't is echtquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
*** 03 maart 2006: E.T. en Swetsenegger
uh volgende week woensdag ben ik tukker afquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:12 schreef Randa_v het volgende:
Neva, wel rustig aan doen he. Wanneer wil je over zijn? En hoe gaat het nou met je?
Bedankt, ik ben er onwijs blij mee, het is 1 last minder. Ik wordt er per 1 aug uitgegooit bij mn huidige werkgever omdat het naar Hongarije gaat en andere leuke functies hadden ze niet. Alleen een stomme salesfunctie voor beginners en een andere saaie functie. Nu ga ik ipv 41km ongeveer 500 meter van huis werken bij een leuk bedrijf en ik ging er onverwacht nog 10% op vooruit. Ik was aanvankelijk zelfs bereid om met iets minder genoegen te nemen indien nodig. Dicht bij huis werken is ook wat waardquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Basset, gefeliciteerd met je nieuwe baan. En hoe vind Noa het allemaal, kijkt ze ook uit naar haar brusje? En houd mevrouw Basset het nog een beetje uit allemaal?
Nu naar huis.....Het rommeltquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ben je thuis of op je werk nu?
Dat laatste hebben ze tegen mij ook gezegd, zowel de vlos als de echografiste. De echo gaf bij de termijnecho aan dat het kindje 10 weken en 3 dagen was. Toen de echo werd gemaakt was ik 11 weken en 1 dag, dus het verschil was minder dan een week en dan corrigeren ze de uitgerekende datum niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:57 schreef poemojn het volgende:
Was de datum van je laatste menstruatie die van Noa, of ook een eigen datum voor deze baby? Bij mij werd nl de datum niet aangepast omdat er minder dan een week verschil was tussen die datum-laatste-menstruatie (is daar geen afkorting voor?) en de echo-datum.
/
Hey! Een update!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef basset het volgende:
We zitten nu op zo'n 10 minuten ertussen. We denken dat het door gaat zetten
Alleen begint ze af en toe ook de "weeen" in haar been te voelen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Basset, je kan ons ook up to date houden middels een sms hoor!!
Whehehe 1,50 per ontvangen bericht. Ik kan nog rijk worden zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Basset, je kan ons ook up to date houden middels een sms hoor!!
ben niet zo snel met de duimquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had eerder idd al ge-sms't met 'sterkte' in de hoop op een update maar voorlopig gaat dit ook nog goed hoor...
Geintje! Doe lekker 'rustig aan' daar met z'n 2-tjes! Ik ben stiknieuwsgierig!
Sterkte Girlyquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:25 schreef Girly het volgende:
Mooie foto's suzanne![]()
basset![]()
![]()
succes !!!
githa- ik wordt rond half 4 gebeld... mijn zenuwen draaien overuren.
voor zelfde geld zegt ze wel dat die waardes lager zijn.
ik wist ook niet dat ze via je bloed konden zien of een zwangerschap goed gaat jah of nee![]()
nooit van gehoord namelijk
Goh.. was ik er een beetje op voorbereid... Mja.. Op het verwijsbriefje van de verlos stond evt. inleiden? Maar ja, iedereen die ik sprak zei van nah, zo'n vaart zal dat toch wel niet lopen en ik had ook zoiets van nou, als ze het gaan doen dan vast niet voor het weekend....quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:00 schreef Githa het volgende:
Snowwwwjeetje wat snel allemaal.
Was je daar wel een beetje op voorbereid ? ..ik bedoel dat je morgen ingeleid gaat worden.
Alvast heel veel succes en sterkte morgenWAUW! dikke kans dat je morgen gewoon mama bent
![]()
kan niemand ze even voor je gaan halen dan ? ....wel zo leuk als het helemaal klaar is. Ik zweer het je bb'tjes wachten daaropquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef basset het volgende:
Leuk Snowwww spannend hoor.
Ik hoor net dat de gordijnen van de babykamer af zijn.
Alleen van hoger management mag ik ze niet gaan halen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Girly het volgende:
Jaaaaaah meiden![]()
![]()
ff paar gaten in de lucht springen hoor, mijn hcg is verdubbeld... en dat kan beteken op een goede zwangerschap voorlopig
ik moet morgen nog wel mijn echo, want ze willen n.a.v die echo zien hoe het groeit enzo.
kan ik gaan genieten? woeiiiiiiiii [afbeelding]
het kan nog alle kanten op natuurlijk, maar daar gaan we maar dit keer niet van uit.. beeb moet mooi blijven zitten en groeien.![]()
Snow- spannend voor je zeg... jij gaat morgen je mooie beeb in de armen houden![]()
vicky- sterkte met je rug
Ik ben ingeleid. Kreeg om 11 uur een infuus, voelde om 13.30 mijn eerste wee, had binnen 3 kwartier volledige ontsluitingquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef Snowwww het volgende:
Zijn er trouwens dames hier die ook ingeleid zijn??? Zo ja, hoe lang duurde het ongeveer tussen aankomst en baby in je armen? (ik weet het, het verschilt per persoon, maar ben toch nieuwsgierig!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |