quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:34 schreef onderjas het volgende:
Fipo
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef onderjas het volgende:
Ej kut, ik realizeer me net dat dit mijn eerste topic is!
Reden voor een feestje!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef onderjas het volgende:
Doen we goedquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef Zebbie het volgende:
Het vorrige topic was trouwens in 28 minuten vol, dus de snelheid zit er zeker nog wel in
Je 2equote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef onderjas het volgende:
Nee, maar omdat kennelijk alle kinderen die op school zitten dreinende koters zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
@ Zebbie
Ben jij dan een dreinend koter?
Truste en tot morgen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Maar goed mensen, ik vind het mooi geweest! Het was een schone dag! Vol frituur en ander plezier!! Slaap wel allemaal! En vergeet niet bijtijds het vet te vervangen! Frituur veilig, of frituur niet!![]()
Truste!![]()
![]()
Maar neemt langzamer af hoe later het wordtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:35 schreef Zebbie het volgende:
Het vorrige topic was trouwens in 28 minuten vol, dus de snelheid zit er zeker nog wel in
Doeiquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Maar goed mensen, ik vind het mooi geweest! Het was een schone dag! Vol frituur en ander plezier!! Slaap wel allemaal! En vergeet niet bijtijds het vet te vervangen! Frituur veilig, of frituur niet!![]()
Truste!![]()
![]()
Toch vind ik een half uur behoorlijk snel voor deze tijd van de dagquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Maar neemt langzamer af hoe later het wordt
Weltrustenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Truste!![]()
![]()
Morgen zie je een nieuw avatarquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef stijgende_ster het volgende:
Truste!![]()
![]()
Ja, zeker wel, volgens mij met minder mensen dan eerst ook nog eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch vind ik een half uur behoorlijk snel voor deze tijd van de dag
Iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, zeker wel, volgens mij met minder mensen dan eerst ook nog eens
Nouja, ik ga nog wel 2 uur doorquote:
Eigenlijk wel jahquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee, maar omdat kennelijk alle kinderen die op school zitten dreinende koters zijn
Neequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:39 schreef AMD64 het volgende:
Maare, zebbie. Nog wakker?
iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kanarie klinkt beter, en babyruil is stiekem ook een vette username
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jah
Janken als ze geen ijsje krijgen enzo
Ik zit aan de Wokkels. We hebben nog Paprika ribbels (2 zakken) en nibbisquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen paprikachips met knoflooksaus eet
Ik hoef straks geen nachtzoenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen paprikachips met knoflooksaus eet
chinezen die geen nederlands pratenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity ook probeert in te voegen in het gesprek
Kan iemand me vertellen wat nou typische newbee frituur snacks zijn?
Tot vanmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef onderjas het volgende:
Ik ga ook slapen denk ik, ookal kan het zijn dat ik dalijk stiekem post.
quote:
Hey mother-motherquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef mother-mother het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, biereigelijk rose maargoed
![]()
Begin met bitterballetjes, mochten ze knallen, dan is de schade toch beperktquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity ook probeert in te voegen in het gesprek
Kan iemand me vertellen wat nou typische newbee frituur snacks zijn?
Dat is tegewoordig een groep!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet jij dan niet al slapen
De jeugd van tegenwoordig
Je weet niet watskeburtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet jij dan niet al slapen
De jeugd van tegenwoordig
Ei rest mei keesquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Zebbie het volgende:
* Zebbie beseft zich nu dat hij ook wel eens jankt als hij geen ijsje krijgt
Wanneer kom je naar De Tuinen?quote:
Ga je nu alweer slapen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity duikt met een bak bitterballen en een bierhelm ze bed in
Oftewel een kliekquote:
Die film met die tweeling!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
"Mevrouw, deze is van u. Of was het nou die?"
Hoe laat ongeveer, ga ik kijken of ik je kan spottenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
denk morgen ffies![]()
heb nix nodig maar gewoon ff markt morgen en ff bakkei doen op zaak![]()
Wel wat er in de schuur keburtquote:
Ik zag net een reactie dat iemand overlegde met zijn/haar oudersquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
noi , niet echt veel animo voor![]()
Die wilde ik gaan aanmakenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef babyruil het volgende:
Baby ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |