Die is goed. Alleen dan:quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:48 schreef ThomasBerge het volgende:
"Het volk wil brood en Frans Bauer"
Okquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Die is goed. Alleen dan:
"Het volk wil banen, goede zorg, minder belasting en Frans Bauer!"
Pim F.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:54 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ok
"Het wordt tijd dat de agent de mensen weer beschermt, dat de onderwijzer onderwijst en dat de dokter en zuster de patiënt weer geneest!"
Populistisch, maar wel de waarheid. Dan is er niets mis met populisme.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vind hem zo heerlijk populistisch, hij is zo weer te gebruiken
Hoezo is het "de waarheid", probeer je te zeggen dat de onderwijzers niet onderwijzen? Gaan je kinderen dan naar school waar geen leraar voor de klas staat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Populistisch, maar wel de waarheid. Dan is er niets mis met populisme.
Het gaat er gewoon om, dat zowel de agent, de onderwijzer en de dokter, in hun werkzaamheden beperkt worden door bureaucratische rompslomp. Wat feitelijk gewoon juist is. Dat moet worden aangepakt, en Fortuyn gaf het in deze uitspraak weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:36 schreef pappagaai het volgende:
[..]
Hoezo is het "de waarheid", probeer je te zeggen dat de onderwijzers niet onderwijzen? Gaan je kinderen dan naar school waar geen leraar voor de klas staat?
En wanneer je in nederland naar het ziekenhuis staat zijn er altijd wel artsen en verpleegsters. En doe nou niet alsof de politie niet anders doet dan donuts etenen rondlopen, want dat is gewoon totale onzin. Als je nu had gezegd er is tekort binnen die beroepsgroepen was ik met j eens geweest maar dat ze niets uitvoeren is totale onzin....
ja, op zomerreces....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:03 schreef Megumi het volgende:
Ik zou niks zeggen maar wat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |