ik had soms gewoon een dekentje en wat te lezen meegenomen op de wcquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Gefeliciteerd meneer en mevrouw Basset![]()
Ik kreeg net de eerste flessen van moeders voor moeders binnen. Verder val ik staande in slaap als ik de kans krijg, of woon met mijn hoofd boven de wc pot of laat ik maar zeggen dat ik gewoon op de wc woon momenteel.
![]()
Valt mee nog. Waar ik totaal niet aan gedacht heb trouwens (slimmerik) is hoe verklaar ik die flessen mocht er (onverhoopt eigenlijk, want we hebben ook al lekkage van de bovengelegen badkamer) iemand, die het niet weet, opeens bij mij willen plassen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef TearSong het volgende:
Tink: sterkte! Ik hoop dat je die flessen niet al te veel ruikt, ik werd echt misselijk van de geur van dan 'schoonmaakmiddeltje' wat erin zat...
Flessen ergens anders neerzetten dan maar? Is wel een lastig probleem...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:30 schreef Tinkerbell het volgende:
Valt mee nog. Waar ik totaal niet aan gedacht heb trouwens (slimmerik) is hoe verklaar ik die flessen mocht er (onverhoopt eigenlijk, want we hebben ook al lekkage van de bovengelegen badkamer) iemand, die het niet weet, opeens bij mij willen plassen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |