Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Mr-Z het volgende:
Heb je al een kloon aangemaakt voor de nieuwe start TS?
Daar zal de crew blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
Viezerik, haha je hebt vast geen vrienden.. Je stinkt te veel, ga douchen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
die misselijkheid van jou komt waarschijnlijk omdat er nog wat opgedroogd sperma van je vader in je huig zit.quote:
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Wie wilt er bevriend zijn met SirSimon (Aka newbie)?![]()
quote:RTFM Simon!!!![]()
deze discussie laat ik ff aan me voorbijgaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is zijn maatje OneJule dan?
Banaan-vraagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef thedon het volgende:
[..]
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbie![]()
[..]
Laat het maar lekker uitzaaien ja, aidspatientquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je geband bent en dan gaat klonen kom je helemaal niet meer terug!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan. Mijn bijdrage aan de wereldvrede zullen we maar zeggen.
Beetje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Mastertje het volgende:
SirSimon is koel![]()
![]()
Al wordt ie een beetje de grond ingestampt![]()
300?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Dat staat parallel aan het aantal aidsbesmettingen bij TSquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Ja, laat hij jou maar uitroeienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...
dat schijten gaat niet lang duren, wacht maar totdat ik mijn tampeloeris in je anus heb geparkeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Robbie1979 het volgende:
* neemt een biertje en volgt...
Whehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef OneJule het volgende:
[..]
deze discussie laat ik ff aan me voorbijgaan![]()
heamauxquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef laffer het volgende:
[..]
dat schijten gaat niet lang duren, wacht maar totdat ik mijn tampeloeris in je anus heb geparkeerd
een kleinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Darwin-Awards nominatie waardig?
Zekers.. biertje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het lokale biertopique?
Nee, het is het; Ik ben MissSimon en ik heb geen vrienden etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het lokale biertopique?
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je geband bent en dan gaat klonen kom je helemaal niet meer terug!
allemaal in de rij ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
ik wil simon ook weleens anaal uitwonen![]()
tja, als z`n vader en ooms het mogen waarom ik dan niet?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..
maar dat snap je niet... al je al iq had, is het vast bevroren.. je gebruikt het niet blijkbaar
Dat is een familietraditie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
ik wil simon ook weleens anaal uitwonen![]()
tja, als z`n vader en ooms het mogen waarom ik dan niet?![]()
en een leuke sfeer maken doe je gewoon zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..
maar dat snap je niet... al je al iq had, is het vast bevroren.. je gebruikt het niet blijkbaar
Rot dan een heel eind, maar dan ook echt een HEEL eind op van hier.. Want op deze manier zoals jij je presenteerd vergal je de sfeer alleen maar..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
geloof me, dat is je aardig geluktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok,
Weet je trouwens wel waar de afkorting iq voor staat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Met een pils in de hand is dit topic best sfeervol hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
en een leuke sfeer maken doe je gewoon zelf
-Stomaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik trouwerns een korte samenvatting?
ga ecgt geen 6 paginas gewauwel doornemen
Dan was dat hetgeen ik mistequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Met een pils in de hand is dit topic best sfeervol hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |