quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:03 schreef Burbo het volgende:
Ajax-Vitesse
Dus jij bent een mongeaul.quote:uit OP:
Lijkt me handig als we hier geen voetbalwedstrijden plaatsen want in VBL loopt al een dergelijk topic.
Daar was ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Paar jaar geleden St Michielsgestel veldrijden toen Groenendaal won.
Het WK of de Superprestige - wedstrijd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
. Paar jaar geleden St Michielsgestel veldrijden toen Groenendaal won.
WK, ik herinner me dat de Belgische toeschouwers erg onsportief waren. Die zijn nog chauvinistischer dan de Fransen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het WK of de Superprestige - wedstrijd?
Oh ja, ongeveer 20 keer naar de Hellendoorn Ralley / Golden Tullip Ralley geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben rond de 10 keer naar de TT geweest...
2 keer naar de FBK games...
Marlboro masters...
En nog wat kleinere evenementjes
en veel toernooienquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:15 schreef qu63 het volgende:
2x NK Badminton inclusief 1x een clinic
Vééééél honkbalwedstrijden van HCAW (ook bat-boy tijdens kampioenswedstrijd in 1996, en een gesigneerde bal!)
HHW meerdere malen
Marlboro Masters
en volgens mij nog veeeel meer..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Als Bosschenaar de Tour niet gezien Tackleberry ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:32 schreef Tackleberry het volgende:
En zo vergeet ik vast nog een aantal dingen...
ik ben geen Bosschenaar...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Als Bosschenaar de Tour niet gezien Tackleberry ?
Dat dacht ikquote:
Shit, weet ik niet meer exact. Was toen ook nog maar 10/11 oid. Volgens mij was het in Assen.quote:
Is mooi hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:35 schreef tong80 het volgende:
De PC Kaatsen zou ik ook wel eens mee willen maken.
In dat geval ben ik ook bij de fierljepwedstrijd Friesland - Holland geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ja ik vind de geschiedenis erachter ook mooi. Echte traditie.
Dat trekt me dan weer iets minderquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In dat geval ben ik ook bij de fierljepwedstrijd Friesland - Holland geweest
ja waar ging dat laatste ook alweer overquote:
bie.... paardrijdenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja waar ging dat laatste ook alweer over
oow hek nie gezienquote:
ik zag de barrage nogquote:
Elvis Costello ? De Castellaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
- marathon in Rotterdam in 84? waar costello wereldrecord liep
Dat is gewoon honkbal in Amerikaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is best aardig voor een lagere divisie.
Ongetwijfeld, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig weet van de gemiddelde toeschouwersaantallen daarzo.quote:
Eerlijk gezegd keek ik er in het begin ook van op maar baseball is ook meer een avond uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik weinig weet van de gemiddelde toeschouwersaantallen daarzo.
Geloof me, ze zijn er echt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:01 schreef mitt het volgende:
inderdaad respect voor die mensen die 81 wedstrijden per jaar op de tribune zitten
Dat bedoel ik dus ook met 'een avondje uit: één zo'n wedstrijd is vaak niet eens belangrijk als je er zoveel hebt in een seizoen. Ik vind het veel te veel en 't is niet te vergelijken met voetbal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:04 schreef rotskibo het volgende:
De meesten kwamen anders wel te laat en een hoop gingen ook eerder weg.
en niet te vergetenquote:Op maandag 11 juli 2005 19:35 schreef _wie het volgende:
- 4 seizoenen PSV
- 5 wedstrijden tijdens Euro 2000, waaronder NL-Joegoslavie en de finale
- ABNAMRo tennnis toernooi in 2000
- finale Dutch Open tennis, nog op het Amstelpark 1998 ofzo
- Olympische Spelen 2004, heel veel wedstrijden
- Hanekahm Rennen 2005 ( Kitzbuhl skien)
nog to do in 2005: 2 dagen US open in NYC + baseball wedstrijd meepakken
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef pfaf het volgende:Dat ziet er heerlijk uit. Lekker zonnetje, mooi ballpark, beetje baseball kijken met een hotdog in de hand.
![]()
Ben je van plan vaak te gaan kijken?
Dec. 1999:quote:Op woensdag 12 april 2006 16:56 schreef pfaf het volgende:
Tof man, post maar ja.
Of open een minor-league topic.
Michigan is AA of A trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |