Oh oh, ben vergeten alle nieuwe zwangeren te feliciteren!
Dus hierbij alsnog, gefeliciteerd
E.T. en Swetsenegger
Belana en Kbot
Tinkerbell en Havoc
Richard
en Girly!!
Wat een verrassingen allemaal.
Neva, ben erg blij te lezen dat het ietsje beter gaat en je niet meer de hele dag overgeeft. I know the feeling... ik ben uiteindelijk in m'n zwangerschap 10 kilo afgevallen trouwens, dat vond ik een minder erge bijwerking
![]()
...
Hopelijk gaat het snel helemaal goed, je leert ook omgaan met je misselijkheid en wat je wel en niet binnen kunt houden he? Sterkte!!!
Fuente, een fijne dag morgen, hopelijk ga je een hele erge fijne dag krijgen!! bijzonder hoor, zo ver in je zwangerschap trouwen!
Hier gaat alles wel goed, vanmiddag echo gehad (foto's komen snel ook, ik vind ze erg geslaagd...was weer een schattig gezicht om ons baby'tje te zien...) en alles was goed met de baby. Wel wéér een andere uitrekendatum dan de vorige én de eerste echo, ze blijven maar veranderen. Ik vind het maar raar. Ik zou afgelopen vrijdag precies 20 weken moeten zijn, word ik vandaag weer geschat op 20 weken en 2 dagen... dus zou eigenlijk minder ver zijn dan eerst uitgerekend was? De eerste keer hadden ze het ook al niet goed...
Ik hou het toch lekker bij 18 november, dat ga ik niet veranderen.
Mijn misselijkheid is zo'n stuk minder geworden dat ik bijna niet merk dat ik zwanger ben! Dit is denk ik de periode die ik telkens verwachtte toen ik van Noa zwanger was (maar die niet kwam), de periode van iets meer energie en minder kwaaltjes. Had niet verwacht dat ook nog mee te maken.
Voor de rest: alle zwangeren veel sterkte, zeker degenen die veel pijn en kwaaltjes hebben!!!