quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef Geqxon het volgende:
Woooooooh!Het was weer super deze avond
Goed, ik had haar dus verrast dat we alsnog naar Herbie gingenMaar ik had het niet verteld, tot we de zaal ingingen en ze het op de monitor zag
Uiteraard had ik een love-seat geregeld
waardoor ze lekker tegen me aan kon liggen. Goed, zo'n beetje heel de film lang beetje gestreeld enzo, niet echt spannend. Maar op het happy-end, waar uiteraard in de film gezoend word
kwam dan het magische moment. Ik keek haar in de ogen, zijn mij, hoofden gingen langzaam naar elkaar toe en heerlijk zoenen!
Damn wat heb ik dat gemist!
Men dat was echt weer super! Na afloop hebben we nog heel de aftiteling bekeken, totdat heel de zaal leeg was, en de schoonmaker zei dat we maar eens weg moesten gaan
![]()
Goed, toen zijn we maar naar huis gegaan. Fiets gepakt, en om de stad heen gefiets (lekker langs de oude stadsmuur, met een plantsoen enzo. Daar zijn we nog even op een bankje wezen zitten, en ja hoor, daar gebeurde opnieuw magie onder de sterrenhemel![]()
Woah, ik loop nog na te stralen hierIk ga alleen wel donderdag op vakantie
![]()
sterf en rot opquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef MacVincent het volgende:
1 woord, ZIELIG
eensch is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
sterf en rot op
hoeft niet perse in die volgorder
Ja, ook eenschquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
sterf en rot op
hoeft niet perse in die volgorder
Als we iedere keer als iemand een date heeft een topic moeten openen zijn we lang bezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:52 schreef JaJoah het volgende:
Ik snap de noodzaak niet om dit te gaan zitten afkraken mensen
Geqxon, feli!![]()
ah joh lache zo'n verhaal manquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Als we iedere keer als iemand een date heeft een topic moeten openen zijn we lang bezig
Als we van jouw dates verslag moeten doen, dan hebben we het vast niet zo druk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Als we iedere keer als iemand een date heeft een topic moeten openen zijn we lang bezig
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef GekkeMat het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar het word hier met de dag triester ... zelfs GoT is minder triest dan dit ..
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
sterf en rot op
hoeft niet perse in die volgorde
Truequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:22 schreef GekkeMat het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar het word hier met de dag triester ... zelfs GoT is minder triest dan dit ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |