Ik doelde meer op het feit dat je 2 of 3 uur van te voren moet inchecken, zodat je lekker lang geld kan uitgeven achter de douane.

Dat bedoelde ik ook, en mede omdat bij zo lang van te voren inchecken je koffer toch naar een buffer moet. Daarmee dat de enige reden toch je extra uigaven in de shops moet zijn.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:41:05 #58
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_28630389
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is inderdaad ook een goede reden om vroeg te komen. Je kan een gangplaats ook als positief zien, je hoeft niet elke keer voor iemand langs, hebt wat meer beenruimte aan de zijkant en gaat zelf ook wat makkelijker lopen.
In een 747 in de voorste rij (van ieder gedeelte) heb je ook lekker veel beenruimte (zie je alleen het scherm niet heel goed als je film wilt kijken). Bij een transatlantische vlucht heb ik wel eens bij het raam gezeten en de tweeling die naast me zat was in slaap gevallen... ik vond t lullig om ze te wekken, maar op een gegeven moment had ik zo'n kramp in mijn spieren dat ik echt wel moest. Toen ben ik maar 20 rondjes door het vliegtuig gaan lopen . Nah toen was gangpad toch wel fijn geweest.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:35:25 #59
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28631871
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:09 schreef Charmian het volgende:
ik vlieg dinsdag naar Barcelona = 3 uur vantevoren inchecken
Dan kan je echt beter met de trein gaan onderhand.
Ik vind het maar niks zo ver van te voren inchecken.
Zeker bij Europese vluchten is het onzin.
Als je drie uur van te voren moet inchecken duurt alles bij elkaar een vlucht naar Salzburg 8 uur
Met de auto ben je sneller...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:57:40 #60
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28632458
Wat een onzin, als je met de trein gaat ben je van Amsterdam CS naar Barcelona Sants een dikke 20 uur onderweg en al gauw 300 euro kwijt. Dat je zo lang van tevoren moet inchecken vind ik niks meer dan normaal gezien de huidige veiligheidsmaatregelen.
pi_28632644
Beter vroeg inchecken en dan rustig chillen bij de taxfree shops dan de hele tijd in de rij te staan
  vrijdag 8 juli 2005 @ 19:19:57 #62
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28633278
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een onzin, als je met de trein gaat ben je van Amsterdam CS naar Barcelona Sants een dikke 20 uur onderweg en al gauw 300 euro kwijt.
Dat was overdreven.
Maar stel ik wil vanuit Utrecht naar Flachau in Oostenrijk
Dat is 900 km met de auto. Laten we zeggen 9 uur. (het kan sneller)
Als ik met het vliegtuig ga moet ik eerst naar schiphol (3 kwartier tot 1 uur, met parkeren en lopen enzo). Dan moet ik inchecken en 3 uur wachten. Vervolgens wordt er gevlogen. Met starten, landen, uitchecken etc. Ben je zo 3 uur verder. En dan moet ik nog een uurtje in Oostenrijk met de auto/bus/trein.
Kortom met de auto ben je echt niet veel langzamer.. en dat alleen door die drie uur...
pi_28638439
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:23 schreef Hik het volgende:

Ik heb, zeker op lange-afstandsvluchten, graag een raamplaats. Hoef ik niet op te staan voor wc-gangers en kan ik toch ergens tegen leunen (ik reis eigenlijk altijd alleen en voel niet de behoefte op de schouder van mijn buurman te liggen ). Krijg je altijd zo'n Miep en Henk voor je neus, die rennend het vliegtuig inkomen omdat ze te laat waren met inchecken en die vervolgens beledigd gaan reageren als jij niet wilt ruilen zodat zij naast elkaar kunnen zitten. Als je zo verschrikkelijk graag naast elkaar wilt zitten... kom dan wat eerder!
Ja, altijd dat gezeur van mensen die op het laatste moment komen aankakken en dan met z'n vijven bij elkaar willen zitten of alle kindertjes aan een raampje willen hebben.

Het makkelijkste is overigens om gewoon vantevoren via internet je plek uit te kiezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:21:47 #64
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28640693
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, altijd dat gezeur van mensen die op het laatste moment komen aankakken en dan met z'n vijven bij elkaar willen zitten of alle kindertjes aan een raampje willen hebben.

Het makkelijkste is overigens om gewoon vantevoren via internet je plek uit te kiezen.
dat kan toch ook bij het inchecken?
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_28640756
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef Boeman het volgende:

[..]

Ja, alleen doet men dan vaak maar wat. De beste plekken zijn al vergeven aan de mensen die op internet hun plek hebben aangegeven, dan heb je nog de preferenties, dan de mensen die als eerste daar aankwamen bij de incheckbalie en dan kom jij....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:24:13 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28640782
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:21 schreef Boeman het volgende:

Mits je op tijd bent .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:25:34 #67
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28640838
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mits je op tijd bent .
en dan zijn we weer terug bij af
pi_28640990
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mits je op tijd bent .
Vaak scheept men mensen ook gewoon af. Iemand vraagt om extra beenruimte. "Ok, meneer. Is in orde". Vervolgens krijgt die knuppel dan een gewone stoel toegewezen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:34:25 #69
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28641177
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:25 schreef Boeman het volgende:

[..]

en dan zijn we weer terug bij af
Als het me niet uit maakt waar ik zit, mag ik dan 15 minuten voor vertrek komen??
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:35:21 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28641206
Jij wel, Frenkie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28641991
RTL Nieuws: 3 uur van te voren
Reisbureau: Huh? nee hoor, 't is 2 uur
Transavia: Wij vinden 3 uur hoor..
Reisbureau: 2 uur!

Dus we gaan 2,5 uur van tevoren
Is overigens nog kut genoeg als je om 4.50 gaat vliegen
pi_28642057
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Als het me niet uit maakt waar ik zit, mag ik dan 15 minuten voor vertrek komen??
Probeer het eens bij een KLM-vlucht.
pi_28643206
Leuk ik ga dus zondag ochtend om 6:00 naar Italie vliegen, vlucht duurt iets van 2 uur en dan moeten we 3 uur van te voren aanwezig zijn??? Welke idioot heeft dat bedacht?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:42:31 #74
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28643309
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:38 schreef Sport_Life het volgende:
Leuk ik ga dus zondag ochtend om 6:00 naar Italie vliegen, vlucht duurt iets van 2 uur en dan moeten we 3 uur van te voren aanwezig zijn??? Welke idioot heeft dat bedacht?
voor mij hetzelfde maar dan met maandag
en trouwens, mijn maatschappij zegt nog steeds 2 uur en ik op dit topic na ook nergens daar iets over gelezen dat het 3 zou moeten zijn. Dus als het zo belangrijk zou zijn hadden ze maar wat duidelijker moeten zijn.
pi_28643339
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:38 schreef Sport_Life het volgende:
Dan kom je toch gewoon lekker 2 uur vantevoren....
pi_28643407
Mja snachts om 5:00 zal het toch niet zo druk zijn of wel?? Ik kom trouwens terug op 30 juli, drukste dag volgens dat bericht hierboven .
pi_28643521
Dan ga je om 05:00, niemand verplicht je om er 3 uur vantevoren te zijn. Het is slechts een advies van Transavia.
pi_28643565
Ik vraag me gewoon af of het snachts daar ook druk is, vind het niet erg om daar rond te lopen, maar het is gewoon een raar idee dat je langer aan het wachten bent dan dat je erover vliegt .
pi_28643594
's Nachts heb je vooral charters natuurlijk. Lijnvluchten in mindere mate. Een aantal dingen zijn ook wel gesloten 's nachts. Ik ben er liever overdag, dan gaat het wachten toch wat sneller.
pi_28649626
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vraag me gewoon af of het snachts daar ook druk is, vind het niet erg om daar rond te lopen, maar het is gewoon een raar idee dat je langer aan het wachten bent dan dat je erover vliegt .
Om 5u is het al behoorlijk druk op Schiphol. Er is een bagage piek tussen 4u30 en 6u20, daarna is het weer iets rustiger tot een uur of 8.
pi_28650446
Rondhangen op Schiphol voorafgaand aan een vakantie is HEERLIJK.
En 3 uur is niks.
Sinds ik ooit een vliegtuig heb gemist, hanteer ik een marge van minimaal 3,5 uur..
pi_28655703
Maar mensen Ik vlieg vrijwel nooit en ga donderdag ochtend 5 uur dus vliegen naar kreta, moet ik nou echt 3 uur van te voren komen en wat gebeurt er als je 2 uur van tevoren komt zoals het reisbureau mij vertelde en ook op de schiphol site staat?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_28656472
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef ee-04 het volgende:
Maar mensen Ik vlieg vrijwel nooit en ga donderdag ochtend 5 uur dus vliegen naar kreta, moet ik nou echt 3 uur van te voren komen en wat gebeurt er als je 2 uur van tevoren komt zoals het reisbureau mij vertelde en ook op de schiphol site staat?
Dan heb je minder tijd om je geld op te doen nog voor je op Kreta bent.
pi_28656764
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:13 schreef jeoren het volgende:
Rondhangen op Schiphol voorafgaand aan een vakantie is HEERLIJK.
En 3 uur is niks.
Sinds ik ooit een vliegtuig heb gemist, hanteer ik een marge van minimaal 3,5 uur..
Ik vind er ook niets mis mee met 3 uur rondhangen op Schiphol. Lekker op je gemak een ontbijtje eten, kopje koffie drinken, bier drinken, je komt altijd wel leuke mensen tegen, leesvoer kopen voor de vlucht, etc.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:49:03 #85
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28663253
Wij hebben dit jaar voor het eerst vanaf Enschede gevlogen. Ideaal (voor ons dan ). De luchthaven ligt op 10 autominuutjes van ons huis. De luchthaven is echt kneuterigheid ten top! Je kunt inchecken tussen 2 en 1 uur voor vertrek. Er zijn maar liefst 3 incheckbalies op de hele luchthaven, waar het ook nog eens heel rustig is. Je koffer wordt op een kar gezet die je vanaf het terras kunt zien staan .

Bij aankomst loop je vanuit je vliegtuig in 2 minuten naar de bagageruimte, waar zich wel één hele bagageband bevindt. Vanuit het raam zie je je koffer al aan komen rijden.
We zaten binnen 10 minuten nadat we het vliegtuig uitstapten alweer in de auto.

Het enige nadeel is dat je vanaf Twente maar naar een heel beperkt aantal bestemmingen kunt vliegen. Maar als ik naar één van die bestemmingen moet, voor mij geen Schiphol meer. Schiphol is best leuk om rond te dwalen, maar nu we een kleine hebben is 3 uur wachten heel erg lang.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:56:11 #86
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28663420
Voor Twente heb ik onlangs nog gereageerd op een vacature waarin men op zoek was naar personeel voor de baggage afhandeling en het inchecken van passagiers. Helaas nooit weer iets van gehoord.
pi_28665116
quote:
Vergeet niet dat ze aanraden om 3 uur voor vertrektijd er te zijn. Het instappen in het vliegtuig (boarden) begint meestal al 40 - 80 minuten daarvoor, zeker in deze drukke periode. Daarbij moet je dan ook nog eens de tijd optellen die het duurt voordat je bij de gate bent van het vliegtuig; dat is op Schiphol toch ook al snel 15 - 20 minuten lopen (zeker als je langs al dat winkelend publiek moet) en je moet na het inchecken nog langs de security.

De laatste keer duurde het van het moment dat ik de trein uitstapte tot het moment dat ik bij gate B17 (een redelijke uithoek van het vliegveld) was, ongeveer 25 minuten. Maar dat was zonder dat er iemand voor me stond bij de check-in in vertrek 2 en zonder paspoortcheck (alleen handbagage check). Ik was toen ook slechts 1u20 minuten voor vertrektijd op Schiphol, dus had ik netto een kwartier wachttijd, voordat het pre-boarden begon.
pi_28667396
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:45 schreef Sport_Life het volgende:
Mja snachts om 5:00 zal het toch niet zo druk zijn of wel??
Grappenmaker
Vorig jaar voor het eerst gevlogen om 4:50; het was echt BOMVOL op Schiphol, inchecken duurde 1,5 uur (was 3 uur van tevoren op Schiphol stond toen in de reispapieren dat het 3 uur moest zijn) en mocht toen 1,5 uur rondlopen op Schiphol. Als je eenmaal bij je gate bent valt het wel mee qua drukte maar daarvoor was het echt Albert Heijn op zaterdagmiddag.

Op de terugweg in Faro; waren 3,5 uur voor vertrek daar aanwezig; inchecken duurde 3 uur (!!!) en toen hadden we nog 20 minuten om te racen van de incheckbalie naar de gate een pleurisend verderop ik en mijn zieke vriendin TOF!
Wilde eigenlijk nog wat te eten halen maar moest kiezen tussen dat of de billenplas zijn werk laten doen (olijven de hele week ) kwamen we nog net op tijd aan als laatste vriendin vliegtuig ondergekotst, hele bende anderen moesten ook kotsen...
Toen had ik wel heeel erge trek gekregen; kwam die vreetkar van Transavia door het pad komen ze bij ons: Sorry meneer, we hebben alleen nog maar 1 zakje chips en een mars ( ! ! ! ).
Wij geland, duurde het een uur voordat de bagage eraan kwam vriendin heeel erg ziek wachten op mijn vader die ons op zou pikken (had nog steeds niet gegeten en dat deed mijn humeur niet ten goede) was de 24hours burgerking dicht... KUT...
Thuisgekomen: Niks te eten in huis; ouders zouden net de dag erop op vakantie gaan dus geen voorraad.
Toen heb ik besloten: Nooit meer met het vliegtuig op vakantie (voorlopig) lekker met de auto kan je alles zelf bepalen qua boardingtijd en je heb altijd dezelfde zitplaats; linksvoorin + dat de climate control van mijn auto veeeel beter is dan die koelcel waar we in vlogen.
Kan nog wel doorgaan maar stop er maar mee.
Iedereen fijne vakantie.
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  zondag 10 juli 2005 @ 02:35:00 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_28670788
Je kunt ook gewoon beter voorbereiden en wat te snacken meenemen in je handbagage. Zowel voedsel als diarreepillen. Typisch Nederlandse mentaliteit om anderen of andere zaken de schuld te geven.
Confidence through competence
pi_28671121
quote:
Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Ballebek het volgende:

[..]

Grappenmaker
Vorig jaar voor het eerst gevlogen om 4:50; het was echt BOMVOL op Schiphol, inchecken duurde 1,5 uur (was 3 uur van tevoren op Schiphol stond toen in de reispapieren dat het 3 uur moest zijn) en mocht toen 1,5 uur rondlopen op Schiphol. Als je eenmaal bij je gate bent valt het wel mee qua drukte maar daarvoor was het echt Albert Heijn op zaterdagmiddag.

Op de terugweg in Faro; waren 3,5 uur voor vertrek daar aanwezig; inchecken duurde 3 uur (!!!) en toen hadden we nog 20 minuten om te racen van de incheckbalie naar de gate een pleurisend verderop ik en mijn zieke vriendin TOF!
Wilde eigenlijk nog wat te eten halen maar moest kiezen tussen dat of de billenplas zijn werk laten doen (olijven de hele week ) kwamen we nog net op tijd aan als laatste vriendin vliegtuig ondergekotst, hele bende anderen moesten ook kotsen...
Toen had ik wel heeel erge trek gekregen; kwam die vreetkar van Transavia door het pad komen ze bij ons: Sorry meneer, we hebben alleen nog maar 1 zakje chips en een mars ( ! ! ! ).
Wij geland, duurde het een uur voordat de bagage eraan kwam vriendin heeel erg ziek wachten op mijn vader die ons op zou pikken (had nog steeds niet gegeten en dat deed mijn humeur niet ten goede) was de 24hours burgerking dicht... KUT...
Thuisgekomen: Niks te eten in huis; ouders zouden net de dag erop op vakantie gaan dus geen voorraad.
Toen heb ik besloten: Nooit meer met het vliegtuig op vakantie (voorlopig) lekker met de auto kan je alles zelf bepalen qua boardingtijd en je heb altijd dezelfde zitplaats; linksvoorin + dat de climate control van mijn auto veeeel beter is dan die koelcel waar we in vlogen.
Iedereen fijne vakantie.
Wat leuk dat mijn ervaringen dan allemaal super gaaf waren . Alleen beetje lange zit naar Canada, op een gegeven moment is het wel saai boven de zee.

Hoop dat ut nu niet zo erg druk is maja we zullen zien, we zijn er redelijk op tijd als er niks geks gebeurt.

Mja ik ga nu douchen en me pa wakker maken om te vertrekken richting amsterdam .
pi_28674926
quote:

[..]

Grappenmaker

Iedereen fijne vakantie.
Een vervelende ervaring, maar je vloog Transavia. Wellicht de volgende keer met een goede maatschappij vliegen en vliegen is opeens wel zeer aangenaam.
  zondag 10 juli 2005 @ 10:03:21 #92
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28674986
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-07-2005 10:03:53 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 10 juli 2005 @ 11:07:56 #93
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28675823
quote:
Op zondag 10 juli 2005 09:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vervelende ervaring, maar je vloog Transavia. Wellicht de volgende keer met een goede maatschappij vliegen en vliegen is opeens wel zeer aangenaam.
Transavia is best okee hoor. Prijsvechter, dat wel, maar wel één van de betere.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:20:52 #94
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28676099
quote:
je moet kijken wanneer de check-in dicht gaat. (vaak een half uur voor vertrek ofzo) Die 3 uur zetten ze er alleen maar op omdat men liever heeft dat iedereen vroeg komt en ook om te voorkomen dat mensen allemaal laat vertrekken en mensen te laat komen door bijv. autopech of file e.d. Ik kom meestal ook wel op tijd omdat je dan een betere plaats kan uitkiezen bij de check in, maar drie uur is echt overdreven. Maar aan de andere kant, better safe than sorry.

ik ga volgende keer de internet checkin proberen en dan is het helemaal onzin zo vroeg te komen. Koffer afgeven en klaar.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28676117
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:07 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Voor het echte samengaan met Basiq Air in één kist was Transavia vaak net zo duur als een lijnvlucht. Naar Tunesië bijvoorbeeld kon ik kiezen tussen TunisAir en Transavia, het verschil was 1 euro.
  Moderator zondag 10 juli 2005 @ 11:42:28 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28676579
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:07 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Precies. Niet die totaal uitgewoonde doorgezakte stoelen, en geen geleur met loterijen, zoals bij Ryanair. En als je oplet, hoeft het ticket niet duurder te zijn dan dat van andere prijsvechters. En het zelf kunnen printen van boarding pas, levert je ook heel veel tijdwinst op, zeker als je niet vanaf Schiphol vertrekt, maar vanaf een luchthaven waar niet zoveel gepeupel op weg naar een all inclusive in de weg loopt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 10 juli 2005 @ 14:19:41 #97
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28680520
quote:

[..]

Grappenmaker

Iedereen fijne vakantie.
Transavia of welke airline dan ook kan hier niks aan doen hoor. Zelf zorgen voor voedsel voordat je gaat vliegen...
pi_28680574
Is er potdikke geen info lijn die je kan bellen bij KLM??

Ik kan op die site alleen maar via email reageren, en dat werkt kut
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  zondag 10 juli 2005 @ 14:30:22 #99
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28680759
..

[ Bericht 100% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 10-07-2005 14:33:13 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 10 juli 2005 @ 14:41:21 #100
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28681061
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef mcintosh het volgende:
Is er potdikke geen info lijn die je kan bellen bij KLM??

Ik kan op die site alleen maar via email reageren, en dat werkt kut
U kunt ons op werkdagen van 08.30 tot 12.00 en van 14.00 tot 17.00 uur telefonisch bereiken op 020-5459780. Faxen is mogelijk via 020-6488537.

Na 1x klikken op de Contact pagina had ook jij dit kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')