quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:57 schreef Djekko het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd om wat Nederlanders te kopen? Niet om discriminerend over te komen ofzo, maar met het vertrek van Van Bommel, terugzetting naar het tweede van Colin en Takak en het evt. aanstaande vertrek van Schaaf en Sibon blijven er wel érg weinig Nederlanders over
heb ik een paar weken geleden ook gezegdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:57 schreef Djekko het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd om wat Nederlanders te kopen? Niet om discriminerend over te komen ofzo, maar met het vertrek van Van Bommel, terugzetting naar het tweede van Colin en Takak en het evt. aanstaande vertrek van Schaaf en Sibon blijven er wel érg weinig Nederlanders over
Ja, daar zat ik al aan te denken.. maar er moet toch wel íets fatsoenlijks rondlopen in Nederland..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]zeg maar eens wie we dan zouden moeten halen
jammer van Colin zeg, dat vind ik een prima verdediger, jammer van zn ego.
1 Heurelho da Silva Gomesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:50 schreef brighton het volgende:
Is er al een overzichtje van de nieuwe rugnummers...?
Vak F, rij 3quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zie k je misschien daar, als t goed is ga k ook
Ik zit nu pas voor het eerst dat wedstrijdprogramma door te nemen, wat een kansloze bedoeling.quote:De eerste thuiswedstrijd voor de Eindhovenaren is op zondag 21 augustus tegen Vitesse. Die wedstrijd begint om 14.30 uur. De eerste traditional van het nieuwe seizoen is gepland op zondag 23 oktober, dan speelt PSV thuis tegen Ajax (12.30 uur).
feyenoord is geen topclub meer snap jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zit nu pas voor het eerst dat wedstrijdprogramma door te nemen, wat een kansloze bedoeling.![]()
Op zondag tegen VitesseOp donderdag tegen twente
Op vrijdag tegen RKC
Op woensdag tegen Feyenoord
vooral de laatste wedstrijden zijn relaxed, PSV hoeft dacht ik voor de laatste 5 wedstrijden Brabant niet meer uit en kan dus altijd of thuis of dichtbij huis kampioen wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zit nu pas voor het eerst dat wedstrijdprogramma door te nemen, wat een kansloze bedoeling.:r
Op vrijdag tegen RKC
quote:PSV is voor het komende seizoen overigens al zo goed als uitverkocht: 29.000 van de in totaal beschikbare 30.000 seizoenkaarten zijn al van de hand gedaan.
Jou zie je ook alleen maar die site spammen hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:11 schreef Robje23 het volgende:
Gisteren ook weer naar de 1e training geweest ging er rustig aan toe smidags ook nog ff bij de bosloop geweest. Voor foto`s kan je kijken op www.vroomshoop-on-tour.nl
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jou zie je ook alleen maar die site spammen he
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Altijd lachen met die gasten![]()
Dat is de nieuwe opzet helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zit nu pas voor het eerst dat wedstrijdprogramma door te nemen, wat een kansloze bedoeling.![]()
Op vrijdag tegen RKC
Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:32 schreef DIJK het volgende:
Ik zat me af te vragen. Die boete van 15000 euro hoe willen ze die opleggen? Voor het betreden van het veld. Hebben ze daar afspraken over? Is daar een wet voor aangenomen? Kijk zo'n stadionverbod is natuurlijk geen probleem, maar je kan toch niet zo maar boetes gaan uitdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |