quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Met kleding. En geen foto's
Ik begrijp dat ze hier d'r string heeft gepost
Geen geklooi met mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
JDude je moet even die printscreens posten.
mocht van DD
D'r mag wel meer van DDquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
JDude je moet even die printscreens posten.
mocht van DD
Sararaats was geen 16quote:
Bij deze ben jij gerechtigd iedereen te schoppen die dat doet. Jij mag m.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef AMD64 het volgende:
Maar mensen. Mag ik dan deel 48 openen?
Ze heeft d'r string gepost trouwensquote:
Thank you my majestyquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gerechtigd iedereen te schoppen die dat doet. Jij mag m.
Maar wel een pot die mij foto's stuurdequote:
quote:
Vertel ons er overquote:
Alweerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel een pot die mij foto's stuurde
En foto's online zettequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel een pot die mij foto's stuurde
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hoe durft hij. Zullen we hem even wat aandoen?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef Sjoe538 het volgende:
Dead Doll natuurlijk.
Stomme frietetende, sexverslavende gothic user.![]()
quote:
De foto viel aardig mee hoorquote:
Wélles, tenzij je het dit keer met andere tags deedquote:
Thanks, morgen ff rustig bekijken allemaalquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:10 schreef AMD64 het volgende:
PS:
http://photo.wereldcenter.nl/viewtopic.php?t=102
Welkom spamslet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Wat een smerige kutreeks is dit eigenlijk. Het idee en de titel zijn perfect... Maar de uitwerking...
Een stel spamsletten dat met nietszeggende kutposts topic na topic volmaakt. Zijn jullie nou trots op jezelf, jongens?
Kom op, verman jezelf en lul lekker over frituur en bier en laat dat lompe geprevel achterwege.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Wat een smerige kutreeks is dit eigenlijk. Het idee en de titel zijn perfect... Maar de uitwerking...
Een stel spamsletten dat met nietszeggende kutposts topic na topic volmaakt. Zijn jullie nou trots op jezelf, jongens?
Kom op, verman jezelf en lul lekker over frituur en bier en laat dat lompe geprevel achterwege.
Voeg hem even in je Bookmarksquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks, morgen ff rustig bekijken allemaal
Na 5 topics begoen bier en friet teveel te vervelen. Nu is het voornamelijk tieten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'm al gezien.quote:
Na 20 topics is de inspiratie wegquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Raar genoeg eens met je eens.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
idd, dus post maar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien.
Maar als ze eerst zegt dat eventuele screenshots (die ik niet eens had) van d'r titten niet in het topic hoeven, en vervolgens zelf dat gaat posten... ja dáááág...
Had, toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ow die heeft dat rode ding in de ava toch?
Nee. Stuiterende tietenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gezien.
Maar als ze eerst zegt dat eventuele screenshots (die ik niet eens had) van d'r titten niet in het topic hoeven, en vervolgens zelf dat gaat posten... ja dáááág...
Wat moet ik anders?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:11 schreef BrauN het volgende:
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.quote:
Had ja, nu zijn het 2 stuiterende tietenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Je liehiegt!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.
Uhm, vrouw PS... vrouw!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat moet ik anders?
De NB mag niet meer
Ik ben een meisje btw.
Stoer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ergens in t sexy en gewaagd topic , weet niet meer psies waar![]()
Wat een eikels zijn het Jdude?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees nou eens, ik héb geen screenshots.
Als ik ze had, dan stonden ze er nu al. In de OP.quote:
DeadDoll is eigenlijk een klein gothicmeisje met een indentiteitscrisis.quote:
True cerror so truequote:
ja t was eigelijk mn reet die daar stond maar verzin er n paar tepels bij en ik heb tits gepostquote:
Het is al laat jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
Męn, ik ben zelfs te laks om PI's te gebruiken vanavond
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet, 1 klikje meerquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:15 schreef JDude het volgende:
ik heette geen mother mother toen ik die pics erop knaldequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
Het zeuren om foto's is trouwens leuker dan ze echt hebben. Maar ik zal even zoeken mother
Dat heb ik ook wel eens, soms gaat ie aan de praat als ik C+A+D doe en dan alles met messenger uit zet.quote:
Oh ja, was al bijna vergeten dat je een lekker ding was.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik heette geen mother mother toen ik die pics erop knalde![]()
pindapepsil![]()
Neen, want in een niet-lakse bui plaats ik eerst de post via de snelreply, om vervolgens de PI er bij te editenquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet, 1 klikje meer
Als je PI's gebruikt lijk je vét oldbie menquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!
Die gebruikte ook al nooit PI's!
En dan krijg ik een 80000337 foutquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, soms gaat ie aan de praat als ik C+A+D doe en dan alles met messenger uit zet.
Heerlijk toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
Wat is het opeens rustig hier.
Hey, ik gebruik ze meestal wel!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als Dirkh wat dat betreft!
Die gebruikte ook al nooit PI's!
Dan weet ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je PI's gebruikt lijk je vét oldbie men
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh ja, was al bijna vergeten dat je een lekker ding was.
Fokblockquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, want in een niet-lakse bui plaats ik eerst de post via de snelreply, om vervolgens de PI er bij te editen
Omweg, maar ik ben het nu eenmaal gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |