Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Mr-Z het volgende:
Heb je al een kloon aangemaakt voor de nieuwe start TS?
Daar zal de crew blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
Viezerik, haha je hebt vast geen vrienden.. Je stinkt te veel, ga douchen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
die misselijkheid van jou komt waarschijnlijk omdat er nog wat opgedroogd sperma van je vader in je huig zit.quote:
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Wie wilt er bevriend zijn met SirSimon (Aka newbie)?![]()
quote:RTFM Simon!!!![]()
deze discussie laat ik ff aan me voorbijgaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is zijn maatje OneJule dan?
Banaan-vraagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef thedon het volgende:
[..]
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbie![]()
[..]
Laat het maar lekker uitzaaien ja, aidspatientquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je geband bent en dan gaat klonen kom je helemaal niet meer terug!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan. Mijn bijdrage aan de wereldvrede zullen we maar zeggen.
Beetje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Mastertje het volgende:
SirSimon is koel![]()
![]()
Al wordt ie een beetje de grond ingestampt![]()
300?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Dat staat parallel aan het aantal aidsbesmettingen bij TSquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Ja, laat hij jou maar uitroeienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...
dat schijten gaat niet lang duren, wacht maar totdat ik mijn tampeloeris in je anus heb geparkeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Robbie1979 het volgende:
* neemt een biertje en volgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |