De Bangbros zouden het nog doen ook, maar die gaan alleen maar naar Europa en Zuid-Amerika normaal gesprokenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Om vervolgens te eindigen met een gangbang aan zee?
Aruba = Zuid Amerikaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:21 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De Bangbros zouden het nog doen ook, maar die gaan alleen maar naar Europa en Zuid-Amerika normaal gesproken![]()
nee maar het is je kind, die vertrouw je aan geen één vreemde(n) toe, dus ook niet de vreemde overheden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
getuige ook het enorme aantal berichtgevingen over andere vermissingen in het buitenland?
Nou, ik reken Aruba altijd tot het Caraibisch gebied hoorquote:
maar ze hadden geen probleem haar op vakantie te sturen onder begeleiding van een stel volstrekt vreemden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee maar het is je kind, die vertrouw je aan geen één vreemde(n) toe, dus ook niet de vreemde overheden.
Ps lol @ harige kerel en strollie
Je kan Venezuela zien op een heldere dag.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou, ik reken Aruba altijd tot het Caraibisch gebied hoor![]()
En om dan in de bus te springen en de "Natalee" stamvoetend achter te latenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Om vervolgens te eindigen met een gangbang aan zee?
Je kan vanuit Spanje Marokko ook op een heldere dag zien, en toch ligt Marokko niet in Europaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:29 schreef ShaoliN het volgende:
Je kan Venezuela zien op een heldere dag.
en het Caraďbisch gebeid behoort tot? Juistem, Zuid-Amerika!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:26 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou, ik reken Aruba altijd tot het Caraibisch gebied hoor![]()
Nou ik zie dat als een los gebied hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
en het Caraďbisch gebeid behoort tot? Juistem, Zuid-Amerika!
vreemden waren het niet want natalee had met succes haar middelbare schooldiploma gehaald en ging met 120 scholieren + begeleiders(volgens planet.nl ongeveer 40 begeleiders) op vakantie. Nou je weet hoe het gaat wanneer je met je school op reis gaat, dan ben je gegroepeerd en iedereen weet wel van elkaar wat de ander uit spookt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar ze hadden geen probleem haar op vakantie te sturen onder begeleiding van een stel volstrekt vreemden?
Dus omdat jij het als los gebied ziet, is dat automatisch ook gewoon zo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou ik zie dat als een los gebied hoor.![]()
Jij bent zeker zo iemand die Turkije ook bij Europa rekent?![]()
Eerdere berichtgevingen hadden het over veel minder begeleiders (12 geloof ik) en dat waren mensen die extern ingehuurd waren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
vreemden waren het niet want natalee had met succes haar middelbare schooldiploma gehaald en ging met 120 scholieren + begeleiders(volgens planet.nl ongeveer 40 begeleiders) op vakantie. Nou je weet hoe het gaat wanneer je met je school op reis gaat, dan ben je gegroepeerd en iedereen weet wel van elkaar wat de ander uit spookt.
Voor mij wel ja.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus omdat jij het als los gebied ziet, is dat automatisch ook gewoon zo?
Jawel, dat moet meestal voor je kan afstuderen als econoomquote:Turkije ligt officieel in Europa. Zeker nooit naar school geweest?
Yup, is verplicht voor afstuderen IT. Maarre, niet opgelet bij Aardrijkskunde? Ik heb al die fokking continenten uit m'n kop moeten leren.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:46 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Voor mij wel ja.
[..]
Jawel, dat moet meestal voor je kan afstuderen als econoom![]()
Jij ook?
Motiveer maar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef SocialDisorder het volgende:
Ongeacht dat alles, Natalee Holloway verdient al deze aandacht niet
Ja hoe halen ze het in hun hoofd he?quote:en iemand dient haar ouders de mond te snoeren.
heb ik al meerdere malen gedaan, en ik heb nog geen enkel argument gezien waarom Natalee meer aandacht verdient dan wie dan ook op de FBI-lijst van vermiste personen.quote:
een wat?quote:[..]
Ja hoe halen ze het in hun hoofd he?
Nou regel jij maar een neefje van je met een biggie pipa voor ze![]()
Het maakt niet uit hoeveel er zijn, als ik 18 was geweest en geslaagd was geweest had ik 1 begeleider al te veel gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eerdere berichtgevingen hadden het over veel minder begeleiders (12 geloof ik) en dat waren mensen die extern ingehuurd waren.
Ongeacht dat alles, Natalee Holloway verdient al deze aandacht niet, en iemand dient haar ouders de mond te snoeren.
Jawel, alleen zie ik sommige zaken anders dan de mensen die bepaalde boekjes drukken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef SocialDisorder het volgende:
Maarre, niet opgelet bij Aardrijkskunde? Ik heb al die fokking continenten uit m'n kop moeten leren.
Hoe is deze zaak uniek dan? Het enige unieke is dat het het eerste Amerikaanse mokkel is dat Aruba verdwaalt. Verder verdwijnen er jaarlijks duizenden Amerikaanse tieners in binnen- en buitenland.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoeveel er zijn, als ik 18 was geweest en geslaagd was geweest had ik 1 begeleider al te veel gevonden.
En ik vind dat Holloway zeker wel deze aandacht verdient. En geef eerlijk toe wij vermaken ons beide kostelijk op deze zaak. Jij kan je weer ergens lekker over opfokken en ik vind - buiten het feit dat dit een trieste zaak is - het juridisch gezien een interessante en unieke zaak.
ah we hebben een type "de lucht is niet blauw, hij is geel"-figuur......quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jawel, alleen zie ik sommige zaken anders dan de mensen die bepaalde boekjes drukken.![]()
Harig zijn staat voor wijsheid en kracht![]()
de amerikanen vinden het niet zo leuk dat een amerikaanse burger is vermist op buitenlands grondgebied en dat zij niet het onderzoek mogen doen en het nederlandse rechtsysteem en verhoortechnieken(de zaanse verhoormethode is in amerika 1 van de mildste verhoortechnieken) maar slap vinden. En dit heeft nederland nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hoe is deze zaak uniek dan? Het enige unieke is dat het het eerste Amerikaanse mokkel is dat Aruba verdwaalt. Verder verdwijnen er jaarlijks duizenden Amerikaanse tieners in binnen- en buitenland.
Wat is er in hemelsnaam zo bijzonder aan een blond mokkel die een gangbang gepland had?
nog steeds hoor ik niet waarom Natalee bijzonderer is dan de andere tieners die in het buitenland vermist worden (oa Zuid Afrika, Frankrijk, Rusland en Columbia).quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef JohnDope het volgende:
[..]
de amerikanen vinden het niet zo leuk dat een amerikaanse burger is vermist op buitenlands grondgebied en dat zij niet het onderzoek mogen doen en het nederlandse rechtsysteem en verhoortechnieken(de zaanse verhoormethode is in amerika 1 van de mildste verhoortechnieken) maar slap vinden. En dit heeft nederland nog nooit meegemaakt.
En verder komt joran over een tijdje vrij, want vader joran heeft de kinderen heel goed op het hart gedrukt dat er zonder lijk geen zaak is(wanneer dat haar en tape niks oplevert).
De amerikanen zullen dit nooit pikken en ik ben gewoon benieuwd wat zij dan verder voor 'rotte' geintjes gaan uithalen om achter de waarheid te komen(bijvoorbeeld extreem lang afluisteren netzo lang tot ze op tape 'bekennen' en dat aan de wereld publiceren.
De zaak op zich is heel bijzonder.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog steeds hoor ik niet waarom Natalee bijzonderer is dan de andere tieners die in het buitenland vermist worden (oa Zuid Afrika, Frankrijk, Rusland en Columbia).
leg eens uit wat zo bijzonder is aan "blond mokkel vermist op eiland".quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De zaak op zich is heel bijzonder.
Maar als persoon is Natalee niet bijzonderder dan andere vermisten, iedereen zou evenveel aandacht moeten verdienen.
Haar aandacht is een lot uit de loterij of geschenk uit de hemel het is maar hoe je het wilt zien.
Dit soort aandacht kan je alleen krijgen door connecties of door dat de ouders zo obsessief zijn van de vermissing dat ze zich overal naar binnen(bij de grote media) penetreren en daardoor extreem aandacht kunnen regelen, het is gewoon afhankelijk van verschillende factoren.
humzz nog een keer?? Juridisch gezien(je weet wel: wetboek van strafrecht, proces, rechter, officier van justitie, grifier, voorkomen, arrestatie, bewijs, verdachten, verklaren, geenlijk, etc) is het een interessante zaak. Alleen de persoon Holloway is niet bijzonderder dan andere vermisten. Iedere vermiste zou even veel aandacht moeten krijgen en de rest lees je maar terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
leg eens uit wat zo bijzonder is aan "blond mokkel vermist op eiland".
en voor het overige deel van je post; daarom heb ik zo'n pesthekel aan de familie van haar. Als ze echt zo begaan zijn met vermiste kinderen, zoals ze zelf een aantal keren hebben gezegd, dan zouden ze A geen twee ton schadevergoeding eisen voor een zoekactie die vrijwillig daarheen trok en B ook aandacht vragen voor de andere vermissingen.
Met zo'n familie zou ik allang weggelopen zijn.
teruggelezen, en geen ene drol kunnen vinden waarom het zo interessant is. Het enige wat je hebt lopen spuien zijn loze theorieën. Dus voor ik in herhaling ga vallen, vraag ik je nog één keer;quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
humzz nog een keer?? Juridisch gezien(je weet wel: wetboek van strafrecht, proces, rechter, officier van justitie, grifier, voorkomen, arrestatie, bewijs, verdachten, verklaren, geenlijk, etc) is het een interessante zaak. Alleen de persoon Holloway is niet bijzonderder dan andere vermisten. Iedere vermiste zou even veel aandacht moeten krijgen en de rest lees je maar terug
Gozer lees nou ff terug: aan het mokkol is geen ene moer interessant! Juridisch technisch is het een zwaar boeiende zaak en het levert leuke real life televisie op (vooral op FOX-newz).quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
teruggelezen, en geen ene drol kunnen vinden waarom het zo interessant is. Het enige wat je hebt lopen spuien zijn loze theorieën. Dus voor ik in herhaling ga vallen, vraag ik je nog één keer;
wat is er zo verdomde interessant aan een blond mokkel dat vermist wordt?
Juridisch technisch is het verhaal; "meisje wordt vermist, laatste die haar gezien heeft heeft twee verschillende verklaringen afgelgd."quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer lees nou ff terug: aan het mokkol is geen ene moer interessant! Juridisch technisch is het een zwaar boeiende zaak en het levert leuke real life televisie op (vooral op FOX-newz).
"juridisch technisch" is het een vermissing waarvan er 500.000 in een dozijn passen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer lees nou ff terug: aan het mokkol is geen ene moer interessant! Juridisch technisch is het een zwaar boeiende zaak en het levert leuke real life televisie op (vooral op FOX-newz).
mohammed b heeft op zich ook wel boeiende televisie opgeleverd, maar juridisch gezien vond ik zijn rechtzaak totaal niet boeiend, want het was overduidelijk dat hij theo vermoord had, er was een lijk en verder was mohammed een nederlander en wordt het proces geleid door de nederlanders, nu is het een amerikaans meisje en de cowboys en ijzervreters van amerika hijgen als gekken in de nekken van de nederlandse juristen en dat maken we ook niet vaak mee.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Juridisch technisch is het verhaal; "meisje wordt vermist, laatste die haar gezien heeft heeft twee verschillende verklaringen afgelgd."
Man, zelfs de zaak Mohammed B is nog interessanter. juridisch technisch dan
Ik zeg toch niet dat het de enige boeiende zaak is, maar het is wel 1 van de boeiendste zaken van dit moment.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
wat is er dan zo juridisch interessant en uniek aan dan? Elke dag worden er tegenstrijdige verklaringen afgegeven. Joran is echt niet de eerste hoor.
Nee, het is een leuk grietje, "girl next door" type en daar smult de media van, het Wacko Jacko proces is afgelopen dus nu moet men al die zgn experts ergens anders mee bezig houden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:37 schreef sp3c het volgende:
nix
het draait om geld, toerisme, verder is het 'gewoon' een vermissing
voor de media misschien maar als het geen leuk grietje was geweest dan waren er ook wel F16's naar toe gestuurd om te zoekenquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het is een leuk grietje, "girl next door" type en daar smult de media van, het Wacko Jacko proces is afgelopen dus nu moet men al die zgn experts ergens anders mee bezig houden.
Wat is er beter dan dit? Tabloid journalistiek in optima forma.
Helemaal met je eens, triest voor de ouders maar de nieuwswaarde is 0,0, vrienden van mij in de VS waren zelfs pissig erover omdat er dagelijks kinderen verdwijnen binnen de VS waaraan geen aandacht geschonken wordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:44 schreef sp3c het volgende:
voor de media misschien maar als het geen leuk grietje was geweest dan waren er ook wel F16's naar toe gestuurd om te zoeken
totale geldverspilling maar het lijkt iig net of we er hard aan werken
jaloers gelul van mensen die het niet kunnen hebben omdat het een conservatieve dochter is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, triest voor de ouders maar de nieuwswaarde is 0,0, vrienden van mij in de VS waren zelfs pissig erover omdat er dagelijks kinderen verdwijnen binnen de VS waaraan geen aandacht geschonken wordt.
LOL, degene die dat tegen mij zei is rechtser dan Atilla de Hun en een grote fan van FOX news, doe nou aub niet alsof jij de persoon kent die dat tegen mij heeft gezegd. Ga anders eens wat amerikaanse fora af, dan lees je dat soort reacties wel vaker, heeft geen zak met conservatief of niet te maken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:26 schreef JohnDope het volgende:
jaloers gelul van mensen die het niet kunnen hebben omdat het een conservatieve dochter is.
Goh, wat een intelligente opmerking, alsof het de media een ruk interesseert als er geen sappig verhaaltje aan vast te knopen is.quote:Als die mensen die daar nou allemaal over klagen, gaan zorgen dat alle vermissingen in amerika de aandacht krijgen die het zou moeten krijgen, maar nee dat doen ze niet, ze klagen maar ondernemen geen actie. Het enige wat voor niks gebeurt is de zon die iedere morgen op komt.
Nope. Die zit toch sws tot begin september vast?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:46 schreef matthijst het volgende:
Die Joran nog steeds niet vrij?
Dat, of tot Natalee dronken het politiebureau komt binnenstrompelen: "*hik*, ik hoorde dat jullie mij zochten?"quote:Op zondag 24 juli 2005 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Die zit toch sws tot begin september vast?
Met haar bek vol met zaad.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat, of tot Natalee dronken het politiebureau komt binnenstrompelen: "*hik*, ik hoorde dat jullie mij zochten?"
of de mededeling dat Joran papa wordtquote:
Wat een lelijke kop zal dat kind krijgen zeg.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of de mededeling dat Joran papa wordt
maar nooit gebrek aan aandacht met zo'n familiequote:Op maandag 25 juli 2005 10:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat een lelijke kop zal dat kind krijgen zeg.
Hehehe. Moeder is een naďeve breezerslet en de vader een gokverslaafde psychopaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar nooit gebrek aan aandacht met zo'n familie
Correctie, moeder is een naďeve, hysterische, prehistorische wannabe breezerslet. Bij de vader zat je wel redelijk goed denk ikquote:Op maandag 25 juli 2005 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hehehe. Moeder is een naďeve breezerslet en de vader een gokverslaafde psychopaat.
Daar zal ze niets over te klagen hebben, zeker niet met een extreem-linkse en pedofiele rechter als opa.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Correctie, moeder is een naďeve, hysterische, prehistorische wannabe breezerslet. Bij de vader zat je wel redelijk goed denk ik
Hoe dan ook, aandacht genoeg, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |