Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Weet ik.
Is dat je echte emailadres, in je FB?
Kus.
John.
Geen idee, maar er is gewoon geen bier, dus dat moet je meenemen als je er naartoe gaatquote:
Ja, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is gewoon geen bier, dus dat moet je meenemen als je er naartoe gaat.
Eerst posten, dan oordelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
JDude had trouwens een screenshot gemaakt van mijn decolleté.
Will that do?.
Dat zou een mooi begin zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Will that do?.
Voor ons wel voorlopig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Will that do?.
Dat gaat niet op commando, dat moet per toeval gaan en door anderen toegevoegd worden.quote:
Post maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Will that do?.
Stuur ze maar naar mij, dan wil ik je na beoordeling wel even serieus nemen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik denk trouwens dat als ik hier mijn tieten post, ik nooit meer serieus genomen zal worden..
Omdat ik zo de frituur aan ga zetten. Kijken of die Ham/Kaassoufflé's een beetje te vreten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Mr-Z het volgende:
het gaat nu al gewoon 30 topics over tieten.. waarom heet het nog de BeF reeks?![]()
Als je ze in je avatar doet, wel, gelukkig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik denk trouwens dat als ik hier mijn tieten post, ik nooit meer serieus genomen zal worden..
Ahwelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat gaat niet op commando, dat moet per toeval gaan en door anderen toegevoegd worden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
Terug naar de frituur mensen! Huphup!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Mr-Z het volgende:
het gaat nu al gewoon 30 topics over tieten.. waarom heet het nog de BeF reeks?![]()
Het moet de BeFT reeks wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Mr-Z het volgende:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
post je tieten. [14.gif]quote:
Niet terugkrabbelen nu hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
En die heeft de hele avond bierfeestquote:
Frituren is mijn leven , mijn beroep.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:24 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Terug naar de frituur mensen! Huphup!
Zonde om die dingen te frituren.quote:
Doe maar ruigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb wel een camfoto waarop het randje van mijn string te zien is..
Neh, meer iets als BTeF of BTF of iets in die richtingquote:
h0tquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
wat let je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Als aanvulling / compensatiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
BFT klinkt beterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Neh, meer iets als BTeF of BTF of iets in die richting
You sexy thing!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Dead-Doll het volgende:
Als JDude terug isquote:
Je zult niet minder serieus genomen worden dan dat dat nu gedaan wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:23 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |