quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Met kleding. En geen foto's
Ik begrijp dat ze hier d'r string heeft gepost
Geen geklooi met mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
JDude je moet even die printscreens posten.
mocht van DD
D'r mag wel meer van DDquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
JDude je moet even die printscreens posten.
mocht van DD
Sararaats was geen 16quote:
Bij deze ben jij gerechtigd iedereen te schoppen die dat doet. Jij mag m.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Maar mensen. Mag ik dan deel 48 openen?
Ze heeft d'r string gepost trouwensquote:
Thank you my majestyquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gerechtigd iedereen te schoppen die dat doet. Jij mag m.
Maar wel een pot die mij foto's stuurdequote:
quote:
Vertel ons er overquote:
Alweerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel een pot die mij foto's stuurde
En foto's online zettequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel een pot die mij foto's stuurde
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe durft hij. Zullen we hem even wat aandoen?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Sjoe538 het volgende:
Dead Doll natuurlijk.
Stomme frietetende, sexverslavende gothic user.![]()
quote:
De foto viel aardig mee hoorquote:
Wélles, tenzij je het dit keer met andere tags deedquote:
Thanks, morgen ff rustig bekijken allemaalquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef AMD64 het volgende:
PS:
http://photo.wereldcenter.nl/viewtopic.php?t=102
Welkom spamslet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Wat een smerige kutreeks is dit eigenlijk. Het idee en de titel zijn perfect... Maar de uitwerking...
Een stel spamsletten dat met nietszeggende kutposts topic na topic volmaakt. Zijn jullie nou trots op jezelf, jongens?
Kom op, verman jezelf en lul lekker over frituur en bier en laat dat lompe geprevel achterwege.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Wat een smerige kutreeks is dit eigenlijk. Het idee en de titel zijn perfect... Maar de uitwerking...
Een stel spamsletten dat met nietszeggende kutposts topic na topic volmaakt. Zijn jullie nou trots op jezelf, jongens?
Kom op, verman jezelf en lul lekker over frituur en bier en laat dat lompe geprevel achterwege.
Voeg hem even in je Bookmarksquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks, morgen ff rustig bekijken allemaal
Na 5 topics begoen bier en friet teveel te vervelen. Nu is het voornamelijk tieten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'm al gezien.quote:
Na 20 topics is de inspiratie wegquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Raar genoeg eens met je eens.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
idd, dus post maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien.
Maar als ze eerst zegt dat eventuele screenshots (die ik niet eens had) van d'r titten niet in het topic hoeven, en vervolgens zelf dat gaat posten... ja dįįįįg...
Had, toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow die heeft dat rode ding in de ava toch?
Nee. Stuiterende tietenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien.
Maar als ze eerst zegt dat eventuele screenshots (die ik niet eens had) van d'r titten niet in het topic hoeven, en vervolgens zelf dat gaat posten... ja dįįįįg...
Wat moet ik anders?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.quote:
Had ja, nu zijn het 2 stuiterende tietenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je liehiegt!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.
Uhm, vrouw PS... vrouw!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat moet ik anders?
De NB mag niet meer
Ik ben een meisje btw.
Stoer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ergens in t sexy en gewaagd topic , weet niet meer psies waar![]()
Wat een eikels zijn het Jdude?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.
Als ik ze had, dan stonden ze er nu al. In de OP.quote:
DeadDoll is eigenlijk een klein gothicmeisje met een indentiteitscrisis.quote:
True cerror so truequote:
ja t was eigelijk mn reet die daar stond maar verzin er n paar tepels bij en ik heb tits gepostquote:
Het is al laat jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
Mźn, ik ben zelfs te laks om PI's te gebruiken vanavond
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet, 1 klikje meerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
ik heette geen mother mother toen ik die pics erop knaldequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
Het zeuren om foto's is trouwens leuker dan ze echt hebben. Maar ik zal even zoeken mother
Dat heb ik ook wel eens, soms gaat ie aan de praat als ik C+A+D doe en dan alles met messenger uit zet.quote:
Oh ja, was al bijna vergeten dat je een lekker ding was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heette geen mother mother toen ik die pics erop knalde![]()
pindapepsil![]()
Neen, want in een niet-lakse bui plaats ik eerst de post via de snelreply, om vervolgens de PI er bij te editenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet, 1 klikje meer
Als je PI's gebruikt lijk je vét oldbie menquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!
Die gebruikte ook al nooit PI's!
En dan krijg ik een 80000337 foutquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, soms gaat ie aan de praat als ik C+A+D doe en dan alles met messenger uit zet.
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is het opeens rustig hier.
Hey, ik gebruik ze meestal wel!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!
Die gebruikte ook al nooit PI's!
Dan weet ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je PI's gebruikt lijk je vét oldbie men
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, was al bijna vergeten dat je een lekker ding was.
Fokblockquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, want in een niet-lakse bui plaats ik eerst de post via de snelreply, om vervolgens de PI er bij te editen
Omweg, maar ik ben het nu eenmaal gewend
Wel als je langzaam aan in wilt dommelenquote:
What about die firefox plugin?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, want in een niet-lakse bui plaats ik eerst de post via de snelreply, om vervolgens de PI er bij te editen
Omweg, maar ik ben het nu eenmaal gewend
Laatst haalde Pool bijna een heel topic leeg maar liet alle PI-posts staanquote:
Ik gebruik Mozilla, maar welke plugin?quote:
Dommelschen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel als je langzaam aan in wilt dommelen
ik heb net vereniging van eigenaren vergadering gehad met mn neighboursquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef BrauN het volgende:
Wat zijn jullie trouwens allemaal nog kansloos laat wakker?![]()
![]()
Ik ben niet kansloos, ik zit in een puike tijdszone. Maar jullie...
M'n schema is een beetje verdraaid.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef BrauN het volgende:
![]()
BrauN! Ouwe bok! Je leeft weerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef BrauN het volgende:
![]()
Fok!tools.quote:
Je bent niet superieur bruine dude.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:19 schreef BrauN het volgende:
![]()
Tot straksquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:20 schreef Litso het volgende:
Maar ik ga slapen. Tot morgen.
Oke, trusten Litsoquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:20 schreef Litso het volgende:
heb 1 topic gevonden waar je meerdere in had, maar ze zijn van die site afquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:20 schreef Litso het volgende:
ow ja , klopt had ze geupt bij n site die niet meer bestaatquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:21 schreef Litso het volgende:
[..]
heb 1 topic gevonden waar je meerdere in had, maar ze zijn van die site af
6 uur vroeger. Zo laat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:20 schreef AMD64 het volgende:
Hoe laat is het nu bij jou BrauN?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:22 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee, maar wel in een andere tijdszone. Whehe.
ja best !quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:22 schreef AMD64 het volgende:
m-m. Hoe is het met je kids?
Hoop jequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:23 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja best !
3x bedje uitgekomen net die oudste maar nu slaapt ie echt![]()
sla je scherm niet in 6en hequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb al een uur lang ruzie met een vliegloopt steeds over mijn scherm heen
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
Ik heb al een uur lang ruzie met een vliegloopt steeds over mijn scherm heen
bedtijd dus voor jequote:
De zelfde tijdzone als een goede vriend van mequote:
Waaraan herken ik jou eigenlijk morgen?quote:
Moet BrauN geen vakantie vieren?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De zelfde tijdzone als een goede vriend van me
Mźn, toen waren we amper bij deel 40quote:
Gaanjullie meetenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waaraan herken ik jou eigenlijk morgen?
Qua kleding?
Puike avatarquote:
geen id, ff kijken wat schoon isquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waaraan herken ik jou eigenlijk morgen?
Qua kleding?
Ach. Wie dat dan niet weet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Knap staaltje rekenwerk, AMD. Jij bent best scherp op dit onchristelijk tijdstip.
Mijn handen staan er wel duidelijk zichtbaar op nuquote:
Morgen, misschienquote:
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen id, ff kijken wat schoon is![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De zelfde tijdzone als een goede vriend van me
Het winkelcentrum in Naaldwijkquote:
maarre jij bent toch altijd online , voor ik wegga morgen spreek ik je nog wel ff toch?quote:
Hij heet Jeroen en het is echt een toffe kerelquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Ik voel een meet aankomen.
Oke, goed strevenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef JDude het volgende:
Ik ga pitten. Tot morgen, misschien dat ik dan wat screenshots kan scoren
Slaap lekker JDudequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef JDude het volgende:
Ik ga pitten. Tot morgen, misschien dat ik dan wat screenshots kan scoren
Ik ben heel slecht daarin. Waar ligt het dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hier laat je topografische kennis je even in de steek, AMD.
ik ook misschien is alles vies en kom ik zonder klerenquote:
Voor u: Slaap lekker. Dream nice about..... uhmquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen, spamze voor die nog doorgaan en trusten voor die zo gaan slapen
Waar zit ie ergens?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij heet Jeroen en het is echt een toffe kerel
Frikandellen zijn z'n fafo maaltijd maar hij mag nog niet aan het bier, omdat je daar in Amerika 21 voor moet zijn
Ik ben wel 15 uur per dag op msn en anders in dit topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maarre jij bent toch altijd online , voor ik wegga morgen spreek ik je nog wel ff toch?
en anders herken je me wel , gewoon avatar paar x vergroot en dan onthouden , als je iemand met zelfde hoofd ziet ben ik t![]()
Sorry. Moet ik voor straf gaanslapen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Een schande!
ik heb beide , maar zit aan de rosequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik mis op dit tijdstip echt bier en frituur. Heb het beiden niet..
Naaldwijk, naast Delft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht daarin. Waar ligt het dan?
Maryland, vlak bij Washington DCquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Waar zit ie ergens?
* BrauN hangt de deugniet uit in Ohio.
Dus nog in de buurt van mij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Naaldwijk, naast Delft.
Waalwijk, naast eh... nergens. Behalve Den Bosch dan.
Ik zou er niet mee zittenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook misschien is alles vies en kom ik zonder kleren![]()
kut ik ben echt flauw he , sorry daarvoor
Ging over mij/.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heb beide , maar zit aan de rose
![]()
Feli, ik zit geloof ik ook bijna aan de 6000quote:
Ik ga voor de 100milequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Feli, ik zit geloof ik ook bijna aan de 6000
Miste ik je post bijnaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Neen, ik sta te trappelen om Ron Jeremy te gaan vervangen, want de jaartjes gaan inmiddels tellen voor die man.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:29 schreef pc-fr34k het volgende:
BrauN, heb je je al kandidaat gestelt om bush te vervangen?
Tuurlijk mede [BeF]er!quote:
Een gewone meet denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Wordt dat tussen jullie nou een [BeF] meet of een gewone meet?
Lief avatar heb jij trouwens Donnaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
omdat dat lekker is , en ik me net al aan kruidenstokbrood ziek gegeten heb![]()
Een Jettlagquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
BrauN: Is het niet verschikkelijk wennen als je in een andere tijdzone beland?
Ik vind het irritant om tegen mensen in een andere tijdzone te praten, vaak moet je dan persee in de nacht chatten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
Oh, dat is dat wijf dat liever wilt dat je irl geilt op haar tieten ipv op internet...quote:
Tja. Of telefoneren. Nog irritanter.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het irritant om tegen mensen in een andere tijdzone te praten, vaak moet je dan persee in de nacht chatten..
Daar is een naam voor, 'jetlag'. En de een heeft er meer last van dan de ander. Ik ben de ander. Ik was na een dag of 2 gewend.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
Je avaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het irritant om tegen mensen in een andere tijdzone te praten, vaak moet je dan persee in de nacht chatten..
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dat is dat wijf dat liever wilt dat je irl geilt op haar tieten ipv op internet....
Wat bedoelen ze met een Jetlag?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar is een naam voor, 'jetlag'. En de een heeft er meer last van dan de ander. Ik ben de ander. Ik was na een dag of 2 gewend.
Ja ,mensen vinden het nuttig om mede te delen dat ze aan grafkanker lijden. Het is toch echt de tekst die zij invoerne.quote:
Jet -> Vliegtuigquote:
Iedere hersenloze sukkel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:35 schreef AMD64 het volgende:
Wie wil zo'n avatar die ik nu ook heb?
Ow. Sorry.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jet -> Vliegtuig
Lag -> Achterstand
Zoiets, gewoon dat je in een andere tijdszone beland en je dag/nacht schema in de war raakt
niet allemaal tegelijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:35 schreef AMD64 het volgende:
Wie wil zo'n avatar die ik nu ook heb?
Er stond permanent: Zebbie was herequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja ,mensen vinden het nuttig om mede te delen dat ze aan grafkanker lijden. Het is toch echt de tekst die zij invoerne..
Zodra ik een lijk ben tweakerdwerg.quote:
Sorry waarvoor?quote:
3 keer ingevult zeker?quote:
quote:
Realistisch weergeven?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Neee. Geen Tweaker. Cerror. Mijn leven, wat doet gij?
Nu istie tofquote:
Frikandelletjequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:41 schreef timbob het volgende:
wij hebben geen frituurpan
en ik lust geen bier
heb meelij
Houd je van waterijs?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:41 schreef timbob het volgende:
wij hebben geen frituurpan
en ik lust geen bier
heb meelij
Doe jij het volgende topic?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:42 schreef AMD64 het volgende:
Zebbie!! 7000
Ik ben niet zo into dat opengedoequote:
Snelheid valt nu hardstikke meequote:
Ik weet niet hoequote:
Wat zei AMD nou 10 minuten geleden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ga ff bij mn kid kijken die is wakker![]()
De oudste?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ga ff bij mn kid kijken die is wakker![]()
Waar staat de OP en een goede TT?quote:
Rookse. En Zebbie, wij doen ons bestquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
Nadat ik gerookt heb is dit topic vol...
wedden?
Hangt er vanaf wįt en hoe snel je rookt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
Nadat ik gerookt heb is dit topic vol...
wedden?
Jammerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jongste , maar ik wacht nog ff
misschien ga t ie slapen
Omdat je net zei dat de oudste er niet meer uit zou komenquote:
ow jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat de oudste er niet meer uit zou komen
Dankje wel co-AMDquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat de oudste er niet meer uit zou komen
Nog een sprankeltje hoop dan, en van tieten?quote:
Geen probleem opper-AMDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |