Girly, vergeet bijna helemaal jou goede nieuws
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Een vruchtzakje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Vervelend dat de gyn er meteen ook weer een naar verhaal aan vasthangt. Op zich wel te begrijpen, maar het boort je hoop zo de grond in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie We gaan we gewoon voor een hoge HCG-waarde vandaag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieBelana en ET, wat vervelend voor jullie die vermoeidheid. Ik had na m'n werk al geen energie meer om iets anders te doen, maar jullie hebben allebei al een kindje rondlopen. Slopend lijkt me, veel sterkte
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Neva en Suzanna, fijn dat jullie weer wat normaal kunnen eten. Werd ook wel eens een keertje tijd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Vriendje kwam trouwens ineens gister thuis met een grote Prenatal-tas
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Hij had na het werk ineens de drang kleertjes voor ons kindje te gaan kopen en kon toen ook een paar andere dingetjes ineens niet laten staan (ja, het was in de aanbieding!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie ). Dus wij zijn weer een vestje, boxspiraal, tutteldoekje en flessenset rijker
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie