Dit is in slappe toestand.quote:
Ah.. ok dan, hopelijk wordt ie wat groter, dan zit je dikke buik tenminste niet in de wegquote:
Staar jij zo vaak naar die foto's dat je weet dat je alterego dat niet heeft ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
Lijkt me trouwens sterk dat ik dat zou zijn, ik haat tattoe's namelijk.
Nee, ze vond m'n kontje te harig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:10 schreef BVO het volgende:
Maar goed, wat heb jij met Yvonne joh pberends?
Leuke foto van yvonnequote:
tjiezus, als je je rug laat waxen neem dan ook je kont mee manquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Schreeuwkloon het volgende:
Rechts blijft rechts..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef SG1 het volgende:
Rickmans is gestopt met z'n site.
Zet nu een P voor je msnnaam als je respect hebt voor Pberendsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
Zet je status op bezet uit respect voor pberends??
Stuur dit naar 30 vrienden en je heb 2 wensen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zet nu een P voor je msnnaam als je respect hebt voor PberendsDoe je dit niet, dan toen je geen respect en overkomt jou hetzelfde als pberends! Hij mag niet naar Fok games
Stuur dit door naar 10 vrienden en je krijgt geluk
Stuur dit door naar 20 vrienden en je wens komt binnen een dag uit
Haha, doe ik ook wel eens.. mis je een afslag naar rechts, draai je 270 graden linksom.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef SG1 het volgende:
[..].
Dan moet jij eens met een vriendin van me meerijden. Die gaat toch echt regelmatig linksaf als je "naar rechts" zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |