Je gaat al uit van een meisje??quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar zal ze niets over te klagen hebben, zeker niet met een extreem-linkse en pedofiele rechter als opa.
Dat is dus onzin.quote:
Voor de wet niet -> bewijs maar dat hij iets gedaan heeft.quote:
Ook voor de wet is het onzin. Er zijn mensen veroordeeld vanwege moord terwijl er geen lichaam is gevonden.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Voor de wet niet.
Tenzij Joran ergens bebloede kledingstukken van Natalee heeft liggen.
En dan nog is het een kwestie van "enorm ongesteld toen ik d'r nam"![]()
Vast, maar ik moet het in dit geval nog zien: 0,0 bewijs.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook voor de wet is het onzin. Er zijn mensen veroordeeld vanwege moord terwijl er geen lichaam is gevonden.
Er kan wel degelijk zonder lichaam een veroordeling komen maar dan moet er wel inderdaad een berg andere bewijzen zijn voor een misdaad en voor zover wij weten is dat er niet. Een beketenis kan overigens ook volstaan, dacht ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:26 schreef matthijst het volgende:
Vast, maar ik moet het in dit geval nog zien: 0,0 bewijs.
Meisje is weg, hij heeft er vooor het laatst gezien. So what?
Ga er voor het gemak vanuit dat hij niet al 2 maanden (?) zwijgt om vervolgens te gaan bekennen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
Er kan wel degelijk zonder lichaam een veroordeling komen maar dan moet er wel inderdaad een berg andere bewijzen zijn voor een misdaad en voor zover wij weten is dat er niet. Een beketenis kan overigens ook volstaan, dacht ik.
Daar ben ik ook benieuwd naar is de uitslag al bekend??quote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe zit het nou met dat haar? Hoe lang duurt zo'n test wel niet?
Zit je daar, op Aruba, met een dood wijf in je garage.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:58 schreef Marietje_34 het volgende:
Voorwaarde is dat ze nog leeft.
Ben benieuwd of ze nu wel gevonden wordt.quote:Getuige meldt zich in Holloway-zaak
Uitgegeven: 27 juli 2005 16:28
Laatst gewijzigd: 27 juli 2005 16:35
ORANJESTAD - Het onderzoeksteam in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway is in de nacht van dinsdag op woensdag begonnen met het leegpompen van een plas water. Dat gebeurde na een verklaring van een getuige, die zich bij de politie had gemeld. Het is nog onduidelijk wie de verklaring heeft gegeven en waar hij of zij getuige van is geweest.
Medewerkers van de Dienst Openbare Werken hebben het gebied rond de plas water bij de Racquet Club in de buurt van Salia Cerca afgezet om toeschouwers tegen te houden. Ook leden van de veiligheidsdienst bewaken de plek. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) is de plas waarschijnlijk binnen 24 uur leeggepompt.
De 18-jarige Holloway verdween op 30 mei. Speurwerk van de Arubaanse autoriteiten, de Amerikaanse federale recherche FBI, Nederlandse rechercheurs en F-16-vliegtuigen had geen resultaat.
Justitie verdenkt de 17-jarige Joran van der S. en de Surinaamse broers Satish (17) en Deepak (21) K. van betrokkenheid bij haar verdwijning omdat zij, voor zover bekend, de laatste personen zijn met wie ze contact had. Van der S. is de enige die nog in voorlopige hechtenis zit. Hij heeft zijn verklaring over zijn laatste ontmoeting met Holloway meerdere malen gewijzigd.
Getuigenverklaring: "Hey swa, ik liep dus langs die plasje daar. En ik hoor ineens die plons! Maja, je weet tog, ik ga die shit niet checken weet je, veel te gevaarlijk hier. Of ik iemand gezien heb? Ja man, ik heb de hele avond met m'n matties lopen drinken en smoken, je weet tog?"quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nu wel gevonden wordt.
Zou die tip een effect zijn van de uitgeloofde beloning?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:02 schreef ShaoliN het volgende:
Ben benieuwd of ze nu wel gevonden wordt.
Volgens een update heeft een zuid amerikaan de drie hoofdverdachten bij die plek gespot midden in de nacht. Ze probeerden hun gezicht een beetje te bedekken met hun handen. Deze plek is vlakbij het Mariot hotel. Het mariot hotel ligt naast Holiday Inn. Dus ja, ik denk dat het geld de doorslag gaf in deze kwestie. Als deze vent niet uit zijn nek lult, zou hij op zijn minst ook een celstraf moeten krijgen omdat hij zo lang zijn bek heeft gehouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou die tip een effect zijn van de uitgeloofde beloning?
in dat geval is het misschien verstandiger om genoegen met de 100.000 te nemen en haar om te brengen, wie weet gaat ze anders praten over het 1 en anderquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
Stel je hebt dr vastgebonden in je kelder.. Je gooit er achter in de pickup en brengt er naar de politie. Nog met tape en touw e.d. , zou je dan nog aanspraak maken op die 1.000.000 dollar?
Niet volgens het NL rechtssysteem maar van de Holloways mag je het anoniem doen... geen idee hoe dat dan moet uitpakken mgoed.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
Stel je hebt dr vastgebonden in je kelder.. Je gooit er achter in de pickup en brengt er naar de politie. Nog met tape en touw e.d. , zou je dan nog aanspraak maken op die 1.000.000 dollar?
Was er niet een film met Mel Gibson waarin de ontvoerder zoiets deed?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
Ik snap deze zin niet helemaal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:
Die nieuwe getuige is opgespoord de nieuw ingehuurde private investigator van de familie Holloway.
Nee, Pa van der Sloot heeft zijn spullen van zijn kantoor in dozen gepakt op Dinsdag, niemand weet de reden daarvoor. Maar ik denkt dat hij nu voelt dat de zaak op een einde komt en dat de waarheid nu naar boven komt met het zoeken bij de plas naar het lichaam van Natalee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:39 schreef Xenomaniac het volgende:
Is Pa van der Sloot alweer aan het werk bij het hof van justitie Antillen en Aruba?
Hij is vrij, geen verdachte meer...
Ik kan er niks over vinden..
En het vijvertje lijkt tot nu toe ook nog geen oplossing.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:17 schreef Rewimo het volgende:
Hoorde net op het nieuws dat de haren niet van Natalee zijn.
Ransom?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:27 schreef Aryan_S het volgende:
Waarom komt die getuige nu pas? Heeft de familie Vd Sloot veel invloed daar?
[..]
Was er niet een film met Mel Gibson waarin de ontvoerder zoiets deed?
is dit nu de 4 of de 5e keer dat de zaak bijna opgelost is? Ik ben de tel kwijt......quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:05 schreef halion het volgende:
Latest developments in Aruba (Thursday 28-July) Diario (Aruban newspaper) is reporting that they learned through various reliable sources that the Natalee Holloway case is (almost) solved. Diario reported today that around midnight the police closed of the pond that was being drained in the vicinity of Aruba Racquet Club. Immediately after that the local police and FBI went to the site with special equipment to conduct a thorough investigation. It is believed that the remains of Natalee Holloway have been found in the pond. Diario has approached the local authorities to get a statement from them regarding the finding of the body. The police officers got nervous and wouldn’t go into details. You can view the article by Diario here (It is written in Papiamentu) The title "NOTICIA DI ULTIMO ORA...CASO SOLUCIONA? Natalee dera den Saliña?" Means: Breaking News…..Case Solved?.....Natalee buried in pond?
ze hebben blijkbaar, gezien de gigantische omvang van het eiland, consessies moeten doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:55 schreef spookvrouw het volgende:
hebben alle zoektroepen, al dan niet met geavanceerde apparatuur, de vijver overgeslagen?
* spookvrouw blijft het een raar verhaal vinden.
Dus hebben ze haar daar neergelegd? En degene die de vijver vulde heeft niks gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:35 schreef halion het volgende:
er wordt gemeld dat die vijver droog lag op de dag van de verdwijning van Natalee.
En dat de daders hebben geweten dat ie gevuld zou worden.
of begraven?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dus hebben ze haar daar neergelegd? En degene die de vijver vulde heeft niks gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |