Ik ga zo eten, ik ruik frituurselquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo even naar mijn diploma-uitreiking. Zebbie, jij bewaart evt. pics wel voor mij he?
Maar Bier en Frituur waren eerst.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef stijgende_ster het volgende:
First things first:
Tieten, frituur en bier.
Zebbie, jij mailt ons he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo even naar mijn diploma-uitreiking. Zebbie, jij bewaart evt. pics wel voor mij he?
TBF klinkt beterquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef stijgende_ster het volgende:
First things first:
Tieten, frituur en bier.
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, ik ruik frituursel
Maar mocht ik iets zien, sure
Will do.quote:
Ach ja, ik zal m'n best doen, maar zelfs ik moet etenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspitten
[14.gif]
De foto's komen gewoon in de OP.. simpelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zebbie, je moet het voor iedereen in de gaten houden hè! Want ik ben er morgen pas weer waarschijnlijk, en dan wil ik geen 20 SC-topics doorspitten
[14.gif]
De ijsmeis pics dan weer nietquote:
Hey, geen excuses verzinnen nu hèquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, ik zal m'n best doen, maar zelfs ik moet eten
WAAAAAAAAAAAH ik zag m!!!11!!!1111!!!:!:D:d;!!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef Litso het volgende:
*doel opslaan als
Je avatar is kapot.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef JohnHancock het volgende:
Als je ook eens iets zag zou het formidabel zijn.
John.
aju parapluquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Anyway... ik ben dus eten, en psychologie leren. Joy.
Och ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef JohnHancock het volgende:
Als je ook eens iets zag zou het formidabel zijn.
John.
Maar die hebben we allemaal al.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Anyway... ik ben dus eten, en psychologie leren. Joy.
ik ook niet daarom lachte ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee ik zag m echt even niet... nu wel trouwens
We houden nu echt niet op met zeuren hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik kom er makkelijker vanaf dan IJsmeis.
Niet te makkelijk denkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn nog neit klaar met jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
hhaa ja maar jij hebt ook geen map met fotos van je Ass en je tietenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Komt nog wel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:35 schreef Mailbox het volgende:
[..]
hhaa ja maar jij hebt ook geen map met fotos van je Ass en je tieten![]()
En dan? Bier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:35 schreef Litso het volgende:
Nog een paar...
Feli! Have fun!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:35 schreef Litso het volgende:
7777
* Litso gaat nu zijn diploma in ontvangst nemen
GVD!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:36 schreef Mailbox het volgende:
wat kan je mengen met bier?
TIETEN , FRIET , (broodjes spam)
M'n reeks, wat doe je?!quote:
fotoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, kut. M'n bh-bandjes zijn kapot.
Niet erg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Kan het niet op 1600x1200, dan kan ik hem tenminste als bureaubladachtergrond instellenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef pc-fr34k het volgende:
Oeh DD, geile foto. *saved as.
Nu je tieten he..
We moeten natuurlijk ook wachten tot JDude terug is. En als die dan geen foto's heeft, zeuren we vrolijk verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Subtiel!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, als ze kapot zijn kan je hem net zo goed uit doen DD!
Dat verlaagt de drempel een beetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik ben de subtielheid zelf.quote:
Jup , ze zijn Smoothquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Dêm, jullie zijn echt wel subtiel bezig..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Dead-Doll het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Je avatar. Wat doe je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:39 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Dat verlaagt de drempel een beetje.
John.
Da's de nieuwste versiertruc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:38 schreef Dead-Doll het volgende:
Whehehe..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, wat doe je, mijn kwartet!
Kwintetten zijn veul toffer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, wat doe je, mijn kwartet!
Of een duet. Als in 2 tieten.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:40 schreef pc-fr34k het volgende:
Nu ben je me wel een tietenfoto schuldig..
1 ding moet gezegd worden, deze avatar is beter dan je vorige!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, heeft niemand de derde regel van mijn signature nog opgemerkt?
Jawel, want net stond er nog zo'n sugababes ding, dat overigens waardeloos wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:41 schreef Dead-Doll het volgende:
Oh, heeft niemand de derde regel van mijn signature nog opgemerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |