ach.... word je tenminste in je lip gebeten......... sexy.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef Parvus het volgende:
Potver, ik heb mijn lip kapotgebeten, en dat prikt als ik paprikachips eet
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef vamperotica het volgende:
Oeps... Was bijna vergeten dat t de laatste schoolweek van de oudste twee monstertjes is!
En aangezien de oudste in de vakantie jarig is... Moet er natuurlijk getrakteerd worden!
Mevrouw wilde gewoon prikkertjes met een worsie, wat kaas en meer van dat spul, dus dat heb ik net in elkaar geprikt!
einde nutteloze info!![]()
Jaahhhh.... je bent gek......... slapen is lekker, man......quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaat snel met die koffieZometeen 2e pot zetten
Weet je wat het is, het wordt nog beter en beter allemaal. Ik ben pas net begonnen en ben benieuwd hoe het over een paar jaar eruit gaat zien allemaal. Ik kan me dus aan het systeem koppelen als ik wil maar dat zit pas in de beginfase van alles. Ik heb nog veel te leren en dat staat niet beschreven in de boeken. Net zoals Bill Gates zelf windows heeft gemaakt. Net zoal Dos uit het niets is ontstaan en nog meer. De techniek, tja, dat is iets dat nog gaat groeien en groeien. Hoe het met UFO's zit, ik denk dat ze meer en meer verschijnen en dat de mensen die eerst anderen voor gek verklaarden zelf zien dat het allemaal wel mogelijk is, nee dat het altijd bestaan heeft. Sommige mensen die niet in wonderen geloven zullen zien dat wonderen bestaan en dan heb ik het niet alleen over de 7 wereld wonderen, er zijn miljarden wonderen die nog zullen uitkomen.
Heb zin erinHeb allemaal plannen en ik heb het idee dat het met mijn manisch depressiviteit helemaal goed gaat komen. Van bovenaf zeggen ze dat ze me met alles helpen en ik zeg dan weer dat ik hen met alles help. Dat ze me altijd om hulp mogen vragen als ze het nodig hebben en dat ik probeer in te schatten welke hulp ze nodig hebben van mijn kant.
Ik ga me scherenHet voelt zo goed om een levensdoel te hebben. Laatste tijd sta ik fluitend op. Ik was dus om 01:30 wakker, ik lag om 18:30 te slapen op de bank terwijl lord of the rings opstond. Steeds wakker geworden en aan het brazelen. Mijn broer zei van, brazel niet en ga naar bed
20:00 naar bed gegaan, 01:30 muziek opgezet toen ik wakker werd en om 03:00 buiten gaan zitten en wederom UFO's gezien die ik in het verleden ook vaker gezien heb. Toen wist ik al dat het geen vliegtuigen waren.
Ik ben niet gekIk ben een....computer...nee...ik ben gek.
Nee hoor......... maar ik ben permanent een beetje... ehh.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?
goeiemorge btw
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
yea i'm nuts 2 !
Jaaaaah.... heb ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
hebde nu al es naar mijn liedjes geluisterd madam ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |