Maar Bier en Frituur waren eerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef stijgende_ster het volgende:
First things first:
Tieten, frituur en bier.
Zebbie, jij mailt ons he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo even naar mijn diploma-uitreiking. Zebbie, jij bewaart evt. pics wel voor mij he?
TBF klinkt beterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef stijgende_ster het volgende:
First things first:
Tieten, frituur en bier.
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, ik ruik frituursel
Maar mocht ik iets zien, sure
Will do.quote:
Ach ja, ik zal m'n best doen, maar zelfs ik moet etenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspitten
[14.gif]
De foto's komen gewoon in de OP.. simpelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspitten
[14.gif]
De ijsmeis pics dan weer nietquote:
Hey, geen excuses verzinnen nu hèquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal m'n best doen, maar zelfs ik moet eten
WAAAAAAAAAAAH ik zag m!!!11!!!1111!!!:!:D:d;!!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef Litso het volgende:
*doel opslaan als
Je avatar is kapot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef JohnHancock het volgende:
Als je ook eens iets zag zou het formidabel zijn.
John.
aju parapluquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Anyway... ik ben dus eten, en psychologie leren. Joy.
Och ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef JohnHancock het volgende:
Als je ook eens iets zag zou het formidabel zijn.
John.
Maar die hebben we allemaal al.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Anyway... ik ben dus eten, en psychologie leren. Joy.
ik ook niet daarom lachte ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee ik zag m echt even niet... nu wel trouwens
We houden nu echt niet op met zeuren hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik kom er makkelijker vanaf dan IJsmeis.
Niet te makkelijk denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn nog neit klaar met jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |