in de regenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil naar BUITEN!!!!!!!!!!!11111111111
wie de Olympische Spelen van 2012 krijgtquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar gaat dit over?
regen?quote:
Bah, ik ken die gozer...quote:Man overvallen op straat (06-07-2005)
In de omgeving van de brug van Oost Souburg is woensdag omstreeks 01.20 uur een 21-jarige man uit Vlissingen door twee onbekende jongens overvallen. De man werd, onder bedreiging van een vuurwapen, gedwongen zijn portemonnee en zijn mobiele telefoon af te staan.
Nadat de Vlissinger zijn spullen had afgestaan fietsten de jongens er vandoor. Het signalement van de overvallers: - Donkere huidskleur, Leeftijd tussen de 16 en 20 jaar, normaal postuur, lengte tussen de 1.75 en 1.85 m, donker gekleurde, met bont afgezette jas
bolle reten zijn zo 2004quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, dat kan met dus echt aan mn bolle reet roesten..
zo ongelovelijk triest voor 3 euro en een mobieltje....terwijl het slachtoffer maanden van slag zal/kan zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[verhaal over overval]
Bah, ik ken die gozer...
Zal kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 05:22 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
![]()
VoreG houd je ook nog ff een kamer voor mij vrij?
ben het helemaal met je eensquote:
Nee bezig op BBC, NED2 en Eurosport.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
Is de uitslag al bekend?
ze maken er meer een show vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
Is de uitslag al bekend?
Jawel. Lance wilde zonder gele trui starten, maar moest hem persee omdoen. Lowik was even ontsnapt, alweer gepakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |