quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef LadyS het volgende:
op je tepel? dan zijn je melkklieren aan het oefenen.
wit is het niet eg vaag spul is het sticky messquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef TearSong het volgende:
Alvast wat melk Evenstar? Ik heb het ook gehad dat er al druppeltjes melk uit kwamen. Alleen is het in het begin niet echt wit maar wat gelig, en leek het ook wat plakkerig te zijn?
Zou het echt wel aangeven ben zelf toen doorgestuurd naar een mensendieck therapeute, paar oefeningen geleerd en een bekkenband had stukken minder last. Bij de een gaat de verweking gewoon stukken sneller dus zak je ook eerder door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:27 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben twee keer naar de stad gelopen in Weert, zover is het niet, misschien ik denk een 5 tot 10 minuten heen. En dat dat heen en terug, heen en terug. Ik baal er wel van, het niet meer kunnen lopen. Morgen gaan we een weekendje weg, dan toch maar heel voorzichtig gaan doen. Laast ben ik ook naar Den Haag geweest, alleen heb ik toen tussendoor veel gezeten. Heb daarna nergens last van gehad. Moet ik het morgen en de rest van het weekend zo doen.
Sommigen zijn nog vroeger mopquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja hmm dus ik moet vanaf nu gaan uitkijen dat ik geen lekplekken krijgen is dat niet al vroeg
ik had niet zo erg dat ik lekplekken kreeg., ik had eigenlijk alleen beetje opgedraagde schilfertjes en als ik erin kneep kwam er wel een beetje vocht uit. Maar Faja-Lobi geloof ik, had het wel veel erger.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ja hmm dus ik moet vanaf nu gaan uitkijen dat ik geen lekplekken krijgen is dat niet al vroeg
Ik heb het vorige week nog aangegeven bij de vlos maar voelde me niet serieus genomen. Maandag maar eens een bezoekje brengen aan de huisarts.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Zou het echt wel aangeven ben zelf toen doorgestuurd naar een mensendieck therapeute, paar oefeningen geleerd en een bekkenband had stukken minder last. Bij de een gaat de verweking gewoon stukken sneller dus zak je ook eerder door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |