weer zo'n sukkel..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Kreator het volgende:
Hey SirSimon,
Ik hoorde van je vriendin dat je pikkie zo klein is dat ze er een dildo bij inramt en dan nog het gevoel heeft dat je niets toevoegt.
Groetjes,
Krea.
oprotten...quote:
Kom maar langs. Dan zal ik je laten zien wat het echte leven is, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:24 schreef SirSimon het volgende:
[..]
weer zo'n sukkel..
hier slaat ook de anonimeit in je bol, je durft niet zo te doen in het echte leven
opzouten
Viezerik, je bent een newbie en nog vies ook. Niet te vaak naar pisseks enzo kijken he. En ik weet, je gezicht is lelijk, maar daarvoor hoef je niet op het forum te schamenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
hier is niet iedereen een gelijke..ik kots daarop.. schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
Maar hij hapt wel leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
SirSimon, je bent best een zielig mannetje
dat kan jij helemaal niet want jij hebt een stomaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
tyf op.. nu durf je wel.. maar als je me in het echt tegenkomt.. je hoeft niet eens voor me te staan.. links of rechts is voldoende om je tegen de vlakte te werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
SirSimon, je bent best een zielig mannetje
Nu durf jij wel op internetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef SirSimon het volgende:
[..]
tyf op.. nu durf je wel.. maar als je me in het echt tegenkomt.. je hoeft niet eens voor me te staan.. links of rechts is voldoende om je tegen de vlakte te werken
kan ook al niet want ik kom nooit bij het leger des heilsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef SirSimon het volgende:
[..]
maar als je me in het echt tegenkomt..
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef SirSimon het volgende:
Ik erger me aan die gasten die iedereen proberen de grond in te stampen.. waarvoor geen argument bestand is... ze lullen overal toch wel omheen.. en zijn ook nog de hele dag op fok..
geen sociaal leven blijkbaar
ik kots op ze.. en als dat op is schijt ik er ook nog even overheen![]()
Amen*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...
quote:
quote:Handtekening: sociaal leven? lijkt me leuk, waar kan ik dat downloaden?
Waar is wel iedereen gelijk dan? Moet je toch eens aanwijzen op de kaart van deze grote boze wereldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:26 schreef SirSimon het volgende:
[..]
oprotten...
hier is niet iedereen een gelijke..ik kots daarop.. schijt daarop, en op jou pis ik ook nog eens
Zelfs in Newbie-land word ie gedistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar is wel iedereen gelijk dan? Moet je toch eens aanwijzen op de kaart van deze grote boze wereld
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestamptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef BObNL het volgende:
Wat doe jij hier op fok? Ga een leven houden. . . hippie
Ik kots al helemaal op jouquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:35 schreef MacVincent het volgende:
[..]
En ik erger me aan die godverdommese NOOBS van de Breezah generatie die denken dat ze de wijsheid van de wereld in pacht hebben. Zeg, Donder gauw op en ga terug onder die steen waar je vandaan komt. Bliksems broekie/snotneus...
Ow want stel je voor dat je eerst naar jezelf kijktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestampt
nee bedankt.. .ik pas hiervoor..![]()
welnee, we begraven je gewoon in een kissiequote:
Echt, ga in een hoekje zitten huilen ofzo manquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
bek houwe.. ik probeer hier een vrij uurtje nuttig te besteden, maar dat wordt me onmogelijk gemaakt door die gore paal piloten.. die op internet een grote bek opentrekken, maar in het echt watjes zijn zonder sociaal leven... elk argument wordt door hen gewoon omvergelopen.. omvergeluld en ik word de grond in gestampt
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je gaat te ver... t was figuurlijk bedoeld.. dit ook zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef laffer het volgende:
[..]
welnee, we begraven je gewoon in een kissie![]()
maargoed, de grond in ga je wel natuurlijk![]()
Hahahhahahah , hij kan niet eens een kaasschaaf betalen.. Hij gebruikt zijn platjes wel, daar gaat ie aan likkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Echt, ga in een hoekje zitten huilen ofzo manLiefst met kaasschaaf
Hoog Simon, kijk omhoog Simon...
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.
Hoe wil jij je nog ooit geliefd maken op dit forum ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je gaat te ver... t was figuurlijk bedoeld.. dit ook zeker?
schijt omhoog man.. en weest niet te laf daarna weg te lopen..
moge al je schijt recht op je ass uiteenspletten
Je bent gewoon een zeikerd en daar houden ze hier niet van. Rot gewoon een eind op en begin een eigen forum als het hier zo slecht isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topic
Dat is ook enorme bull shit zeg. Lijkt me geweldig, als iedereen zich gaat gedragen zoals ieder ander.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Als jij in het echt zo geweldig bent enzo. rot dan hier gewoon op. Je zit op internet en je moet je maar gedragen zoals iedereen zich gedraagd en je krijgt geen problemen. Zielig figuur.
Kloon aanmaken, frisse start... wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hoe wil jij je nog ooit geliefd maken op dit forum ?
Hey, get the hell out of my office, you're fired!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:41 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik kots al helemaal op jou![]()
vuil varken.. je bent een van de ergsten hier
Iedereen? Niet iedereen is zo zielig als jou!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
als ik me zou gedragen zoals iedereen zich gedraagt? nou.. ik kan je vertellen dat niet iedereen zich voorbeeldig gedraagt.. vandaar dit topic
nee klopt.. ik misdraag me nu ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef ooge het volgende:
je bent zelf een van die sukkels als ik je zo tekeer hoor gaan, en jij zegt de dingen die je hier zegt ook vast niet op straat
Nou ja ik bedoel niet letterlijk, maar door zo'n zeik topic aan te maken vraag je er wel omquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is ook enorme bull shit zeg. Lijkt me geweldig, als iedereen zich gaat gedragen zoals ieder ander.
en jij gaat straks lekker diep (de grond in wel te verstaan)quote:
ik schijt liever omlaag, in de huig van zielige embryo`s zoals jij die nooit groot hadden mogen wordenquote:schijt omhoog man.. en weest niet te laf daarna weg te lopen..
ik schijt nog beter jouw slokdarm aan flardenquote:moge al je schijt recht op je ass uiteenspletten
Op deze manier kan je ZEKER niet je gelijk krijgen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef SirSimon het volgende:
[..]
nee klopt.. ik misdraag me nu ook
maar ik kan op de normale manier niet mijn gelijk krijgen.. dus vandaar deze uitbarsting
stel aarslikkers![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef DraYtje het volgende:
We hebben de
B
![]()
A
![]()
N
![]()
B-A-N
somebody, pleaseeeeeee![]()
PI vergetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef qu63 het volgende:
cool topic btw
TS preventief cremerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Escape2Dawn het volgende:
Hmm... ja wat moeten we hiermee? [afbeelding]
grens is overschreden, door jou... je spot met levende materie.. dat kan echt niet.. maar dat kan, als je iq loos bent.. dan ken je geen grenzen...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij gaat straks lekker diep (de grond in wel te verstaan)
[..]
ik schijt liever omlaag, in de huig van zielige embryo`s zoals jij die nooit groot hadden mogen worden![]()
[..]
ik schijt nog beter jouw slokdarm aan flarden![]()
Onvoorstelbaar Mike!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Bayswater het volgende:
Niet zo negatief over SirSimon mensen, hij was ook als eerste bij de eicel.
It's an amazing discovery!quote:
NEE DAT IS MIJN BEDOELING OOK NIET MEER.. VUILRIMPELZWIJNquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Op deze manier kan je ZEKER niet je gelijk krijgen..
Ja van wat? Een gemuteerde schaap?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Bayswater het volgende:
Niet zo negatief over SirSimon mensen, hij was ook als eerste bij de eicel.
je capsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef SirSimon het volgende:
[..]
NEE DAT IS MIJN BEDOELING OOK NIET MEER.. VUILRIMPELZWIJN
en jij overschreed de grens al bij jouw geboortequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef SirSimon het volgende:
[..]
grens is overschreden, door jou... je spot met levende materie.. dat kan echt niet.. maar dat kan, als je iq loos bent.. dan ken je geen grenzen...
goed, zolang ik je augurklul maar niet zie...pisgatneuker![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef SirSimon het volgende:
[..]
NEE DAT IS MIJN BEDOELING OOK NIET MEER.. VUILRIMPELZWIJN
dit is een vuilrimpelzwijn.. die zijn nog zeldzamerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
rimpelzwijnen staan op uitsterven
zeggen ze...
ben jij soms een incestslachtoffertje??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:52 schreef SirSimon het volgende:
[..]
goed, zolang ik je augurklul maar niet zie...pisgatneuker![]()
Hoeveel heb je er al?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef Robbie1979 het volgende:
![]()
* schrijft nieuw-geleerde scheldwoorden op
![]()
Het politiebureauquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef Rufus-Seal het volgende:
Wedden, SirSimon zit nu te janken. En is zelfs zo zielig dat ie de politieburea belt, daar heeft ie tenminste wel iemand die iets tegen hem wilt zeggen![]()
Newbie hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
[..]
Maar hij hapt wel leuk.
Toch schattig.
Dat zie ik als een compliment van TS danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is een vuilrimpelzwijn.. die zijn nog zeldzamer
1 scheldwoord heeft ie al, tis een synoniem van; ik ben een sukkel ik ben lelijk, mijn ouders hebben incest gepleegd bij mij en ik ben een sukkeltje en ik heet Simonquote:
kickje naar R&P dan maar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef tho_Omas het volgende:
Incestslachtoffertjes schelden niet, die openen janktopics in R&P.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat zie ik als een compliment van TS dan![]()
MissSimonquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Mr-Z het volgende:
Heb je al een kloon aangemaakt voor de nieuwe start TS?
Ga daar nog ff over door lopen zeikenquote:
Of het is een knakker met veel humor en kanker, net als in de filmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
1 scheldwoord heeft ie al, tis een synoniem van; ik ben een sukkel ik ben lelijk, mijn ouders hebben incest gepleegd bij mij en ik ben een sukkeltje en ik heet Simon![]()
Of ZeurSimon!quote:
bla, bla, bla... algemeen verhaaltje ophangen zonder een punt te maken. Geen voorbeelden, niet concreet, slappe hap. Zo kan ik het beter voor een OP.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef SirSimon het volgende:
Ik erger me aan die gasten die iedereen proberen de grond in te stampen.. waarvoor geen argument bestand is... ze lullen overal toch wel omheen.. en zijn ook nog de hele dag op fok..
ik word serieus misselijk van jou..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
bla, bla, bla... algemeen verhaaltje ophangen zonder een punt te maken. Geen voorbeelden, niet concreet, slappe hap. Zo kan ik het beter.
Als dit ook jouw invulling is van je sociale leven zit iedereen, die de twijfelachtige eer heeft daar bij te horen iig, wsl te toosten op jouw afwezigheid (...want hier aanwezig op FOK!forum).
Wie wilt er bevriend zijn met SirSimon (Aka newbie)?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is zijn maatje OneJule dan?
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Mr-Z het volgende:
Heb je al een kloon aangemaakt voor de nieuwe start TS?
Daar zal de crew blij mee zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
Viezerik, haha je hebt vast geen vrienden.. Je stinkt te veel, ga douchen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gebanned.. en tot die tijd blijf ik kotsen, pissen, schijten![]()
![]()
![]()
![]()
die misselijkheid van jou komt waarschijnlijk omdat er nog wat opgedroogd sperma van je vader in je huig zit.quote:
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Wie wilt er bevriend zijn met SirSimon (Aka newbie)?![]()
quote:RTFM Simon!!!![]()
deze discussie laat ik ff aan me voorbijgaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
Waar is zijn maatje OneJule dan?
Banaan-vraagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef thedon het volgende:
[..]
Wordt een "Simon" nu het nieuwe woord voor newbie![]()
[..]
Laat het maar lekker uitzaaien ja, aidspatientquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je geband bent en dan gaat klonen kom je helemaal niet meer terug!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan. Mijn bijdrage aan de wereldvrede zullen we maar zeggen.
Beetje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Mastertje het volgende:
SirSimon is koel![]()
![]()
Al wordt ie een beetje de grond ingestampt![]()
300?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Dat staat parallel aan het aantal aidsbesmettingen bij TSquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Rufus-Seal het volgende:
Hoeveel posts bereiken we niet in MissSimon's leuke topicje?![]()
Ja, laat hij jou maar uitroeienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...
dat schijten gaat niet lang duren, wacht maar totdat ik mijn tampeloeris in je anus heb geparkeerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Robbie1979 het volgende:
* neemt een biertje en volgt...
Whehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef OneJule het volgende:
[..]
deze discussie laat ik ff aan me voorbijgaan![]()
heamauxquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef laffer het volgende:
[..]
dat schijten gaat niet lang duren, wacht maar totdat ik mijn tampeloeris in je anus heb geparkeerd
een kleinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef tho_Omas het volgende:
Darwin-Awards nominatie waardig?
Zekers.. biertje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het lokale biertopique?
Nee, het is het; Ik ben MissSimon en ik heb geen vrienden etc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dit het lokale biertopique?
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
En als je geband bent en dan gaat klonen kom je helemaal niet meer terug!
allemaal in de rij ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
ik wil simon ook weleens anaal uitwonen![]()
tja, als z`n vader en ooms het mogen waarom ik dan niet?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..
maar dat snap je niet... al je al iq had, is het vast bevroren.. je gebruikt het niet blijkbaar
Dat is een familietraditie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef laffer het volgende:
ik wil simon ook weleens anaal uitwonen![]()
tja, als z`n vader en ooms het mogen waarom ik dan niet?![]()
en een leuke sfeer maken doe je gewoon zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok, maar dat lukt blijkbaar niet, vandaar deze reactie..
maar dat snap je niet... al je al iq had, is het vast bevroren.. je gebruikt het niet blijkbaar
Rot dan een heel eind, maar dan ook echt een HEEL eind op van hier.. Want op deze manier zoals jij je presenteerd vergal je de sfeer alleen maar..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
geloof me, dat is je aardig geluktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan een leuke sfeer op fok,
Weet je trouwens wel waar de afkorting iq voor staat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Met een pils in de hand is dit topic best sfeervol hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
en een leuke sfeer maken doe je gewoon zelf
-Stomaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag ik trouwerns een korte samenvatting?
ga ecgt geen 6 paginas gewauwel doornemen
Dan was dat hetgeen ik mistequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Met een pils in de hand is dit topic best sfeervol hoor
SirSimon word gedist en uitgelachen etc. omdat hij hier een stom topicje opende: Newbeequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
hij heeft eens 2 chocoladeletters gehad, de I en de Q en nu is hij blij dat wij dat niet hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Weet je trouwens wel waar de afkorting iq voor staat?
Verrek!quote:
Zet je instellingen dan op 100 per paginaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
echty nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Zet je instellingen dan op 100 per pagina.
ik heb de Q lekker wel gehad van de Sintquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef laffer het volgende:
[..]
hij heeft eens 2 chocoladeletters gehad, de I en de Q en nu is hij blij dat wij dat niet hebben![]()
Ik heb 200quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef tonks het volgende:
[..]
of 302quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:21 schreef tonks het volgende:
[..]
50 met de nieuwe oude layoutquote:
Dan ben je ook best newbie.. als je die niet kentquote:
Wat een woorden voor een broekie van 18quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:10 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hufter, doe maar eens echt iets goeds voor deze wereld...
bier slaat doodquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef tho_Omas het volgende:
Ja dit slaat dood op deze manier
Dankje ,goed en met jou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Nu we het toch over kutnewbies hebben, rufus hoe is het met jou
Centraal 'zeik-hier-newbies-af' topic?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef tonks het volgende:
Nu we het toch over kutnewbies hebben, rufus hoe is het met jou
je had bier!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
m'n wijntje smaakt anders nog prima hoor
je bent het niet waard tegen gesproken te worden.. neuspeuterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:25 schreef Rufus-Seal het volgende:
MissSimon reageert niet .. ahh zielig!
nog een newbie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:26 schreef Robbie1979 het volgende:
* gaat vast in dekking...weet dat aanval te verwachten is...
waarom nou ineens zo boos?quote:
newbie af ben je pas na 10.000+ postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
je bent het niet waard tegen gesproken te worden.. neuspeuter
Das geen newbie, daar zijn we lief tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
Wie is die missy nog wat ofzo eigenlijk?!:?!
je staat in mijn msn poppekopjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
Wie is die missy nog wat ofzo eigenlijk?!:?!
Ga je moeder vervelen ofzo, ohnee sorry die pleegt incestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Verzin eens een goed scheldwoord man! Deze is helemaal niet opschrijvenswaardig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
nee, nog ff wat postkrikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
newbie af ben je pas na 10.000+ posts
slotje
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
slotje
maar jij niet in die van hemquote:
Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
slotje
is dit grappig ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Stelletje schurken dat jullie zijn. bah!!
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
ah, hoiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
En m`n broertje Simon kruipt zo lekker bij mij in bed, hij mag me dan lekker likken en neuken.
Daar ben ik heel blij mee, want m`n vader heeft daar niet zoveel tijd meer voor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:30 schreef tonks het volgende:
[..]
WEL, wij hebben altijd diepgaande gesprekken
kom naar bed lief broertje van me en verwen me eens lekker, of heb jij al je zaad verschoten bij papaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef SirSimon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:32 schreef MissSimon het volgende:
[..]
Hij heeft het over de ultra-rechtse eikeltjes op Politiek denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:17 schreef SirSimon het volgende:
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hij heeft het over de ultra-rechtse eikeltjes op Politiek denk ik![]()
Je ziet er lekker uit en Tonks kan het wel denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ermail mij met motivatie, specs, ende foto en alles komt goed.
en ik geil al heel lang op je eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je ziet er lekker uit en Tonks kan het wel denk ik.
15-35 in 2 seconden
[afbeelding]
tevreden?
Fuck off! Ik heb die kloon niet gemaakt... Ga mij er niet mee confronterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:35 schreef tonks het volgende:
Wat een uber doorzichtige kloon rufus.. post nog maar even 9700 berichtjes en kom dan kletsen.
TS denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef tonks het volgende:
wie geilt er niet op MM,
Ga je zusje afrukken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Fuck off! Ik heb die kloon niet gemaakt... Ga mij er niet mee confronteren![]()
dus MM en MissSimon zijn dezelfde persoon?quote:
that's me babyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
de foto is ganz geil
en andersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Waag het niet mijn naam te gebruiken als synoniem voor newbie
SirSimon is een synoniem voor newbie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
waarom kruip jij niet lekker bij je zus in bed??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:42 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Heb ik niet eens.. Ga je vader aftrukken
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Ik ben SirSimon en ben een newbie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
Waag het wel om mijn naam te gebruiken als synoniem voor newbie
komt er aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht met smart op je email.
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?
NEE oprotten dan
heb ik wel toestemming?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb ik toestemming gegeven om mij te quoten?
NEE oprotten dan
pooierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:42 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom kruip jij niet lekker bij je zus in bed??
ze vraagt naar je![]()
Dat weten de meeste newbies niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef Ratt het volgende:
hmm wat is iedereen toch weer lekker positief vandaag, als je hier in dit subforum post dan kan je toch verwachten dat mensen je afzeiken?
Nee, laten we het gebruiken ter vervanging van Stomazaksnuivende HIV-Afrikaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:41 schreef SirSimon het volgende:
hoe lang geleden is ze overleden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
pooier
ik kom wel aan mn trekken, en heb btw niet eens een zuske
ja met je vader natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:44 schreef SirSimon het volgende:
[..]
pooier
ik kom wel aan mn trekken, en heb btw niet eens een zuske
Pff dode mensen kan je zeker niet neuken?quote:
dat gaat me nou net weer iets te verquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:46 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
SirSimon zit gewoon dat lijk te neuken![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff dode mensen kan je zeker niet neuken?
Discriminatie noem ik het!
Zulks klein iets heeft mij nooit tegen gehouden.
Hé oma ans
berucht heet dat newbie, beruchtquote:
je sig fuckt de lay-outquote:
ik heb naar je hotmail gemaild!quote:
Waar gaat dit topic over?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:48 schreef Rufus-Seal het volgende:
SirSimon = necrofiel
dan stuur ik wel een nieuwequote:
Nee jij, jij bent een slachtoffer van incestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef SirSimon het volgende:
[..]
![]()
sjonge jonge.. wat ben jij toch enorm zielig
jepschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:52 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Doe je vaker aan zelfverheerlijking?![]()
is dit trouwens een vorm van uitlokking?quote:
Waarover meid..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef OneJule het volgende:
ag, ik verbaas mijn eigen ff
Het zit je wel dwars he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef SirSimon het volgende:
MissSimon zal wel een kloon van Laffer zijn, aangezien hij telkens uitlogt...
open een topic in fb.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef SirSimon het volgende:
Je bent iets vergeten bij te zetten bij je onderschrift:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef SirSimon het volgende:
deze ronde nog geenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:57 schreef Rufus-Seal het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben jou al toegevoegd?![]()
wanneer mail je terug?quote:
Uiteindelijk draait het toch om neucken he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een plotwending op het einde
is het ook je msn dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |