mja, waarschijnlijk wordt dat ook saai ! op de laatste col de ploeg van Armstrong voorop en de rest erachteraan, iemand probeert weg te komen en Armstrong gaat er paar kilometer voor de top overheenquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:22 schreef Doffy het volgende:
De Tour wordt saai... ik hou niet van massasprints. Het wordt tijd voor de bergen!
Oeiquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn moeder is hardop aan het meedoen met "That's the Question" van de EO
Geef dr opquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:46 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn moeder is hardop aan het meedoen met "That's the Question" van de EO
want ? je gaat me toch niet vertellen dat je het een mooie man vindt ?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die Armstrong is het enige wat ik leuk vind aan die hele Tour.
Nee, absoluut niet. Maar ik vind het gewoon een geweldige prestatie wat hij klaarspeelt. En dat na kanker. Is toch prachtig?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:13 schreef het_fokschaap het volgende:
want ? je gaat me toch niet vertellen dat je het een mooie man vindt ?
op zich is het prachtig, alleen voor de spanning in de Tour is het funestquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar ik vind het gewoon een geweldige prestatie wat hij klaarspeelt. En dat na kanker. Is toch prachtig?
Ach, dit is zijn laatste keer toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
op zich is het prachtig, alleen voor de spanning in de Tour is het funest
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, dit is zijn laatste keer toch?
ik hoop het. en anders nog een Tour waarin hij totaal inzakt. de teloorgang van een grootheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, dit is zijn laatste keer toch?
Nee. Hij wil president van de VS worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop het. en anders nog een Tour waarin hij totaal inzakt. de teloorgang van een grootheid![]()
mmm, ik begreep toch wat anders uit dat interview...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Hij wil president van de VS worden.
Ik heb geen interview gezien/gehoord, ik moet ergens gelezen of gehoord hebben dat hij dat wilde... Was van de week een docu op Discovery over hem, misschien daarin...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:29 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm, ik begreep toch wat anders uit dat interview...
in de persconferentie vlak voor de Tour maakte hij duidelijk dat dat geen ambitie van hem was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen interview gezien/gehoord, ik moet ergens gelezen of gehoord hebben dat hij dat wilde... Was van de week een docu op Discovery over hem, misschien daarin...
Jammer dan. Hij zou het vast beter doen dan Bush.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:31 schreef het_fokschaap het volgende:
in de persconferentie vlak voor de Tour maakte hij duidelijk dat dat geen ambitie van hem was.
volgens mij hoort het bij de T van TRU...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoort toch bij de L van levensbeschouwing?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zijn digibeten soms toch irritant.
't Is echt niet best. Ik doe de site voor een stichting. Die stichting had een duur abbo bij Planet, iets van dertig euro per maand, terwijl ze alleen de domeinnaam gebruikten en niet de inbelverbinding. Ik heb ze dus geadviseerd om alleen een domeinnaam te laten registreren. Planet is opgezocht, Alicey heeft domeinnaamregistratie verzorgd. En nu komen de dames herhaaldelijk met de klacht dat 'hun computer vastloopt' tijdens het mail ophalen. Ze begrijpen niet dat de account van Planet niet meer bestaat en dat die dus uit Outlook verwijderd moet worden, ze denken dat hun PC stuk is. Terwijl ik het al tig keer heb uitgelegd. Natuurlijk weten ze ook niet hoe je een mail-ID verwijdert uit Outlook. *zucht*quote:
en zulk soort mensen krijg je dus ook aan de lijn bij een helpdeskquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Is echt niet best. Ik doe de site voor een stichting. Die stichting had een duur abbo bij Planet, iets van dertig euro per maand, terwijl ze alleen de domeinnaam gebruikten en niet de inbelverbinding. Ik heb ze dus geadviseerd om alleen een domeinnaam te laten registreren. Planet is opgezocht, Alicey heeft domeinnaamregistratie verzorgd. En nu komen de dames herhaaldelijk met de klacht dat 'hun computer vastloopt' tijdens het mail ophalen. Ze begrijpen niet dat de account van Planet niet meer bestaat en dat die dus uit Outlook verwijderd moet worden, ze denken dat hun PC stuk is. Terwijl ik het al tig keer heb uitgelegd. Natuurlijk weten ze ook niet hoe je een mail-ID verwijdert uit Outlook. *zucht*
en die mensen willen het ook gewoon niet snappenquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
en zulk soort mensen krijg je dus ook aan de lijn bij een helpdesk
Ik word er inmiddels echt helemaal niet goed van. Ik heb het nu al zó vaak uitgelegd. Zó ingewikkeld is dat toch niet? Argh!quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Is echt niet best. Ik doe de site voor een stichting. Die stichting had een duur abbo bij Planet, iets van dertig euro per maand, terwijl ze alleen de domeinnaam gebruikten en niet de inbelverbinding. Ik heb ze dus geadviseerd om alleen een domeinnaam te laten registreren. Planet is opgezocht, Alicey heeft domeinnaamregistratie verzorgd. En nu komen de dames herhaaldelijk met de klacht dat 'hun computer vastloopt' tijdens het mail ophalen. Ze begrijpen niet dat de account van Planet niet meer bestaat en dat die dus uit Outlook verwijderd moet worden, ze denken dat hun PC stuk is. Terwijl ik het al tig keer heb uitgelegd. Natuurlijk weten ze ook niet hoe je een mail-ID verwijdert uit Outlook. *zucht*
Het zijn wel dames van rond de zeventig, hoor. Maar ze zijn bepaald niet dom, dus ik snap niet dat het nog steeds niet overkomt. Ik zal er uiteindelijk wel naartoe moeten om iets te doen wat drie seconden duurt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
leeftijd zegt niks.. Ik heb een keer iemand van in de 80 geholpen en die wist precies waar alles zat, maar ook 30ers die net wisten wat een toetsenbord wasquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn wel dames van rond de zeventig, hoor. Maar ze zijn bepaald niet dom, dus ik snap niet dat het nog steeds niet overkomt. Ik zal er uiteindelijk wel naartoe moeten om iets te doen wat drie seconden duurt.En ze wonen bij Haarlem.
Da's ook waar ja. Digifobie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef qu63 het volgende:
leeftijd zegt niks.. Ik heb een keer iemand van in de 80 geholpen en die wist precies waar alles zat, maar ook 30ers die net wisten wat een toetsenbord was
En ze weet ook hoe 'ie werkt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef FokCrash het volgende:
Jah, .... mijn oma van 79 heeft ook een computer met alles d'r op en d'r aan![]()
De gemiddelde tijd is 3 weken, maar vandaag stond er dat KPN klaar is. Gezien ik modem en splitter nog heb was het dus een kwestie van aansluiten, en zowel mijn oude als nieuwe login blijken dus te werken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Feli!Ik dacht dat het een paar weken zou duren?
Het leek me anders best een onderwerp voor jouquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die reclame van Activia.Ik zit niet te wachten op verhalen van vrouwen over hun stoelgang...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
De gemiddelde tijd is 3 weken, maar vandaag stond er dat KPN klaar is. Gezien ik modem en splitter nog heb was het dus een kwestie van aansluiten, en zowel mijn oude als nieuwe login blijken dus te werken.
soms, heeeeel soms zijn ze snel bij KPNquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
De gemiddelde tijd is 3 weken, maar vandaag stond er dat KPN klaar is. Gezien ik modem en splitter nog heb was het dus een kwestie van aansluiten, en zowel mijn oude als nieuwe login blijken dus te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |