quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jah
Janken als ze geen ijsje krijgen enzo
Ik zit aan de Wokkels. We hebben nog Paprika ribbels (2 zakken) en nibbisquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen paprikachips met knoflooksaus eet
Ik hoef straks geen nachtzoenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen paprikachips met knoflooksaus eet
chinezen die geen nederlands pratenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity ook probeert in te voegen in het gesprek
Kan iemand me vertellen wat nou typische newbee frituur snacks zijn?
Tot vanmiddag.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef onderjas het volgende:
Ik ga ook slapen denk ik, ookal kan het zijn dat ik dalijk stiekem post.
quote:
Hey mother-motherquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef mother-mother het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, biereigelijk rose maargoed
![]()
Begin met bitterballetjes, mochten ze knallen, dan is de schade toch beperktquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity ook probeert in te voegen in het gesprek
Kan iemand me vertellen wat nou typische newbee frituur snacks zijn?
Dat is tegewoordig een groep!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet jij dan niet al slapen
De jeugd van tegenwoordig
Je weet niet watskeburtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moet jij dan niet al slapen
De jeugd van tegenwoordig
Ei rest mei keesquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:40 schreef Zebbie het volgende:
* Zebbie beseft zich nu dat hij ook wel eens jankt als hij geen ijsje krijgt
Wanneer kom je naar De Tuinen?quote:
Ga je nu alweer slapen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity duikt met een bak bitterballen en een bierhelm ze bed in
Oftewel een kliekquote:
Die film met die tweeling!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
"Mevrouw, deze is van u. Of was het nou die?"
Hoe laat ongeveer, ga ik kijken of ik je kan spottenquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
denk morgen ffies![]()
heb nix nodig maar gewoon ff markt morgen en ff bakkei doen op zaak![]()
Wel wat er in de schuur keburtquote:
Ik zag net een reactie dat iemand overlegde met zijn/haar oudersquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:44 schreef mother-mother het volgende:
[..]
noi , niet echt veel animo voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |